Gå til innhold

@223 er en bedrager

Tototre

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Idaws skrev:

Fortell litt om hva slags nytte et nettroll har? 
Hva er motivet ditt for å opprette en profil som ligner en annen profil for deretter å angripe personen bak profilen eller lure andre til å tro at det er personen bak den original profilen som skriver? 
Hva slags glede gir dette deg? Hva slags nytte har dette for samfunnet og dette forumet? Hva ønsker du å oppnå?
Hva er det som driver deg? Misunnelse? Mindreverdighetskompleks? Eller er du bare dårlig utstyrt mentalt? 

Fortell litt om hva slags nytte denne kommentaren har? Hva er motivet ditt for å antyde at en fremmed person du ikke kjenner er misunnelig på anonyme medlemmer på et horekunde forum og har et slags mindreverdighetskompleks i forhold til det? Virker det som noe en person som selv er godt utstyrt mentalt ville brukt tiden sin på? 

Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

@Idaws jeg er enig i innlegget ditt over om nytten av nettroll.  Kanskje vi skal legge til som mulig årsak at hen har lyst til å krangle?  Og da er det jo ikke det verste å sprake oppover mot makta.  Det interessante er jo å se at @223 selv higer etter makt ved å jobbe seg oppover i rang.  Hen er alt kommet til Enthusiast. siden tirsdag.  Fordi hen krangler.  Det funker som klatretaktikk.  Særlig å krangle med meg, som er så synlig.  Litt skuffet over nivået.  Det er grunnleggende svakt.  Hadde ønsket sterkere, intellektuell motstand.  Så langt har det gått mest på fakta og regler.  Mangler totalt den overordnede kampen om forumets framtid.

Du tenker en rank på noresk.com gir noen makt? Rank bestemmes utifra aktivitet uavhengig av kvaliteten på hva som skrives. Du tilbringer mesteparten av tiden din på denne nettsiden og har over 5300 kommentarer. Selve definisjonen på kvantitet. Dine kommentarer og tråder handler om mye som ikke har noe med nettsiden sin hensikt å gjøre. Jeg vil holde meg innenfor omtaler fremover og vil kun skrive omtaler og gi svar til de med spørsmål som handler om eskorter. Super om dere kan la omtaler være omtaler. Får håpe toleransen din blir sterkere, slik at du klarer det etter et par glass vin fremover også. Så kan du og folk som deg holde dere over omtaler og få mer "makt" ved å skrive om game of thrones, hjemmesnekra lister, spørreskjemaer og lignende.

Kommer ikke til å svare på noen flere kommentarer fra dere. Så dere kan ta det som en seier. Blir for sterke, mektige og intellektuelle for meg dere😉

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, 223 skrev:

Fortell litt om hva slags nytte denne kommentaren har? Hva er motivet ditt for å antyde at en fremmed person du ikke kjenner er misunnelig på anonyme medlemmer på et horekunde forum og har et slags mindreverdighetskompleks i forhold til det? Virker det som noe en person som selv er godt utstyrt mentalt ville brukt tiden sin på? 

Genuin interesse for hvordan hjernen til nettroll fungerer. 

Men siden du bare kopierer mitt svar så fikk jeg ihvertfall bekreftet den mentale kapasiteten. 

Endret av Idaws
Lenke til kommentar

Ordene og tankene til @223 er ikke så dumme.  Det verste for meg var at hen valgte å kopiere ikonet mitt og velge et brukernavn som kunne forveksles med @Tototre.  Til opplysning kan jeg si at mer enn 223 PM jeg har sendt har jeg signert med 223.

Så jeg blir ikke fornøyd før hen tar bort "min" logo. 

• Like 1
Lenke til kommentar

@223 har skrevet at hen ikke vil svare mer på dette.  Greit nok det.  Ser at hen prøver å oppføre seg som en vanlig forumbruker med innlegg som har noe fornuft i seg.  Hen sier seg oxo villig til å dele tips og anmeldelser.  Alt dette er bra, men det er dårlig gjort når hen så lett kan forvekslet med meg.  Et simpelt identitetstyveri.  Kanskje hen ikke vet bedre?

Som en påminnelse, og for å ødelegge for @223s stroverdighet (om den noensinne har vært til stede) vil det bli satt i verk en prosess, som bla. starter med at flg. linje vil følge mine innlegg framover (deilig å tenke på at han får se disse hver dag helt til han ikke er nybegynner lenger):

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Lenke til kommentar
12 minutter siden, OppkaltEtterHølaTilMorraMi skrev:

Kjøret går.

Skjermbilde 2024-09-19 kl. 22.57.42.png

Takk for påminnelsen.  Ja, jeg venter fortsatt.  Og det er altså ikke jeg som er @223 - derfor er jeg ganske irritert!

@223 Fint om du kan slutte å bruke logoen min.  Kommer til å mase om det framover siden det ikke fins admin her.  

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Takk for påminnelsen.  Ja, jeg venter fortsatt.  Og det er altså ikke jeg som er @223 - derfor er jeg ganske irritert!

Det skjønte jeg. Skjønner bare ikke hvorfor du er sur på at en annen person kaller seg det, hvis du venter på å få brukeren din slettet. Skjønner heller ikke hvorfor du logger inn og skriver daglig siden du venter på å få brukeren slettet.

Lenke til kommentar
6 minutter siden, OppkaltEtterHølaTilMorraMi skrev:

Det skjønte jeg. Skjønner bare ikke hvorfor du er sur på at en annen person kaller seg det, hvis du venter på å få brukeren din slettet. Skjønner heller ikke hvorfor du logger inn og skriver daglig siden du venter på å få brukeren slettet.

Det er mye du ikke skjønner.  Og jeg har ikke hele kvelden til å forklare.  For nå skal jeg kose meg!

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg er sur og grinete fordi @223 utgir seg for å være meg.  Alle som har noe kjennskap til markedsføring vet hvor skadelig det er når noen andre utgir seg for å være deg.  Det mest positive utbyttet jeg kan se i dette er at onkel huker inn 223 i stedet for meg en dag, fordi de tror at hen er meg.  

Sjekk at du ser @Tototre , forfatteren av de fleste episoder, og bakmann for Håndbok for horekunder og som sammen med @SolanGundersen lager den ukentlige spalten Ukas Sexy  Så ja, noen sånne bidrag gjør mer enn tittelen GM.

Jeg hadde håpet at @223 hadde funnet det mer formålstjenlig å bygge forumet på en positiv måte med bidrag som kunne vært til nytte.  Nå blir det hen skriver blokkert av meg og flere, og forumet går kanskje glipp av noen gullkorn? Det at en person så aktiv sørger for å terge på seg andre, fortjener en gapestokk:

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

@223 har vært i ro noen uker, men nå er hen på farten igjen.  Må gjøre alle lesere her på http://www.noresk.com oppmerksom på at selv om hen bruker min logo så er det ikke meg.  Dette fører til misforståelser og at jeg får meldinger fra medlemmer som spør om hvorfor jeg mener ting som går på tvers av det jeg tidligere har skrevet.

Lenke til kommentar

Hvilken tilfredsstillelse er det du oppnår @223 ?  Det synes merkelig det du holder på med.  På en måte ser det ut til at du vil bidra med noe positivt, som gode anmeldelser.  Problemet er bare det at når du oppfører deg som du gjør så er det mange som ikke tar deg seriøst.  I alle fall ikke like seriøst som de tar meg.  Derfor vil du slite i dette forsøket på å tilfredsstille et eller annet i din egen hjerne.

Lenke til kommentar