Gå til innhold

Down the memory lane.

Pipelort

Anbefalte innlegg

På 4.11.2024 den 21.47, Pipelort skrev:

Bodde nesten hele 90 tallet i Oslo opp  på Torshov. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg bordellet Sun touch som lå mellom Torshov og Carl Berner. Ganske stilig plass med egen bar i kjelleren. Når man kom dit fikk man utlevert en slåbrokk og ble jaget i dusjen. Etter endt dusj var det bare å ta plass i baren. Horemammaen kom da inn etter etter en stund med et knippe jenter og man fikk velge hvem man ville har. Plassen hadde stort sett bare unge norske studinner og av og til svenske eller danske jenter. Felles for alle var at de alle var smellvakre og med digge kropper. Lært fort at man kjøpte den billigste masasjen de kunne tilby for det var jo knulling man var der for. Knullet man for lenge så kunne man risikere at noen av de andre jentene banket på døra og lurte på om alt gikk bra der inne. Andre bordellet jeg frekventerte var Baltazar i Vika. Samme opplegg der, men mye mer trafikk en på Sun Touch. Der kunne man knulle sammen med kjendiser og politikere i skjønn forening. Er også en av få ganger jeg har fått skikkelig blodkjeft av en hore. Kom dit en gang full av coke og weed åluss x antall halvlitere innabords og tenkte juhu her skulle det knulles. hverken jeg eller kuken var i stand til noen ting og den blå pillen var ikke opfunnet enda, så det endte med at jeg bare ville ha en masasje. Shit dama ble sur når hun var ferdig med å gnu og jeg bare kledde på. Fikk den regla om det var knulling hun tjente penger på og fan ikke masasje. Var flere thaibordeller på Grønland også men de var jeg aldri innom da det var smelldeilige norske studinner som var mitt fokus. Savner den tiden.

Pipelort.

Det hendte det ble et besøk på Baltazar og Sun Touch etter en tur på byen i gamle dager ja. Det var både billigere, mer spennende og mindre styr enn å sjekke damer ute, som man da som regel måtte ha med seg helt hjem. Jeg syntes det som regel et par hakk finere damer på Sun Touch og jeg husker spesielt godt ei snelle midt i tyve-årene som kalte seg Ronja. Hun var superfin og leverte bokstavelig talt til stående applaus. Good memories! :) 

Endret av Jeff Pezos
  • Like 5
Lenke til kommentar
20 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Det hendte det ble et besøk på Baltazar og Sun Touch etter en tur på byen i gamle dager ja. Det var både billigere, mer spennende og mindre styr enn å sjekke damer ute, som man da som regel måtte ha med seg helt hjem. Jeg syntes det som regel et par hakk finere damer på Sun Touch og jeg husker spesielt godt ei snelle midt i tyve-årene som kalte seg Ronja. Hun var superfin og leverte bokstavelig talt til stående applaus. Good memories! :) 

Ronja var dansk?

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Jeff Pezos skrev:

Jeg mener å huske hun var dansk ja.

Hun var dansk og hadde en deilig rumpe. Sun touch hadde bare deilige damer.

• Like 3
Lenke til kommentar

Jeg møtte en dansk, relativt ung jente som het Ronja. Kan ha vært i 2006-2007. I leilighet på Kampen og ved Frognerparken. Jobbet sammen med andre danske jenter som hadde egen hjemmeside for dere som husker?

Ronja og jeg hadde supergod kjemi. Hun likte analsex husker jeg😊 Fikk hennes private epost og nummer og jeg hadde planer om å besøke henne i Danmark, men det rant ut i sanden. Det var tider det😊

• Like 6
Lenke til kommentar

Husker en asiatisk skjønnhet som het Vina, og jobbet på en massasje-salong for en del år siden (det er ikke hun som bruker navnet på RE nå).

Jobbet etter hvert på litt forskjellige steder, men jeg brukte mye tid på de mørke rommene med henne. Hun var kort, men gud bedre for noen ben!

Liten med flotte ben, små bryster, og store vakre øyne. Husker hun likte en lang "Muff Dive", og da er jo utsikten perfekt når du ligger der og ser nordover.

Ble også servert mat etter timen, det var tider det!

• Like 4
Lenke til kommentar

Husker ei lita svensk/thai ung dame i en leilighet nær thai-salongen tvers over gaten for Tranen i Waldemar Tranes gate. Mulig salingen og leiligheten hørte sammen? Men dette var rett på sex, ikke noe massasje først. Helt nydelig ung og petit dame som var med på absolutt alt med et smil. Hun hadde mensen en gang jeg var der, så da spurte hun pent om jeg kunne knulle henne i rompa i stedet for i musa. Uten kondom var også helt fint.

Hun het Lila og dette må ha vært rundt 2008 ish tipper jeg. Noen som møtte henne?

Endret av Oslo_bukken
  • Like 6
Lenke til kommentar
På 20.10.2024 den 22.29, Pipelort skrev:

Lisa fra Trondheim ble etterhvert ganske kjent gjennom media der hun gikk ut mot sexkjøpsloven. 

Hun møtte meg på hotell en gang. Hadde "drømt" om henne lenge. Og endelig passet det for oss begge. Hadde på forhånd sagt at jeg ville ha en lang owo bj... Noe hun gjorde med glans. Og før jeg fikk sagt ifra kom jeg i munn hennes.

Dæven å sint hun ble, hun likte ikke CIM...  Med litt tips, ble saken løst...

• Like 3
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar
På 12.11.2024 den 4.13, Oslo_bukken skrev:

Ja, mimre mimre😉 

Lenke til kommentar