Laksenbarten Skrevet Oktober 17, 2024 Share Skrevet Oktober 17, 2024 Hallo alle i Trondheim, jeg lurer på om noen her vet noe om Nadia og Mae99, er det kun helt vanlig massasje de tilbyr eller er det noe mer de tilbyr, jeg er litt redd for å spørre de i tilfelle jeg skulle bli svartelistet i tilfelle jeg faktisk trenger en massasje 😅 jeg setter pris på all informasjon 2 Siter Lenke til kommentar
Laksenbarten Skrevet Oktober 17, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2024 Svar på pm om du/dere har informasjon dere ikke vil dele offentlig angående hoved innlegget Siter Lenke til kommentar
Trøndertrond Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 Begge tilbyr ekstra ja. Mae tilbyr nok mest! 2 Siter Lenke til kommentar
Mr.Fatning Skrevet Desember 19, 2024 Share Skrevet Desember 19, 2024 Nadia har jeg vært hos, men aldri fått mer enn en kjapp og lite inspirert oljerunk desverre.. ser dog ikke bort fra om man legger noen ekstra hundrelapper på bordet at man muligens kan få en prostatamassasje evt en bj..? Jeg har vært for blyg til å foreslå det selv enda… 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg