Gå til innhold

Outcall til hotell i sentrum


Crocop

Anbefalte innlegg

De siste årene har jeg valgt outcall til hotell og får jenta til å besøke meg når jeg er ute på reise. En rekke gledespiker har egen tariff for outcall. Ved alle gangene har jeg sagt at jeg godtar pris men vil ikke betale for taxi. Legg merke til at ingen av jentene jeg har valgt har skrevet noe om taxi fare i sin annonse. Så lenge jentene holder til i sentrum så er dette ofte bortkastet etter min mening

Hva gjør dere andre?

Jeg har erfart at de fleste aksepterer dette. Ved mange anledninger så er ikke forskjellen på timesats større enn 500 nok for en time incall vs outcall. 

For halv time date velger jeg alltid incall.

  • Like 6
Lenke til kommentar

Syns det høres helt fair ut.  Når vi kontakter en sexarbeider så kan vi enten betale det hun forlanger, eller forhandle.  Damene skjønner fort hvilken markedspris de har, og velger bort de som betaler for dårlig.  Når det er sagt så er nok den gjengse tariffen på +500 kr for en time outcall dårlig butikk for de som vanligvis gjør incall.  Mest fordi det tar lenger tid.  Men det er klart, har hun få kunder, så er dette en måte å få omsetningen til å gå rundt.  For oss som kunder er det langt tryggere å kjøpe sex på outcall til hotell eller airbnb el.l. siden onkel ikke følger etter eskortene.

@OppkaltEtterHølaTilMorraMi har du noen mening eller erfaring om dette?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg alltid bo sentral,jeg bare ta drosje penger vis kunde vil har meg rask,vis ikke,jeg ta ingen ekstra.

Men outcall utenfor sentrum,drosje er obligatorisk.😊

  • Like 4
Lenke til kommentar
4 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Jeg alltid bo sentral,jeg bare ta drosje penger vis kunde vil har meg rask,vis ikke,jeg ta ingen ekstra.

Men outcall utenfor sentrum,drosje er obligatorisk.😊

Jeg skjønner at jeg må ta meg en tur til Oslo for å få treffe deg, du skjønne.

  • Like 4
Lenke til kommentar
På 11.10.2024 den 0.05, Crocop skrev:

De siste årene har jeg valgt outcall til hotell og får jenta til å besøke meg når jeg er ute på reise. En rekke gledespiker har egen tariff for outcall. Ved alle gangene har jeg sagt at jeg godtar pris men vil ikke betale for taxi. Legg merke til at ingen av jentene jeg har valgt har skrevet noe om taxi fare i sin annonse. Så lenge jentene holder til i sentrum så er dette ofte bortkastet etter min mening

Hva gjør dere andre?

Jeg har erfart at de fleste aksepterer dette. Ved mange anledninger så er ikke forskjellen på timesats større enn 500 nok for en time incall vs outcall. 

For halv time date velger jeg alltid incall.

Er veldig glad i hotellbesøk. Det beste er om heisen ikke krever kort, men henter gjerne i resepsjonen også. Det koster som regel litt ekstra, men ikke alltid. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har lenge vurdert outcall til hotell når jeg er på reise. Men er litt usikker på dette med om resepsjonen catcher det når en svært tydelig gledespike sprader forbi inn i heisen alene. Har noen erfart at de har blitt nektet?

Og dette med nøkkelkort til heisen. Ønsker å unngå å hente de i heis eller resepsjonen i tilfelle en kollega ser det etc 😅

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jentene kommer ikke med støvletter a la Julia Roberts i Pretty Woman så denne redselen for resepsjonen er overdrevet. Best med hoteller uten kort til heis selvsagt men så lenge man ikke har med seg gateprostituerte eller jenter fra Nigeria så skal det nok gå helt fint.

  • Like 6
Lenke til kommentar

Jeg fikk selv besøk av en norsk gledespike (sitter langt inne å bruke det ordet) på Oslo Plaza. For å gjøre det minst kleint så møtte jeg henne utenfor og gikk inn sammen med henne. Et triks om man er ekstra paranoid er å bære på en PC eller papirpose med mat i, så overbeviser man nesten til og med seg selv om at formålet med besøket er jobb/mat. Om man tar heisen med andre kan man alltid nevne i forbifarten noe som «Ah, disse lange arbeidsdagene. Nå skal de snart bli godt med helg etter dette møtet!»

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, mhm skrev:

Jeg fikk selv besøk av en norsk gledespike (sitter langt inne å bruke det ordet) 

Hvorfor sitter det langt inne å bruke ordet  "gledespike"? Jeg liker ordet svært godt og bruker det selv i omtaler. Mye bedre ord enn "hore".

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, Langbein skrev:

Hvorfor sitter det langt inne å bruke ordet  "gledespike"? Jeg liker ordet svært godt og bruker det selv i omtaler. Mye bedre ord enn "hore".

Vet ikke helt. Men er enig i at det er bedre ord enn hore. Hva med bare prostituert?

  • Like 1
Lenke til kommentar
43 minutter siden, mhm skrev:

Vet ikke helt. Men er enig i at det er bedre ord enn hore. Hva med bare prostituert?

Ordet "prostituert" liker jeg heller ikke særlig. Det er liksom noe skittent over det syns jeg. Særlig ordet hore syns jeg er et svært nedverdigende ord å bruke. Da vil jeg heller bruke det ordet som @Tototre ofte bruker, nemlig sexarbeider.  Der har du to fine ord, gledespike eller sexarbeider.

Det hadde vært interessant å få vite hva våre kvinnelige medlemmer her på forumet mener at vi bør kalle ei dame som selger sex. Sexselgerinne kanskje?

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar

Innad på forum brukes vel ofte bare jenter.

Hore og horekunde er på den negative siden.

Eskorte og sexkjøper/selger/arbeider  nøytral

Gledespike og kurtisane blir på den positive siden.

Den siste blir litt over the top for meg.

  • Like 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslomann77 skrev:

Da må de rett og slett erkjenne at de er horer. Man må kunne kalle en spade for en spade. 

Det er helt greit at vi kaller dem akkurat hva vi vil her på forumet så lenge vi ikke snakker direkte til dem.  Prøver å være hyggelig mot @Tid for Nytelse og @RealSamantha m.fl.  Men for at du og andre skal få like gode sextreff som jeg og @Langbein har, så kan det være smart at du ikke bruker "spadebegrepene" når du er sammen med en sexarbeider.  I utgangspunktet er hun ikke tent på verken deg eller meg.  Og det blir ikke bedre om vi sier hore, hooker, whore, eller lignende til henne.  Livsvisdom fra den eldre garde som kan gi flere bedre sextreff.  Men hei, du kan jo bare fortsette som før!

  • Like 3
Lenke til kommentar
51 minutter siden, Tototre skrev:

Det er helt greit at vi kaller dem akkurat hva vi vil her på forumet så lenge vi ikke snakker direkte til dem.  Prøver å være hyggelig mot @Tid for Nytelse og @RealSamantha m.fl.  Men for at du og andre skal få like gode sextreff som jeg og @Langbein har, så kan det være smart at du ikke bruker "spadebegrepene" når du er sammen med en sexarbeider.  I utgangspunktet er hun ikke tent på verken deg eller meg.  Og det blir ikke bedre om vi sier hore, hooker, whore, eller lignende til henne.  Livsvisdom fra den eldre garde som kan gi flere bedre sextreff.  Men hei, du kan jo bare fortsette som før!

 

Jeg knuller ikke horer, så for meg er ikke det et tema. Og jo - damer tenner på meg. Det er nettopp derfor jeg ikke trenger å betale for horer. ;)

Ja, jeg skal fortsette å være en usedvanlig rå fy og ha sex med jenter og damer helt gratis. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Kundene får kalle meg hva de vil 🤷‍♀️

Men for meg er en hore de du finner på gaten og plukker opp i bil. 
Luksushorer finner du i barene.

Eskorter tilbyr det samme som horene.., men de har, som oftest, en ok leilighet med fasiliteter som klokken og bad blandt annet.

Noe jeg syns forklarer også prisforskjellene.

Før i tiden var eskorter noen som ble med deg i selskap, på konserter, kino/ middag mm, og som først på daten bestemte seg for om de ville ha sex med deg eller ikke.

Jeg valgte å bli eskorte av flere årsaker. 
1) Jeg er et lidenskapelig og sensuelt vesen.

2) Jeg vet at når en dame er god i sengen, blir de faen ikke kvitt fyren.., og jeg ønsket ingen fast elsker eller kjæreste, bare sex, også hadet 😂 

3) dårlig økonomi.. mye lån som skulle betales og for lite penger inn..

De som sier damene de tar med på date(r) ikke er en form for eskorte, kan t seg en bolle 😂😂 hvor mye koster ikke wining and dining, med kino eller konsert som de gjerne spanderer..??? Og da er det for det første ikke sikkert det blir noe på deg etter timene du har lagt ned i daten, og hvis det blir noe.., hva er oddsen for at  det blir bra sex..?

Og finner du de på nakentid eller cupido, har sex med de uten dong.., tror du du er den første som har gjort det..? Eller må du til lege og apoteket for å ta ut medisin mot clam eller gonore..?

sorry Mac.., there is no such thing as free sex 🤷‍♀️

  • Like 4
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Jeg har hatt med meg gledespiker på hotell 2 ganger. Begge av den kostbare sorten og med overnatting. Da har jeg fått navnet til damene og de er booket sammen med meg. Da er man ihvertfall trygg på at det ikke blir noe tull med resepsjon/vakter. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Smurfen skrev:

Du må begynne ta deg betalt, du kan ikke leve av å jobbe gratis. 

 

 

Når jeg ser avviket mellom bildene på Tinder og hvordan de ser ut i virkeligheten, så får jeg noen ganger lyst til å fakturere for medgått tid. Du har et poeng!

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 14.10.2024 den 22.55, Crocop skrev:

Jentene kommer ikke med støvletter a la Julia Roberts i Pretty Woman så denne redselen for resepsjonen er overdrevet. Best med hoteller uten kort til heis selvsagt men så lenge man ikke har med seg gateprostituerte eller jenter fra Nigeria så skal det nok gå helt fint.

Hadde besøk på rommet i UK en gang. Hun insisterte på at jeg møtte henne utenfor hotellet og var selvsagt kledd i Pretty Woman klær. Glemmer aldri det blikket den strenge resepsjonistdama sendte meg. Jeg bare gjorde som ingenting. De som jobber på hotell har sett det meste.

Endret av Kayzer
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...