Tbratt Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 (endret) For en del år tilbake cammet jeg med en utrolig stram jente med typisk Arendal-dialekt. Silikonpupper. Innbiller meg at hun her noe sånt som nor83 eller noe lignende på snapchat. Mener hun kunne hatt noe rødlig-brunt hår. Dette var det eneste hun gjorde etter hva jeg vet. Cam altså. Noen som har noe info her, eventuelt om hun fortsatt er aktiv? Endret Oktober 18, 2024 av Tbratt Skrivefeil 1 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 For en tid tilbake jobbet en blond dame med skikkelig store bryster hos Angels, før jeg tror hun ble uavhengig. Mener hun het Laura. Noen som vet noe om henne, evt. om hun annonserer i utlandet eller noe? Siter Lenke til kommentar
Espenols Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 For en tid tilbake traff jeg en blondine med kjempe meloner. Het scibbidy scbb eller noe sånt. Noen som har noe info om henne. Savner hun så masse Siter Lenke til kommentar
Villdyret Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 8 minutter siden, Espenols skrev: For en tid tilbake traff jeg en blondine med kjempe meloner. Het scibbidy scbb eller noe sånt. Noen som har noe info om henne. Savner hun så masse Denne damen? https://www.noresk.com/forum/emne/14019-sono-a-disposizione-per-le-tue-esigenze/#comment-91041 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg