ZezeeRealBack Skrevet Oktober 21, 2024 Share Skrevet Oktober 21, 2024 5 timer siden, Tid for Nytelse skrev: dag betalte han med de påførte straffegebyrene per påløpte dag Braaa!!!!! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 31, 2024 Share Skrevet Oktober 31, 2024 Fucking scumbag!! Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 I had a similar experience when the client canceled the electronic payment after the meeting.  I reported it to the police, but didn't get my money back.  They just noted the case on his record.  For me, it was a waste of 2 days to contact the police, who did nothing when I had neither been raped nor abused. They just sent me to police office in different town coz they have no time for me. And ,yes ,the client was Norwegian 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 30 minutter siden, RealSamantha skrev: when the client canceled the electronic payment after the meeting You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps. 2 Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 12 minutter siden, Tukleren skrev: You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps. Transfer from Norwegian to EU bank . I don't have vipps 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 (endret) 9 timer siden, Tukleren skrev: You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps. For å ha Vipps må man ha D-nummer eller norsk personnummer. Og russiske Olga har ingen av delene. Men det er korrekt som hun sier, det er faktisk mulig å kansellere en overføring. Jeg opplevde dette selv engang i forbindelse meg et bruktbilsalg. Men fyren var dum nok til å gjøre det omtrent samtidig som han kjørte ut av gårdsplassen. Jeg hadde flere biler, så det var det bare å legge seg på hjul. Dessuten ble bilen solgt med omtrent 5 liter på tanken, så det ordnet seg. En kompis ble oppringt og bedt om å stille med bilhenger. Og på E6 stoppet bilen. Fyren ble forlatt midt på E6. Sikkert ikke helt lovlig, med siden jeg visste at politet enten ville henlagt eller i beste fall skrevet ut en bot, var det en grei løsning som fungerte for alle parter. Endret November 29, 2024 av Idaws 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Gratis sex dating I Norge - https://norges-eskort.no Tilgjengelig etter registrering via e-post på siden Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg