Gå til innhold

kate-hot er fake


jegern

Anbefalte innlegg

Her er anmeldelsen som @jegern viser til.   Den stakkars, polske horekunden (27) liker blondiner.  Jeg trodde polakker var langt mer forsiktige med pengene sine, men han har vel kanskje vært påvirket av et eller annet?  Annonsen blir nok snart borte om dette er forretningsmodellen til de som står bak.

falsk2.png.57cc3ac4bf7370b411e02707fc18cb1c.png

falsk1.thumb.png.aeb7f00de1b5596a6a9167f5fcb30d95.png

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Kneipp skrev:

Å bli lurt av den annonsen der fortjener nesten eller annen pris🥴

Ja, det er jo så flaut at jeg ville ikke engang har skrevet en anmeldelse om det etterpå

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Ja, det er jo så flaut at jeg ville ikke engang har skrevet en anmeldelse om det etterpå

Nemlig! Jeg hadde pålagt meg selv en toukers skammekrok og ikke gått ut blant folk på flere måneder

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Han sier i anmeldelsen at han skal finne henne, og kreve penger tilbake. Lykke til, til ham. "Henne" er nok en rumener med altfor dyr BMW og en Glock i beltet. Å betale på forhånd, og iallefall FEM TUSEN, er vel relativt tankeløst. Nybegynner eller ei. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det var ikke sp lagt andre ærlig og hard arbeid polsk har send penger i forkudd til andre eskorte?

🤥

Se ut som litt krig mellom to skammer mafia..

Bare norsk og naive som virkelig tror av en 27 år polsk skal send penger i forskudd til en hore..😂😂😂😂😂

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Kanskje han ikke vet hvordan paysafecard fungerer, at du bare trenger nummeret på lappen. Eller han ikke er fra Polen. Hører mer på negative anmeldelser enn positive, denne damen i annonsen skal ikke jeg besøke. Men ja, at det er scammer som svarer scammer det kan hende 😀

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 12.10.2024 den 22.22, Sørlandet skrev:

Søk etter telefonnummeret på RE viser 4 annonser med samme nummer

IMG_1422.jpeg

Alle her virker å være både sexy og hot, uten om ei da som er swxy & hoy, hun ville jeg styrt unna 🙄

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...