Gå til innhold

@223 er en bedrager

Tototre

Anbefalte innlegg

Tipper at @223 i tillegg til å bruke det profilbildet mitt er vant med å narre, lure og bedra mennesker.  Typisk scammer.  Forsøker helt klart to ting: å få oppmerksomhet og diskreditere meg.

Det første klarer han nå.  Hen skal jobbe lenge og hardt for det andre. 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Shit, jeg har allerede sent depositum til han..

Da må du bla opp en gang til.  For jeg blir ikke fornøyd før pengene kommer. 

Da har du vel nummeret til @223?  Kanskje bildet oxo? 

• Confused 1
Lenke til kommentar

Det første jeg gjorde var å sjekke ut hva slags innlegg @223@223 har skrevet.  Vel, det var kun to. 

Og med typisk nybegynnertabbe: lagt ut samme innlegg 2x

@223 jeg liker på en måte å ha en copycat, men for at jeg skal elske deg må du gjøre en bedre jobb enn meg.  Kom på en horekundepubkveld! 

Førstkommende torsdag i Oslo. 

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Tototre skrev:

Det første jeg gjorde var å sjekke ut hva slags innlegg @223@223 har skrevet.  Vel, det var kun to. 

Og med typisk nybegynnertabbe: lagt ut samme innlegg 2x

@223 jeg liker på en måte å ha en copycat, men for at jeg skal elske deg må du gjøre en bedre jobb enn meg.  Kom på en horekundepubkveld! 

Førstkommende torsdag i Oslo. 

Hvor og når i morgen?😊

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Før stengetid på det vanlige stedet

Når er stengetid og hvor er det vanlige stedet? Ville gjerne sett hvem denne karen er. Holder til i Oslo, så ikke noe problem for meg😊

Lenke til kommentar
Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev:

I puben på østbanehallen.

Der kikker vi på thaimassøser som er på vei hjem fra provinsen.  Mellom kl 22-00.  Nest siste torsdag i mnd.

• Haha 2
Lenke til kommentar
21 minutter siden, 223 skrev:

Ikke helt min greie, men dere får kose dere i masse i morgen😉 Godt for dere å få litt sollys og sosial omgang tenker jeg😊 

Ække sollys så seint, vet du!  Noen av oss er som vampyrer: kun ute etter solnedgang.

• Haha 2
Lenke til kommentar

@223 kan du ta på deg jobben med å lese korrektur på Håndbok for horekunder siden vi nå har det svart på hvitt at du oxo kjøper sex?  Da gjør du i det minste noe konstruktivt.  Ja, jeg vet det kommer til å ta litt tid, men jeg ser og forstår kanskje noe som ikke alle andre ser.  Det betaler seg i det lange løp.  Kall det gjerne utdanning, så er det enklere å forstå.

Nei, du får ikke betaling.  Men du er her jo uansett, så da gjør du noe fornuftig.

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tototre skrev:

@223 kan du ta på deg jobben med å lese korrektur på Håndbok for horekunder siden vi nå har det svart på hvitt at du oxo kjøper sex?  Da gjør du i det minste noe konstruktivt.  Ja, jeg vet det kommer til å ta litt tid, men jeg ser og forstår kanskje noe som ikke alle andre ser.  Det betaler seg i det lange løp.  Kall det gjerne utdanning, så er det enklere å forstå.

Nei, du får ikke betaling.  Men du er her jo uansett, så da gjør du noe fornuftig.

Ser ikke noe konstruktivt i denne tråden. Du skriver om et emne uten å linke til noen annonse eller dele noe relevant info.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, 223 skrev:

Ser ikke noe konstruktivt i denne tråden. Du skriver om et emne uten å linke til noen annonse eller dele noe relevant info.

wow....en purist!

Ja, ja...forumet funger slik når det ikke er noen aktiv admin eller moderator: Alle anmeldelser av sexarbeidere skal skrives under streken på hovedsiden.  Overkriften er OMTALE.

Hva som skrives over er litt som humme og kanari.  Det skal du ikke bry deg så mye om hvis du ikke liker det.  Legg inn en eskorte som du liker til Ukas Sexy før kl 18 imorra.

Ikke si at du har valgt copycat kun fordi du ikke finner fram her på forumet, og så vil du "straffe" meg?  Vi får jo bare mye mer svada, støy og moro jo lenger du holder på med å svare meg.  Hehehehehe...snart er det halloween.  Tror jeg må hjemsøke deg!

• Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

wow....en purist!

Ja, ja...forumet funger slik når det ikke er noen aktiv admin eller moderator: Alle anmeldelser av sexarbeidere skal skrives under streken på hovedsiden.  Overkriften er OMTALE.

Hva som skrives over er litt som humme og kanari.  Det skal du ikke bry deg så mye om hvis du ikke liker det.  Legg inn en eskorte som du liker til Ukas Sexy før kl 18 imorra.

Ikke si at du har valgt copycat kun fordi du ikke finner fram her på forumet, og så vil du "straffe" meg?  Vi får jo bare mye mer svada, støy og moro jo lenger du holder på med å svare meg.  Hehehehehe...snart er det halloween.  Tror jeg må hjemsøke deg!

Hva er pointet med det når Brianna vinner uansett?

• Sad 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, 223 skrev:

Du må ha et ufattelig kjedelig og meningsløst liv når den eneste gleden du har er å trolle på internett. 
Kanskje Sveits eller Nederland er land der du kan få hjelp med din meningsløse tilværelse! 

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Idaws skrev:

Du må ha et ufattelig kjedelig og meningsløst liv når den eneste gleden du har er å trolle på internett. 
Kanskje Sveits eller Nederland er land der du kan få hjelp med din meningsløse tilværelse! 

Du må ha et ufattelig kjedelig og meningsløst liv når den eneste gleden du har er å svare til en som troller på internett.

Livet mitt er heldigvis ikke så ille at jeg vil gi antydninger til folk om at de burde oppsøke land hvor assistert selvmord er lovlig.

Endret av 223
,
Lenke til kommentar
9 timer siden, 223 skrev:

Du må ha et ufattelig kjedelig og meningsløst liv når den eneste gleden du har er å svare til en som troller på internett.

Livet mitt er heldigvis ikke så ille at jeg vil gi antydninger til folk om at de burde oppsøke land hvor assistert selvmord er lovlig.

Når du fyller dagene med å trolle på internett så vitner det om en person som har ingen verdi for hverken samfunn eller andre mennesker. 
Kanskje du burde oppsøke hjelp? For det er ingen som trenger deg. 

Endret av Idaws
Lenke til kommentar
15 timer siden, Idaws skrev:

Når du fyller dagene med å trolle på internett så vitner det om en person som har ingen verdi for hverken samfunn eller andre mennesker. 
Kanskje du burde oppsøke hjelp? For det er ingen som trenger deg. 

Du fyller dagene med å svare en som troller på internett og sier at personen som troller på internett ikke har noen verdi for samfunnet, mennesker, ikke trengs av noen og burde oppsøke hjelp. Vitner DU om en samfunnsnyttig person andre mennesker har glede av?

• Like 1
Lenke til kommentar

Hva i helvete? Er snittalderen 14 år? Dette ser kun teit ut. Vi et seriøse horekunder som prøver å opprettholde vårt gode navn og rykte. Tenk på alle den negative PR-en dette gir. 

Endret av Xcon
  • Haha 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, 223 skrev:

Du fyller dagene med å svare en som troller på internett og sier at personen som troller på internett ikke har noen verdi for samfunnet, mennesker, ikke trengs av noen og burde oppsøke hjelp. Vitner DU om en samfunnsnyttig person andre mennesker har glede av?

Fortell litt om hva slags nytte et nettroll har? 
Hva er motivet ditt for å opprette en profil som ligner en annen profil for deretter å angripe personen bak profilen eller lure andre til å tro at det er personen bak den original profilen som skriver? 
Hva slags glede gir dette deg? Hva slags nytte har dette for samfunnet og dette forumet? Hva ønsker du å oppnå?
Hva er det som driver deg? Misunnelse? Mindreverdighetskompleks? Eller er du bare dårlig utstyrt mentalt? 

Endret av Idaws
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@Idaws jeg er enig i innlegget ditt over om nytten av nettroll.  Kanskje vi skal legge til som mulig årsak at hen har lyst til å krangle?  Og da er det jo ikke det verste å sprake oppover mot makta.  Det interessante er jo å se at @223 selv higer etter makt ved å jobbe seg oppover i rang.  Hen er alt kommet til Enthusiast. siden tirsdag.  Fordi hen krangler.  Det funker som klatretaktikk.  Særlig å krangle med meg, som er så synlig.  Litt skuffet over nivået.  Det er grunnleggende svakt.  Hadde ønsket sterkere, intellektuell motstand.  Så langt har det gått mest på fakta og regler.  Mangler totalt den overordnede kampen om forumets framtid.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Xcon skrev:

Hva i helvete? Er snittalderen 14 år? Dette ser kun teit ut. Vi et seriøse horekunder som prøver å opprettholde vårt gode navn og rykte. Tenk på alle den negative PR-en dette gir. 

• Tror du er på feil sted, vi er i Norge.
  • Du kan gange snittalderforslaget ditt med tre.  Så den er altså 42 år.
  • Seriøse horekunder er i mindretall.  Skal du være seriøs må du ha minst tre sextreff i mnd og et årlig forbruk på 70k.  
  • Ja, vi jobber hardt hver dag på dette forumet for å bedre horekundenes rykte og status.
  • Den negative PR'n kunne vært et mareritt, men det er bedre å tro at all PR er god PR, og litt dårlig PR er bedre enn ingen PR i det hele tatt.
  • Like 1
Lenke til kommentar