Gjest Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Hei ønske to elle flere som vil komme å Gangbang meg i natt 8-9 okt Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Dette vii har ventet på @Tototre @jegern@SolanGundersen@Aksel Hennie@Langbein! Her skal det gangbanges uten depositum!! 5 1 Siter Lenke til kommentar
Hærlig Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 (endret) Trenger klokkeslett også, kanskje vi kan fåtil 28 av gutta her inne. Endret Oktober 8 av Hærlig 1 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 9 minutter siden, Tototre skrev: Jeg spør bare hvor? Adresse og klokkeslett står skrevet i linjen under med hvit farge på bokstavene Litt sånn escape-room aktig 1 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 13 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Dette vii har ventet på @Tototre @jegern@SolanGundersen@Aksel Hennie@Langbein! Her skal det gangbanges uten depositum!! Har alle de du nevner konvertert nu plutselig siden det er uten depositum? 3 Siter Lenke til kommentar
Hærlig Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 1 time siden, nelson2 skrev: Har alle de du nevner konvertert nu plutselig siden det er uten depositum? Nei vi driver bare ikke med Gangbang her på Noresk. Folk er så perverse her inne... 1 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 Her gangbanger vi alle. Er ikke trygt, @Tototre har allerede vært med greentea. Han er heller ikke redd for litt mannlig kropps kontakt. @SolanGundersen er ikke så vanskelig å be, han er med på det meste. @jegern er alltid på jakt etter nye triumfer. @Aksel Hennie også kjent som Mr. Creampie, er jo en legende etter alle damene han puler uten dong. @Langbein får en lang fly tur, kommer for seint til gangbangen. Han kan fortelle på bygda i Nord hva dem driver med i Hovedstaden. @nelson2 Du er velkommen du også. Ta med egen klut, for @Tototre er full av sprut. 1 4 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 Hvis jeg ikke blir invitert på noe annet enn å bange en ts i mørket, så står jeg elegant over innbydelsene, men takk for omtanken, @JoeRoganJosh 1 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 45 minutter siden, nelson2 skrev: Hvis jeg ikke blir invitert på noe annet enn å bange en ts i mørket, så står jeg elegant over innbydelsene, men takk for omtanken, @JoeRoganJosh Det er ikke engang en ts. Det er mann med dameundertøy. 1 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg