Gå til innhold

Game of Thrones: Forum edition

Tototre

The Game of Noresk   

13 stemmer

1. 1. Forstår du Game of Thrones?

• Ja
      9
    • Nei
      4
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hva er din reaksjon på GOT forum edition?

• Endelig, nå skjer det noe her
      4
    • Bra med noe nytt og annerledes
      4
    • Vet ikke
      3
    • Jeg er en surpomp, så jeg liker det ikke!
      0
    • Dette gidder jeg ikke svare på
      2
  3. 3. Håper du at du blir med i neste episode?

• Ja
      5
    • Nei, jeg er alt med
      2
    • Nei
      0
    • Nei, spar meg for det
      1
    • Vet ikke
      1
    • Får jeg honorar?
      4

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Xcon skrev:

- Varys var aldri, teknisk sett, en lord,

Jeg har egentlig alltid sagt jeg gir fan i tittelen bare jeg får lønna.

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Savitar skrev:

Det her er kvalitiet shitposting. Kreativt ungemann

Når jeg ikke har annet enn gamle thaikvinner og milfer fra alle verdensdeler å bidra med må det bli slik. 

Din rolle kommer snart! 

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Kan jeg være Kristofer Hivju?

Som @nelson2 skriver er det mulig.  I scripet mitt er du foreløpig satt opp med en annen actionrolle som jeg tror du vil like.  PM for info og kontrakt. 

• Thanks 2
Lenke til kommentar

Del 3

Viktige aktører som har stor påvirkning og en tilstedeværelse som få andre. Det kommer til å bli flere som får roller. Du kan ønske deg på forhånd, gjerne med en kort begrunnelse. @JoeRoganJosh ønsket seg Tormund, men fikk IKKE det innfridd. Den rollen går til @Savitar, uten at han har visst om det. Hadde nemlig en annen rolle for @JoeRoganJosh.  Med medfølgende dame.  Litt usikker på om @Savitar kommer til å forfølge hun i bildet?  Det er heller ikke tilfeldig at @RealSamantha og @Langbein blir tildelt roller samtidig.  De ble nemlig castet sammen i Nordens Paris og gikk videre fra den.  Meld deg på du oxo!

Tormund.jpg.047d77012ef997cc5c93c67621698eed.jpg

Tormund Giantsbane

Grey.jpg.9ff61e8105cbfd43f1ed0c42ae811cb6.jpg

Grey Worm

Shae.jpg.395497a74aae177288356c9efbe65c64.jpg

Shae

Petyr.jpg.c7d06f2878840968ef1db6078857adfa.jpg

Petyr 'Littlefinger' Baelish

@Savitar

Noen ganger kan det virke som han svinger sverdet i øst og vest uten mening, men intensjonen er alltid å treffe der det gir størst effekt. Behersker den vanskelige sarkasmens kunst, men hugger noen ganger til med bred og synlig sabel.  Eller når du minst av alt forventer et utfall.

@JoeRoganJosh

Oppfostret i en annen kultur, utdannet og trent til å løse vanskelige situasjoner. Ser ut til å ha funnet mer enn en kvinne som kan tilfredsstilles.

Har styrke og teft, som andre på forumet mangler, og er derfor fryktet av flere.  Har lett for å rote seg inn i trøbbel pga. kjærlighet til kvinner.

@RealSamantha

Tyrions hemmelige elskerinne. Hun er fra et annet land og taler et ukjent språk. På engelsk deler hun av sin kunnskap og sprer opplysning blant de som velger å ta imot. De mange årene med erfaring kommer godt med når hun er i oljenasjonen Norge.

@Langbein

En utfordrende rollekarakter som krever erfaring og finesse. Han omgåes folk i de øverste samfunnslag med letthet. Vet å te seg, og velger sine ord med omhu. Når han noen ganger møter folk fra den gemene hop, sier det kræsj, med ord og uttrykk som er uforståelige for han.  En nyttig alliert, men en farlig fiende.

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
20 timer siden, Savitar skrev:

Det her er kvalitiet shitposting. Kreativt ungemann

Når du skriver sånt som dette så er det jo ikke rart at du får en rolle.  Siden jeg oxo har en stor grad av paranoia kommer det en snikende tanke om at det kan være du som er @223 og leker deg der.  Er du det?

Lenke til kommentar
22 minutter siden, Gaggball skrev:

Spennende

@Gaggball mer enn dette skal ikke til for at du oxo får en rolle en dag!  Det er nok å velge i, må bare gjøre en analyse av innleggene dine her det siste året slik at vi kan få utnyttet deg best mulig 😂

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Når du skriver sånt som dette så er det jo ikke rart at du får en rolle.  Siden jeg oxo har en stor grad av paranoia kommer det en snikende tanke om at det kan være du som er @223 og leker deg der.  Er du det?

Jeg vil definere meg selv som en raring. Men å lage flere brukere og poste på et forum med et par aktive daglig brukere. Det har jeg ikke tid til. Synes dog det er litt morsomt at du tiltrekker deg folk som dedikerer tid til å lage brukere med likt navn.  Edit: men timingen han poster på er ganske lik min, så ser det vekker mistanke😂

Endret av Savitar
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Fra nå av er @223 min administrator.
Jeg vil gjerne høre mer om 223 sine 4 faste, og hva han gjør med dem.

Selv om du lenge har trodd at jeg var din admin, kjære @JoeRoganJosh så har jeg ikke vært det.  Det er en av dine mange vrangforestillinger.  Du får forresten ha lykke til med @223,  for så vidt jeg kan erfare har hen ikke, og kommer aldri til å få fire faste.  Hen ser på de hen besøker og vet ikke hva hen skal gjøre, fordi hen er nybegynner.

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Lenke til kommentar

Dersom forumet nå fornyer seg med å bytte til ny 223, så er det fint om den nye også kommer med nye røverhistorier og formaninger. Dersom den nye også bare skal mase om Brianna, thaier og ikke betal på forskudd så ser jeg ikke helt poenget med å bytte.

Kanskje den nye kan skrive ting som: "Fordi jeg er den store kjendis og guru på dette forumet, får jeg masse pm fra frustrerte nybegynnere som spør hvordan man kan treffe babes som bare vil selge bilde og video og ikke møte.

DETTE LØSER DU ENKELT VED Å TILBY ET FORSKUDD"

• Like 1
Lenke til kommentar

@Taylor jeg måtte ta en titt på profilen din, siden du ikke akkurat har utmerket deg noe særlig her på forumet med dine bidrag så langt.  Jeg visste likevel at jeg hadde merket meg nicket ditt: Tråden om bodycount.  Der du oppgir Mellom 500 000 og 600 000.

Til alle dere som ikke klarer tekstene mine, eller liker de kvinnene jeg besøker, det fins et par løsninger:

1. Dere kan blokkere meg
  2. Dere kan skrive mer selv

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Dette var ukult av deg @Tototre!
Du kan leve i din fantasi verden der du beskytter penis ringen din fra gale damer som @Karina Sweet.
Men du kan faen ikke bestemme hvem jeg skal være i ditt rollespill.

Fra nå av er @223 min administrator.
Jeg vil gjerne høre mer om 223 sine 4 faste, og hva han gjør med dem.

må ikke glemme @ZezeeRealBack brianna og hu feit tøsa på lillestrøm som kjører uten dong, gamle favoritter hos @Tototre hele gjengen. damene til @Tototre er sannelig mixed bag for å si det pent. Har ennå til gode å høre en troverdig review/anmeldelse fra fyren fra en av de sertifiserte top babene som amanda sunrise, sophie, nayrobi etc

Endret av bps
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev:

Jeg syntes direkte synd på de 4 faste.
Ikke rart Brianna måtte ha en pause fra karen.

men hva aner jeg her? uro i rekkene? trodde du "in the circle of trust" med fyren? 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, bps skrev:

men hva aner jeg her? uro i rekkene? trodde du "in the circle of trust" med fyren? 

Jeg er den eneste tototre.
De andre er dårlige kopier av originalen
Han ene tototre driver bare å krangler.
Han andre driver å spammer.
Jeg er den beste versjonen av tototre du finner her på forumet.

• Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Del 3

Viktige aktører som har stor påvirkning og en tilstedeværelse som få andre. Det kommer til å bli flere som får roller. Du kan ønske deg på forhånd, gjerne med en kort begrunnelse. @JoeRoganJosh ønsket seg Tormund, men fikk IKKE det innfridd. Den rollen går til @Savitar, uten at han har visst om det. Hadde nemlig en annen rolle for @JoeRoganJosh.  Med medfølgende dame.  Litt usikker på om @Savitar kommer til å forfølge hun i bildet?  Det er heller ikke tilfeldig at @RealSamantha og @Langbein blir tildelt roller samtidig.  De ble nemlig castet sammen i Nordens Paris og gikk videre fra den.  Meld deg på du oxo!

Tormund.jpg.047d77012ef997cc5c93c67621698eed.jpg

Tormund Giantsbane

Grey.jpg.9ff61e8105cbfd43f1ed0c42ae811cb6.jpg

Grey Worm

Shae.jpg.395497a74aae177288356c9efbe65c64.jpg

Shae

Petyr.jpg.c7d06f2878840968ef1db6078857adfa.jpg

Petyr 'Littlefinger' Baelish

@Savitar

Noen ganger kan det virke som han svinger sverdet i øst og vest uten mening, men intensjonen er alltid å treffe der det gir størst effekt. Behersker den vanskelige sarkasmens kunst, men hugger noen ganger til med bred og synlig sabel.  Eller når du minst av alt forventer et utfall.

@JoeRoganJosh

Oppfostret i en annen kultur, utdannet og trent til å løse vanskelige situasjoner. Ser ut til å ha funnet mer enn en kvinne som kan tilfredsstilles.

Har styrke og teft, som andre på forumet mangler, og er derfor fryktet av flere.  Har lett for å rote seg inn i trøbbel pga. kjærlighet til kvinner.

@RealSamantha

Tyrions hemmelige elskerinne. Hun er fra et annet land og taler et ukjent språk. På engelsk deler hun av sin kunnskap og sprer opplysning blant de som velger å ta imot. De mange årene med erfaring kommer godt med når hun er i oljenasjonen Norge.

@Langbein

En utfordrende rollekarakter som krever erfaring og finesse. Han omgåes folk i de øverste samfunnslag med letthet. Vet å te seg, og velger sine ord med omhu. Når han noen ganger møter folk fra den gemene hop, sier det kræsj, med ord og uttrykk som er uforståelige for han.  En nyttig alliert, men en farlig fiende.

Er Pipelort beæret med en role, bare lurer :))

Lenke til kommentar