Gå til innhold

Down the memory lane.


Pipelort

Anbefalte innlegg

Siden jeg er på eskorte jakt igjen så satt jeg og tenkte på tidligere eskorter som ikke er i gamet lenger, eller de er ihvertfall ikke i Norge. Den første jeg tenkte på var Johanna fra Bulgaria. Hun var her i flere år hadde noen opphold fr hun forsvant helt. Fy fan for en dame. Hun knuller rett og slett livskiten utav deg og var med på det meste. helt rå kropp kropp. Jun hadde også en veninne som jeg besøkte i Haugesund flere ganger. Tror hun het Shawna eller noe sånt. Hin også helt vill i senga. Noen som husker Tamara fra Ukraina. Liten blomd og slank jente på 20. Hadde nakenbilder av seg selv fra Aker Brygge i profilen sin. Hun og var med på alt og er vel den eneste eskorten som har sagt til meg. Knull meg så hardt som du kan, jeg er proff og takler det. Fun times. Norske Lisa og Dina. Lisa fra Trondheim og Dina fra oslo. De var aktive her på forumet og hadde mange hvite riddere her. De var dyre for sin tid. Begge var deilige og gode i senga. Lisa ble etterhvert ganske kjent gjennom media der hun gikk ut mot sexkjøpsloven. Prinsesse Latina på frogner var en norsk latino dame. Liten slank og med på alt. Maribelle tror jeg hun het var en norsk blond eskorte fra de dype skoger som hadde eskorte som hobby. Superkkosete dame som rett og slett oppførte seg som en nyforelsket kjæreste. Tror flere av disse ennå har tråder her i arkivet, har ikke giddet å lete etter de. Var bare gamle minner som strømmet på. For 10 år siden var det helt vilt med deilige eskorter i Oslo og de større byene. til og med blandt de reisende i utkant norge var det mange deilige. Sånn er det dessverre ikke lenger. Man må flytte tonnevis med gårberg for å finne gullet.

 

Pipelort.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som husker Lola Stile?

Hun var mye i Sandnes, Hamar, Drammen og Vestfold 😍  Husker ennå første gangen i en kjent leilighet i Larvik en sein høstkveld.  Hun kom ned trappa fra 2.etg. i en tettsittende, hvit genser som gikk over rompa.  Jeg fulgte henne opp, både fysisk og med med øynene.  I timen som fulgte holdt jeg igjen så godt jeg kunne, men hun var et fyrverkeri!  Jeg kom og fortalte det ikke til henne.  Fortsatte i stedet i mange minutter.  Hun lurte på når jeg skulle komme.  Og ble sur da jeg sa det skjedde for 10 min siden.

Hun fortalte en gang om sin første sex med en jevnaldrende gutt.  I en båt som lå i opplag for vinteren.

 

Lola Stile, samme dag som Erna Solberg og regjeringen innførte koronanedstengningen, møttes vi i statsministerens hjemby.  Det var i et leilighetsbygg et stykke utenfor sentrum, nær Haukeland sykehus.  Mens vi var i gang med første runden så gikk brannalarmen!  Lola spør hva vi skal gjøre?  Kle på deg, så går vi ut sammen med de andre.  For om det virkelig brenner er det best å være ute.  Og det vil avsløre meg om vi begge går nakne ut!   Savner henne!  Hadde med blomster flere ganger.  En gang på Hamar sendt hun meg ut for å kjøpe øl etter at sextreffet var over.  Da jeg kom tilbake med øl fikk jeg en runde til i halmen :-) 

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...