Gå til innhold

Pussy deepdive og smitte fare


banditt

Anbefalte innlegg

Hei alle. 

De gangene jeg har gått for noe så har jeg vært ganske forsiktig mht smitte. 

Problemet er bare at dette med queening og rimming er noe jeg har veldig lyst til å prøve, men har intrykk av at det er å be om gonore, herpes og hele pakka. Tenkte derfor jeg skulle høre med godtfolket om dere har noen erfaringer. Er det sjeldent dere har fått smitte, eller er det ganske vanlig? Jeg kommer naturligvis ikke til å gå får damer til tillater knulling uten gummi. For forsiktighetens skyld tar jeg helst ei dame som ikke tillater owo også, men hun må jo naturligvis være ok med masse deilig oral og rimming på henne.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk en sur en etter første møte med en eskorte i 2011. Brukte kondom og greier. Etter det har jeg aldri fått noe og det utføres owo hver gang. 

Dette med rimming har jeg ikke prøvd, men slikker de som er velstelte og rene. Aldri fått noe. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, banditt skrev:

Nå må noen si ifra hvis de har opplevd smitte av og til, hvis ikke hiver jeg meg med tunga først rett i April så fort som mulig!

Innlegg som kommer om tre måneder her:

[…] og slik endte @banditt sine glade dager. Med stort mot fulgte han tungas vei. Som prøvekanin for resten av gutta på Noresk vil ham bli husket som en modig maur.  
Vi lyser fred over hans minne:-)

  • Like 1
  • Haha 8
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...