draugen Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Eneste jeg og sikkert en del andre ønsker å vite er. Hvor i helvete er admin. Jeg og sikkert andre har postet feil, eller ønsker å fjerne postinger-bilder og diverse fordi det som virket som en lur ide da ikke lenger er det nå. Nå har jeg prøvd alle kanaler foruten om den engelske kanal. Tyst som i graven. Ja da jeg har forsøkt på et språk de fleste forstår- Også kalt engelsk og selv om jeg fikk nuggen så evner jeg å gjøre meg forstått. SÅ mitt spørsmål er fortsatt. Admin. Hvor i helvete er du ? Det er hva jeg ønsker å vite. Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Admin, om noen ikke har forstått det ennå, er sannsynligvis avgått ved døden. Så her er vi overlatt til vår egen indrejustis. Skulle du være så uheldig å poste noe som du angrer på 61 minutter senere, så har du et par alternativer. Du kan krype for hele forsamlingen og fortelle hvor dumt dette var, eller bite tenna sammen og leve med blunderen. Been there, done that 🙃 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Det er nok som @Ox1 skriver over. Jeg ba om å få slettet brukeren min i mai 24. Det har ikke skjedd ennå. I sep. 24 ble kontoen min stengt ned noen dager fordi det hadde vært en, eller flere som forsøkte å logge inn (testet vel ulike passordkombinasjoner) på brukernavnet. Dette fikk jeg varsel om på mail. Men det var vel antakelig bare en automatisk tjeneste. Ja, ja, noen prøver å finne ut av hvilke hemmeligheter jeg sitter på. Sletter alt som kommer på Personlige Meldinger (PM) etter noen dager. Som en forholdsregel om noe skulle gå skikkelig galt en dag. Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Ja du @Tototre, du sier du vil bli slettet. Men hvorfor henger du her hele tiden da? Er jo bare å la vær å logge inn hvis man ikke ønsker å være her. Ganske enkelt🤷🏻♂️ 1 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Er bare å slutte med sigg og dop også sier dem… Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 3 minutter siden, Oslo_bukken skrev: Ja du @Tototre, du sier du vil bli slettet. Men hvorfor henger du her hele tiden da? Er jo bare å la vær å logge inn hvis man ikke ønsker å være her. Ganske enkelt🤷🏻♂️ Det er ikke det at jeg vil slutte å være her som er grunnen. Men som mange andre gjør og har gjort, få litt avstand til ting de har skrevet før. Kan være greit å gjøre for deg oxo, @draugen. Jeg har alt tatt et annet nick som jeg vil begynne å bruke den dagen @Tototre blir borte. Det blir nesten som å starte med blanke ark. Ikke helt, men nesten. En sånn sak som Håndbok for horekunder vil jeg fortsette med under det nye nicket. Så overgangen blir ikke hemmelig, men over 5k poster vil jo bli som skrevet av Anonym. Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Omg. Du tenker… annerledes… Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Akkurat nå, Oslo_bukken skrev: Omg. Du tenker… annerledes… Ja, tenker ikke bare på fitte Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Har vel skrevet en gang før at dette er litt som et dataspill for meg med litt forskjellige motspillere og oppdrag. Noen ganger er vi et laug som går i samme retning, andre ganger kriger vi mot hverandre, eller mot halliker og eskorter. Og det vil jo være gøy å runde "spillet" en gang til med et nytt nick (få en Grand Master til). Det er jo rørende at det er mange som tror at jeg er administrator, da. Siter Lenke til kommentar
Helot Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 2 timer siden, draugen skrev: Admin. Hvor i helvete er du ? Det er hva jeg ønsker å vite. Admin har tilsynelatende trukket seg som Admin. Kanskje kan det hjelpe å skrive til den danske eieren av NorEsk.com: Anpartsselskabet (ApS): Muggy Media ApS Selskabet har en enkel, liten nettside med mulighet for kontakt. Spørsmålet er om du får svar? Kontaktside: https://www.muggy.media/kontakt/ 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg