ZezeeRealBack Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 5 timer siden, Tid for Nytelse skrev: dag betalte han med de påførte straffegebyrene per påløpte dag Braaa!!!!! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Fucking scumbag!! 3 Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet Fredag klokken 11:31 Share Skrevet Fredag klokken 11:31 I had a similar experience when the client canceled the electronic payment after the meeting.  I reported it to the police, but didn't get my money back.  They just noted the case on his record.  For me, it was a waste of 2 days to contact the police, who did nothing when I had neither been raped nor abused. They just sent me to police office in different town coz they have no time for me. And ,yes ,the client was Norwegian 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Fredag klokken 12:03 Share Skrevet Fredag klokken 12:03 30 minutter siden, RealSamantha skrev: when the client canceled the electronic payment after the meeting You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps. 2 Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet Fredag klokken 12:16 Share Skrevet Fredag klokken 12:16 12 minutter siden, Tukleren skrev: You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps. Transfer from Norwegian to EU bank . I don't have vipps 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Fredag klokken 21:10 Share Skrevet Fredag klokken 21:10 (endret) 9 timer siden, Tukleren skrev: You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps. For å ha Vipps må man ha D-nummer eller norsk personnummer. Og russiske Olga har ingen av delene. Men det er korrekt som hun sier, det er faktisk mulig å kansellere en overføring. Jeg opplevde dette selv engang i forbindelse meg et bruktbilsalg. Men fyren var dum nok til å gjøre det omtrent samtidig som han kjørte ut av gårdsplassen. Jeg hadde flere biler, så det var det bare å legge seg på hjul. Dessuten ble bilen solgt med omtrent 5 liter på tanken, så det ordnet seg. En kompis ble oppringt og bedt om å stille med bilhenger. Og på E6 stoppet bilen. Fyren ble forlatt midt på E6. Sikkert ikke helt lovlig, med siden jeg visste at politet enten ville henlagt eller i beste fall skrevet ut en bot, var det en grei løsning som fungerte for alle parter. Endret Fredag klokken 21:11 av Idaws 2 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet i går, 19:14 Share Skrevet i går, 19:14 https://vipurl.pro/hotlady Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg