Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Ja, hva hadde vestlandshovedstaden Bergen å by på? Her er rapporten på Annalyse som jeg fikk anbefalt. Jeg var på jobbreise og hadde dårlig oversikt over hva slags tid og når jeg hadde til rådighet, derfor kastet jeg ut et vidt snøre de første dagene for å få en føler for damene. Annalyse var veldig kjapp til å svare på WA, og man merket fort at det var mer hjerne der enn en del andre. Vi tekstet en del og holdt på å møtes en kveld, men hun valgte å si nei fordi hun ønsket å sove. Det kan jo bety hva som helst, men etter tekstingen tok jeg det som et kvalitetstegn og understreket at hun ikke er desperat etter kunder, og at denne hobbyen som hun senere kalte det, ikke har tatt over livet hennes. Hun har bodd noen år i Bergen og har et annet liv, med venner, aktiviteter og studier. Tillitsskapende med andre ord. Dagen etterpå kommer jeg sent tilbake til hotellet, ca. halv ni, og har tenkt litt på denne dama. Kvelden før sa hun god natt i ni-tiden, så jeg var ikke veldig optimistisk, men her kom svaret kjapt, og forslaget var å møtes kl. 23.00. Perfekt tidspunkt for 45 minutter, og enda bedre var det at hun bodde 100 m unna hotellet. Hun bor virkelig sentralt i en stor leilighet med ei anna visstnok, men hun hverken så eller hørte jeg noe til. Men så kom en liten fartsdump. Denne karen har ikke Vipps, og ville i hvert fall aldri brukt det til å betale for denne moroa, men det at hun ikke fant nummeret mitt på Vipps ble hun veldig skeptisk til. Det ble nesten en time hvor jeg måtte overbevise henne om at jeg ikke var noe tull, og det innebar å forklare for henne at Google tross alt er mer powerful enn Vipps. Til slutt godtok hun det, og vi beholdt samme tidspunkt. Hun hadde hatt sin leg day, og ville gå en tur med bikkja først for å få litt luft før treffet. Sundt tenkt, husker jeg at jeg tenkte. Så trapper jeg opp i øsende pissregn, og kommer inn. Bildene var litt vanskelige å tolke synes jeg. Men når jeg åpner døra står det rett og slett ei nett, sexy, spansk dame, med laaaangt deilig svart hår, foran meg. Søt-pen, og veldig sjarmerende, med en deilig tight trent kropp. Jeg elsker jo sånn, så jeg kjente at jeg ble veldig happy, og klar for å nyte. Som det står i annonsen har hun strenge resnlighetskrav. Det er helt greit for meg, så lenge de ikke tar for mye tid av mulig moro. Det gjorde det absolutt ikke, og jeg ble overraskene fort hard i dusjen når hun såpet og runket meg samtidig. Ertende små kommentarer på reaksjonen min digger jeg, og hun flørtet deilig med øynene. Det var rett og slett sexy å se henne strutte naken rundt, og hun er deilig selvsikker i egen kropp. Jeg ble turned on bare av å være rundt henne, og opp i sengen bar det med oss, med henne deilige ålende rundt kroppen. Til det kjedsommelige så vet dere jo nå at jeg trenger en laaang, sakte BJ for å bli klar. Men heldigvis har jeg knekt kondomkoden, så så lenge BJ-en er bra så er jeg mer selvsikker på at jeg klarer kondomet. Jeg betalte ikke for DT, men det trengte jeg heller ikke, for makan til deilig sakte, ertende BJ og HJ hun vartet opp med. Nydelig teknikk på det å suge og gli, og utrolig god timing med når hånda gjør hovedjobben og når jeg fikk den varme deilige munnen nedover pikken. Det var rett og slett supersexy, og med den deilige kroppen lå jeg der å nøt synet, mens hun jobbet deilig sakte, og fikk meg god og hard. Og til slutt så kjente jeg at jeg måtte inn i henne! En rask, men rolig, kondomfiksing, og hun ga meg en deilig utsikt bakfra. Sakte skled jeg inn, og det var veldig tydelig at pikk elsker hun. Her kommer også den eneste kritikken min. Jeg foretrekker å være den som gjør jobben med rytmen, og hvis dama ikke klarer å holde seg så bør hun i hvert fall følge min rytme. HEr ble hun nesten litt for ivrig, men jeg legger det under at hun elsker pikk ... Og det gjør hun beviselig siden hun flere ganger måtte legge seg ned, og beina rista etter noen deilige orgasmer. Jeg synes det er rått sexy når hånda forsvinner mot klitten, og hun er ikke av de som bare klarer en orgasme. Hun vil ha sin nytelse også, og for all del, det fortjente hun. Masse deilige stillinger, masse sexy blikk, mange orgasmer. I de stillingene jeg kunne holde henne mer fast å styre kjøret så la hun seg helt underdanig og nøt. Det er sexy. Når de bare gir opp å være med, og bare tar i mot. Nå nærmet det seg 45 og jeg kjente at jeg uansett hadde lyst å komme. Da la hun seg på rygg, løftet beina og trakk meg helt ned inntil seg, så hun fikk hele vekten og dyp knulling. Det var bare så vilt sexy, og det var deilig å komme mens hun åpnet seg så opp. Og det beste er når de holder på energien etter moroa også, og ikke bare er «ferdige». Vi fikset oss med en kjapp dusj, mens vi snakket, flørtet og tok på hverandre. Utrolig behagelig stemning, og deilig å være rundt ei som er så naturlig sexy. Så dette var absolutt en veldig god opplevelse! Jeg vil si at dette nok blir min faste når jeg en veldig sjelden gang drar til Bergen. En veldig sterk fem av seks. Toppkarakter vet dere hvem får, og hun leverer ikke helt der, men det er en skyhøy standard og skulle nå uansett. Med andre ord: Alle i Bergen bør vite hvilken kvalitet dere har, og for alle besøkende – nesten midt i byen er det mulighet for noe av det bedre dere kommer til å få. Siter Lenke til kommentar
nakenstake Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Super rapport. Kjekt å høre at du koste deg. 2 Siter Lenke til kommentar
Donalden Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Mange takk! Stor stas at du gir såpass gode rapporter på pikene i byen. Håpe å møte Analyse en gang i fremtiden! 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg