suprg999 Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Hvor får man best massasje og extraservice på Hamar ? 1 1 Siter Lenke til kommentar
egon79 Skrevet Oktober 12 Share Skrevet Oktober 12 Er det der Amyka jobber 1 1 Siter Lenke til kommentar
Franz Skrevet Oktober 13 Share Skrevet Oktober 13 Hun har brun hud og tatoveringer over hele kroppen og er med på det meste. Hun er ganske vill og hadde det litt for travelt etter min smak. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Jeg observerer at Prøve meg som tidligere holdt til i Drammen nå har slått seg ned i Hamar. Jeg mener at hun tidligere annonserte under kategorien NS, men ikke nå lenger. Hadde satt stor pris på om noen kunne fortelle om sine erfaringer med damen. Hvor stor er menyen? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Einarelg Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 7 timer siden, Ox1 skrev: Jeg observerer at Prøve meg som tidligere holdt til i Drammen nå har slått seg ned i Hamar. Jeg mener at hun tidligere annonserte under kategorien NS, men ikke nå lenger. Hadde satt stor pris på om noen kunne fortelle om sine erfaringer med damen. Hvor stor er menyen? Var hos henne i sommer. Tilbydde kun HJ da. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Dala Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 Kan Amyka treffes direkte på sjappa? Eller er det mulig å kontakte henne ellers? Tilbyr det meste? 1 Siter Lenke til kommentar
egon79 Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 Hvilke massasjedamer som er på Hamar nå tilbyr full pakke. ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar
super74 Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 Vet ikke om noen faste men muligheter er det om en treffer de på riktig dag. 1 Siter Lenke til kommentar
Datasex Skrevet November 6 Share Skrevet November 6 Noen som har vært hos eller kjenner til Vapee, hun er på Hamar noen dager nå? 1 Siter Lenke til kommentar
super74 Skrevet November 7 Share Skrevet November 7 På to av tre til fire seriøse steder i Hamar har massøsen endet opp naken. Det tredje ikke prøvd. 1 Siter Lenke til kommentar
super74 Skrevet November 8 Share Skrevet November 8 Finnes det noen bra villige ungjenter på salong i Hamar om dagen ? Siter Lenke til kommentar
Noraider Skrevet November 9 Share Skrevet November 9 Begynner å bli en stund siden jeg var innom Lanna. Ikke noe FP på menyen den gang, men ikke noe å si på massasjen. 1 Siter Lenke til kommentar
Datasex Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 Var innom Vapee, veldig hyggelig voksen dame, med 2 flotte ekte fordeler.😀 Massasje som avtalt, fin leilighet. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg