Gå til innhold

Ukas Sexy 171024

Gjest

Sexvalg  

23 stemmer

1. 1. Hvilke av de 19 eskortene i hovedlisten kan du tenke deg å ha sex med? (alle er mulig samtidig)

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 23. okt. 2024, 18:37

Anbefalte innlegg

På 23.10.2024 den 22.36, Tototre skrev:

Vi har en utmerkelse for slike som deg.  @jegern og undertegnede forsøkte i tre uker i april 2024 å få litt orden her på forumet.  Du forstår det at det ikke er noen admin?  Ingen kan kastes ut.  Ingen innlegg kan slettes.

Du kan ta på deg en sheriffstjerne/marshallstjerne og føre kontroll.  Good luck!

Expand  

Vel, ikke bare feilet dere, men bidrar til å gjøre det verre. Så tenker du kan ta å stappe en sherrifstjerne oppi brunstjerna istedenfor.

Lenke til kommentar
  På 24.10.2024 den 16.01, Xcon skrev:

Er dette Game of Thrones? Hvis du får FIENDER på et horeforum, er du sannsynligvis på feil forum😅👌

Expand  

Dette er et horekundeforum og blir ikke noen konge av noen trone på noen av oss som betaler for å ha sex. Så dette er langt fra Game of Thrones. At det er et referansepunkt sier det meste om hvor nerdete sånne som oss horekunder er.

• Haha 1
Lenke til kommentar

Når en ser hva testosteronet gjør når en tilfeldig gruppe menn samles i et forum som dette, ser dere også grunnen til at jeg, hver eneste gang jeg har vurdert Gangbang, har slått det fra meg..

En kan aldri være sikker på hvile typer menn som kommer for å knulle den samme damen.. Plutselig utvikler det seg til knuffing, kanskje slåsskamp.., eller enda verre en massevoldtekt, fremfor å være en deilig kåt dag/ kveld..🤷‍♀️

Ære være de som tør og får erfart dette på en ordnet måte, men det nærmeste jeg kommer dette blir nok ved de fullbookede dagene jeg leier meg inn på Airbnb. Faen så deilig det å 🔥 Og vesentlig tryggere 😉

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 24.10.2024 den 18.58, 223 skrev:

Dette er et horekundeforum og blir ikke noen konge av noen trone på noen av oss som betaler for å ha sex. Så dette er langt fra Game of Thrones. At det er et referansepunkt sier det meste om hvor nerdete sånne som oss horekunder er.

Expand  

Trenger ikke være nerdete for å være horekunde. Trenger heller ikke være horekunde for å være nerdete. Men kjekt når hobbyer kan kombineres sømløst😊 

• Thanks 1
Lenke til kommentar