GÃ¥ til innhold

🤬 frekke egypter!

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

I had a similar experience when the client canceled the electronic payment after the meeting.  I reported it to the police, but didn't get my money back.  They just noted the case on his record.  For me, it was a waste of 2 days to contact the police, who did nothing when I had neither been raped nor abused. They just sent me to police office in different town coz they have no time for me. 

And ,yes ,the client was Norwegian 

• Sad 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Tukleren skrev:

You take Mastercard or was this Revolut or something? I don't think you can cancel Vipps.

For å ha Vipps må man ha D-nummer eller norsk personnummer. Og russiske Olga har ingen av delene. 

Men det er korrekt som hun sier, det er faktisk mulig å kansellere en overføring. 
Jeg opplevde dette selv engang i forbindelse meg et bruktbilsalg. 
Men fyren var dum nok til å gjøre det omtrent samtidig som han kjørte ut av gårdsplassen. 
Jeg hadde flere biler, så det var det bare å legge seg på hjul. Dessuten ble bilen solgt med omtrent 5 liter på tanken, så det ordnet seg. En kompis ble oppringt og bedt om å stille med bilhenger. Og på E6 stoppet bilen. Fyren ble forlatt midt på E6. Sikkert ikke helt lovlig, med siden jeg visste at politet enten ville henlagt eller i beste fall skrevet ut en bot, var det en grei løsning som fungerte for alle parter. 

Endret av Idaws
  • Like 2
Lenke til kommentar