Gå til innhold

Game of Thrones: Forum edition

Tototre

The Game of Noresk   

13 stemmer

1. 1. Forstår du Game of Thrones?

• Ja
      9
    • Nei
      4
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hva er din reaksjon på GOT forum edition?

• Endelig, nå skjer det noe her
      4
    • Bra med noe nytt og annerledes
      4
    • Vet ikke
      3
    • Jeg er en surpomp, så jeg liker det ikke!
      0
    • Dette gidder jeg ikke svare på
      2
  3. 3. Håper du at du blir med i neste episode?

• Ja
      5
    • Nei, jeg er alt med
      2
    • Nei
      0
    • Nei, spar meg for det
      1
    • Vet ikke
      1
    • Får jeg honorar?
      4

Anbefalte innlegg

Copycaten og svindleren @223 og @Xcon nevnte Game ot Thrones i en helt annen tråd.  I stedet for å fortsette der, har jeg noen tanker rundt forumet her.

Danerys.jpeg.2bf2c7b925514ef4f1e83e3e9b35fd4a.jpeg

Daenerys Targaryen

Tyrion.jpeg.cb924581fd535282f102fff0aadca30b.jpeg

Tyrion Lannister

JonSnow.jpeg.5ddc9bbac3850c0ee5e5aa6c0afd8c88.jpeg

Jon Snow

Cersei.jpeg.02d31b51d8ff05935a4fa2996d2f1d16.jpeg

Cersei Lannister

@Tid for Nytelse

Så langt ser det ut til at hun har folkets beste som sitt prosjekt, men folket er omskiftelig, og det kan kanskje hun også være?

@Tototre

Klokere enn alderen skulle tilsi. Litt for glad i sterk drikke og kvinner til å kunne nå sitt fulle potensiale, men er en stødig diplomat i de fleste lag.

@jegern

Født uten rettigheter. Noen kaller han en bastard. Mange som mener de har noe å komme med misliker han sterkt siden han utfordrer dem og dere inngrodde holdninger.

@Karina Sweet

Så langt fra Daenerys som det er mulig å komme. Hun går til angrep på alle og enhver når hun ikke får vilje sin, eller når hun blir misforstått.

Endret av Tototre
  • Like 2
  • Haha 5
Lenke til kommentar

😂😂😂

Du er jammen meg fornøyelig 😂😂

Men jo, jeg er litt som en kamelon.., tilpasser meg den jeg er med. Og nyter variasjonen til det fulle! Kan være derfor jeg har utelukkende bra anmeldelser.

Er smidig og myk som en katt dog 🫦 og jeg lander alltid på føttene, så jeg tror at universet vil meg like vel som jeg ønsker andre skal ha det 🥰

Har sett GOT og likte henne best, men på slutten var det mye annerledes hun burde gjort, men serien skullle vel vise ar vi alle kan være kalde. Noe jeg også er hvis du klarer å få meg på vranga.., da kommer kattens klør og skrål godt til nytte 😇😈

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hvem er @223 i GoT-universet? Joffrey? Craster? High Sparrow? 🤔 Når det gjelder damene i det universet, så er det Cersei ANY DAY, foran Daenerys. Litt som at det ultimate ligget ville vært dronning Elizabeth (mens hun levde, vel og merke).

Endret av Xcon
  • Haha 4
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Xcon skrev:

Hvem er @223 i GoT-universet? Joffrey? Craster? High Sparrow? 🤔 Når det gjelder damene i det universet, så er det Cersei ANY DAY, foran Daenerys. Litt som at det ultimate ligget ville vært dronning Elizabeth (mens hun levde, vel og merke).

Flere episoder vil følge.  Ingen forummedlemmer skal føle seg trygge.  Det er hele 99 roller å dele ut.  Dette var de fire første. 

Tiden kommer for @223.

Takk for gode innspill 👍

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Xcon skrev:

Dronning Elisabeth faktisk. Hun var jo digg da hun var ung da. Ambulansesjåfør under krigen og greier. 

• Like 4
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Pipelort skrev:

Dronning Elisabeth faktisk. Hun var jo digg da hun var ung da. Ambulansesjåfør under krigen og greier. 

Digg, og en relativt høytstående myndighetsperson. Vært kult å pult henne, og blitt stefar til Charles.

• Haha 3
Lenke til kommentar

Digg, og en relativt høytstående myndighetsperson. Vært kult å pult henne, og blitt stefar til Charles.

Du er inne på noe der ja. Laget en tråd om dette på fillene fyker.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Pipelort skrev:

Du er inne på noe der ja. Laget en tråd om dette på fillene fyker.

Hadde pult Støre også. Med et 11 kilos pulverapparat. Men nå avsporer vi.

• Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Xcon skrev:

Hadde pult Støre også. Med et 11 kilos pulverapparat. Men nå avsporer vi.

Avsporinger er fint for horekunders mentale helse.  Der er det enkelte som har litt å lære.  Særlig puristene iblant oss. 

Eneste du kanskje bør tenke på @Xcon er at PST har flagget teksten din om statsministeren.  Men de vet jo alt hvem du er, så om du ikke er han med sprengstoff i hagen i Fredrikstad går det nok bra

Endret av Tototre
PST
  • Haha 3
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Tototre skrev:

Avsporinger er fint for horekunders mentale helse.  Der er det enkelte som har litt å lære.  Særlig puristene iblant oss. 

Eneste du kanskje bør tenke på @Xcon er at PST har flagget teksten din om statsministeren.  Men de vet jo alt hvem du er, så om du ikke er han med sprengstoff i hagen i Fredrikstad går det nok bra

Bor ikke i Frerikstad, og sprengstofft er kun i boxershortsen. Regner sterkt med PST bruker noen årsverk på å infiltrere forumet her. Kun et spørsmål om tid før vi er hovedfokus i en episode av Brennpunkt, og Jonas lager en ny post i statsbudsjettet der milliarder blir øremerket for å bekjempe sånne forum. Gleder meg til å bli intervjuet med pixelert ansikt 😅 "It wasn't me!" 

• Haha 3
Lenke til kommentar

@jegern du får ikke honorar 

@Xcon PST har ikke folk som følger datatrafikken.  Ja, med unntak av meldinger de får fra noen judaser her.  De kjører automariske søk med AI (kunstig intelligens). De kan alt predikere hva jeg vil skrlve når jeg er fyllesyk på søndag. 

Endret av Tototre
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Ser du hvem som svarer hva, eller er det kun kvalifisert gjetting?

Hørt om AI? 

Hvordan tror du jeg har klart 5k+innlegg og 10k+ omdømme? 

• Haha 4
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

@jegern du får ikke honorar 

@Xcon PST har ikke folk som følger datatrafikken.  Ja, med unntak av meldinger de får fra noen judaser her.  De kjører automariske søk med AI (kunstig intelligens). De kan alt predikere hva jeg vil skrlve når jeg er fyllesyk på søndag. 

En ansatt i PST ville sannsynligvis sagt "PST har ikke folk som følger datatrafikken". Nice try, PST.

• Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

@jegern

Født uten rettigheter. Noen kaller han en bastard. Mange som mener de har noe å komme med misliker han sterkt siden han utfordrer dem og dere inngrodde holdninger.

mr. Snø ja.

Du har faktisk rett i at jeg liker å utfordre. Spesielt i forskjellige stillinger. En gang var jeg hos en sexarbeider som aldri hadde hørt om en av dem, jeg måtte da vise henne, noe hun takket meg for etterpå. Utover det følger jeg ikke med på denne serien.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Hvordan visste du det, hehe

Hva er spørsmålet?

Hvordan jeg vet at du ikke får honorar, eller hvordan jeg visste at du lurte på det?

• Like 1
Lenke til kommentar

Del 2

Lannister-slekten tar stor plass, oxo her på forumet. Det er forbindelser på kryss og tvers. Og alle har konflikter med hverandre, i tillegg til konflikter med de fleste andre.

Brienne.jpg.a82e16f09e4db85dec54ec8f9b8b3ba9.jpg

Brienne of Tarth

LordVaris.jpg.fb8c4d7caf4eaa611875788847a15436.jpg

Lord Varys

TywinL.jpg.efea4a71b996bad71ea9ef756c589ec9.jpg

Tywin Lannister

JamieL.jpg.3e8c2b18c8bd6f9908443a0cf1aaa2d8.jpg

Jaime Lannister

@ZezeeRealBack

For noen er hun en åpenbaring, for andre en torn i kjødet. Våpnene hennes, de skarpe og treffsikre ordene, har stor effekt når de avleveres. En god og trofast alliert som holder sine løfter.

@nelson2

Underfundig, tankefull og full av fakta. Ikke en person som egger til strid, men han har oversikt og kan hjelpe sine følgesvenner. Men har han noen, eller blir han selv lurt, slik som vi kan undres over om han lurer andre?

@Idaws

Mesterhjernen, men ikke anerkjent av alle. Har fått noen fiender gjennom mange år med kamp og deling. Alderen tynger nok mer enn han tror, for yngre krefter står klare til å ta over.

@SolanGundersen

Yngre enn sin horebror, men lever livet og skryter av det. Tok en snarvei for å komme i posisjon som Grand Master, og overrasket mange der. En viktig alliert for de lyse krefter, eller?

Endret av Tototre
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Her blir både gode og dårlige sider portrettert. Jeg antar nå du er skribent så dette burde du kunne, uten å få fiender underveis? 🙂

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

har adri sett GoT.Er enda på Ringenes herre era..

Har aldri sett noen av dem, ikke Harry Potter heller forresten. Marianne trigger meg mere enn Game of Thrones. 😄

• Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
57 minutter siden, jegern skrev:

Her blir både gode og dårlige sider portrettert. Jeg antar nå du er skribent så dette burde du kunne, uten å få fiender underveis? 🙂

Og for dere som har sett serien så ligger det et extra lag i hvorfor du er castet til akkurat den rollekarakteren.  Det er en dybde her, som særlig gjelder for Lord Varys, @nelson2.  Nå var det jo oxo innlysende at du, som Lord Nelson, måtte få være Lord oxo i GOT Forum Edition.  Svarene dine her er kortfattede, og kan noen ganger oppleves som litt gåtefulle.  Du innehyller deg selv med et slør av mystikk.  Antakelig fordi onkel og familie ikke skal kunne avsløre deg som den horekunden du er.

• Haha 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Og for dere som har sett serien så ligger det et extra lag i hvorfor du er castet til akkurat den rollekarakteren.  Det er en dybde her, som særlig gjelder for Lord Varys, @nelson2.  Nå var det jo oxo innlysende at du, som Lord Nelson, måtte få være Lord oxo i GOT Forum Edition.  Svarene dine her er kortfattede, og kan noen ganger oppleves som litt gåtefulle.  Du innehyller deg selv med et slør av mystikk.  Antakelig fordi onkel og familie ikke skal kunne avsløre deg som den horekunden du er.

Må skyte inn en liten ting - Varys var aldri, teknisk sett, en lord, men ble kalt "Lord" fordi han satt i Kings Council. Men det var kanskje intensjonen, da Nelson sannsynligvis heller ikke er en ekte lord? I just blew my own mind😮 Dypt.

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar