Hærlig Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Om døra åpner seg og du ble catfisha. Snur dere bare rundt og går stikker av fra dama? Vi kan vel bare gjøre det? Var noen som åpnet døra engang og det var så mørkt så jeg kunne ikke helt se hvem det var. Men spurte om å få se henne men hun sa nei. Litt merkelig men snudde meg og stakk av... Kom med historier eller hva dere gjør selv? 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 (endret) Sikkert for gammel til å forstå catfish: a) Mener du akkurat det du skriver over, at du ikke har sett hvem du skulle møte fordi det var så mørkt der hvor hun stod? b) Ellers forstår jeg catfishing som at noen går inn for å scamme deg for å få pengene dine uten at de leverer noen motytelse. Da vil jeg være enig med deg i at det er OK å stikke av. Ut fra forståelse a) ville jeg gått innenfor døra. Jeg ville lukket døra. Hun ville enten vist meg inn på et rom, eller bedt meg ta av skoa. Jeg ville beholdt skoene på. Blitt med henne inn på rommet. Satt meg ned. Sett på henne. Om det er falske bilder ville jeg bedt henne vise puppene. Kanskje oxo rumpa. Kommentert at det ikke er henne i bildene. Om hun er bra nok ville jeg gått gjennom forhåndsavtalen. Om hun ikke lenger er enig (type operatøravtale) så ville jeg ha reforhandlet pris. Blir vi enige så blir det sextreff. Hvis ikke har jeg skoene på fremdeles og vet hvor utgangen er. Dette tar aldri mer enn fem minutter. Noen ganger blir jeg kastet ut av henne før hun viser puppene. PS Bare så det er sagt: Dette gjorde jeg i vår i Rygge når det var en omreisende bande der hvor kvinnen ikke stod til forventningene. Snakket med henne innenfor inngangsdøra. Hun viste puppene. Jeg gikk. Og dette var ikke eneste gangen. Endret Oktober 8 av Tototre PS Siter Lenke til kommentar
Hærlig Skrevet Oktober 8 Forfatter Share Skrevet Oktober 8 4 minutter siden, Tototre skrev: Sikkert for gammel til å forstå catfish: a) Mener du akkurat det du skriver over, at du ikke har sett hvem du skulle møte fordi det var så mørkt der hvor hun stod? b) Ellers forstår jeg catfishing som at noen går inn for å scamme deg for å få pengene dine uten at de leverer noen motytelse. Da vil jeg være enig med deg i at det er OK å stikke av. Ut fra forståelse a) ville jeg gått innenfor døra. Jeg ville lukket døra. Hun ville enten vist meg inn på et rom, eller bedt meg ta av skoa. Jeg ville beholdt skoene på. Blitt med henne inn på rommet. Satt meg ned. Sett på henne. Om det er falske bilder ville jeg bedt henne vise puppene. Kanskje oxo rumpa. Kommentert at det ikke er henne i bildene. Om hun er bra nok ville jeg gått gjennom forhåndsavtalen. Om hun ikke lenger er enig (type operatøravtale) så ville jeg ha reforhandlet pris. Blir vi enige så blir det sextreff. Hvis ikke har jeg skoene på fremdeles og vet hvor utgangen er. Dette tar aldri mer enn fem minutter. Noen ganger blir jeg kastet ut av henne før hun viser puppene. Hahahaha sykt bra svar! Nei altså Catfish er jo bare det at dama har bilder av noen andre enn seg, noen som liksom ligner men er ikke dem. Ellers betyr det folk som forfalsket bildet eller fake bilder osv. Du hadde sikkert tatt med kjøpekontrakt fra forbrukerrådet hehe. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 (endret) 16 minutter siden, Hærlig skrev: Du hadde sikkert tatt med kjøpekontrakt fra forbrukerrådet hehe. Vel, det er ikke helt som å kjøpe bil, men syns jo at jeg som horekunde bør få best mulig valuta for mine surt opptjente og skattebelagte kroner. Den lille praten med eskorten på sengekanten som jeg kaller pengeoverleveringsritualet er oxo viktig for meg. Så det ikke blir noe knirk når vi har sex. At jeg får det vi har avtalt og som jeg har betalt for. Før jeg gir henne penger. Noen ganger får jeg reduksjon i prisen allerede her. Gjør alltid dette med nye damer. Kaller det kommunikasjon. Pengeoverleveringsritualet Begynte med dette for mange år siden fordi det skjedde så mye underveis i treffene som jeg ikke likte. Mange forsøkte å snyte meg på tjenester og tid. Og når jeg snakket med dem om dette så mistet jeg tenninga. Måtte starte på nytt. Helt idiotisk. Første gangen jeg gjorde en klar avtale på forhånd var det litt kleint, men nå er det plankekjøring. Og alle treff jeg gjennomfører syns jeg blir gode. For jeg går før hun får pengene om vi ikke er enige. Første jeg sier i dag: Jeg har betalt deg for ____ minutter. Jeg blir hele tida. Kommer til å komme ___ gang(er). Jeg styrer når jeg kommer, og sier fra til deg. Du trenger ikke stresse for å få meg til å komme raskere og gå tidligere. Det kommer ikke til å skje. Endret Oktober 8 av Tototre Pengeoverleveringsritualet Siter Lenke til kommentar
Hærlig Skrevet Oktober 8 Forfatter Share Skrevet Oktober 8 (endret) 8 minutter siden, Tototre skrev: Vel, det er ikke helt som å kjøpe bil, men syns jo at jeg som horekunde bør få best mulig valuta for mine surt opptjente og skattebelagte kroner. Den lille praten med eskorten på sengekanten som jeg kaller pengeoverleveringsritualet er oxo viktig for meg. Så det ikke blir noe knirk når vi har sex. At jeg får det vi har avtalt og som jeg har betalt for. Før jeg gir henne penger. Noen ganger får jeg reduksjon i prisen allerede her. Gjør alltid dette med nye damer. Kaller det kommunikasjon. Hvordan skal man klage? Eller hvem skal man klage til? Skriver du en kommentar på RE så skriver dama at det ikke er sant og at hun ikke kjenner deg og at du plager henne pg at du er en taper og legger ut nummeret ditt. Altså i Amerika kan du sikkert saksøke dama fordi hun ikke var med på ATM selv om det ble avtalt eller var en tjeneste dama er med på. Kanskje det burde bli sånn her i Norden også? Endret Oktober 8 av Hærlig 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Har opplevd å ikke fått tjenstene vi ble enig om på sengekanten, de husker plutselig veldig dårlig når man er i gang/ pengene er overlevert. Men gjør det likevel, for all del, jeg gjør det alltid. Og legger alltid til «No rushing» og «We will use the full 30/60 minutes». 1 Siter Lenke til kommentar
Hærlig Skrevet Oktober 8 Forfatter Share Skrevet Oktober 8 1 minutt siden, jegern skrev: Har opplevd å ikke fått tjenstene vi ble enig om på sengekanten, de husker plutselig veldig dårlig når man er i gang/ pengene er overlevert. Men gjør det likevel, for all del, jeg gjør det alltid. Og legger alltid til «No rushing» og «We will use the full 30/60 minutes». Men noen folk sier de gir halvparten først så resten etterpå. Da er det kanskje litt mer gira? Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Akkurat nå, Hærlig skrev: Men noen folk sier de gir halvparten først så resten etterpå. Da er det kanskje litt mer gira? Hvem gjør det? Det var et nytt konsept for meg, vet ikke om noen gledespiker som tillater det. Jeg gir derimot en bonus på type 500 kr for god innsats hvis jeg vet jeg vil besøke igjen 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 3 minutter siden, Hærlig skrev: Men noen folk sier de gir halvparten først så resten etterpå. Da er det kanskje litt mer gira? Gentlemen gjør ikke det Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 (endret) 18 minutter siden, jegern skrev: Har opplevd å ikke fått tjenstene vi ble enig om på sengekanten, de husker plutselig veldig dårlig når man er i gang/ pengene er overlevert. Men gjør det likevel, for all del, jeg gjør det alltid. Og legger alltid til «No rushing» og «We will use the full 30/60 minutes». Et lite utdrag fra mitt siste besøk nå i helgen: "Helt greit når hun setter seg på. Får leke med struttepuppene hennes, og de er deilige. Leker både med hender og med munnen. Vi holder på en liten stund. Så ønsker hun å bytte stilling. Hun foreslår doggie, men jeg ber om misjonær. OK for henne, og hun legger seg ned. Jeg legger meg på henne og vi holder på litt variert. Hun søker blikkontakt også. Etter en liten stund spør hun om hun skal hjelpe til med hånda. Jeg takker nei til det, og hun spør om vi skal bytte til doggie. Hun rusher og det har bare gått 20 minutter. Jeg ønsker å fortsette i misjonær og vi fortsetter. Hun kommenterer at jeg holder lenge. Det er derfor jeg bestiller 45 minutter svarer jeg. Da sier hun «fucking me for 45 minutes? Then I can’t fuck tomorrow», og så ler hun. Hun ber om vi kan bytte stilling, og det er greit for meg. Jeg ber henne stille seg på alle fire. Deretter trenger jeg inn i henne og jeg kjenner at det ikke trenger å vare lenge. Det bygger seg opp, og jeg lar det gå inne i henne. Trekker meg forsiktig ut og kondomet er fylt godt opp. Da sier hun «You fuck to much». Jeg er ikke helt enig med henne i det, og så ler vi det bort." Fra byen til Kanarifuglene... og nei, det var ikke jeg som lagde trøbbel som havnet i avisen... Endret Oktober 8 av SolanGundersen 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Nå som vi har hatt snu i døra aksjon, kan vi kanskje ha «no rushing» aksjon, hvor vi forventer å knulle i en time hvis vi har betalt for en time. De prøver seg for de har neste kunde rundt hjørnet. Dette fungerer fordi noen lar seg rushe, og de blir redde for å ikke komme i mål siden dama har blitt utålmodig allerede. verdens største turnoff 2 Siter Lenke til kommentar
Pipelort Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 3 minutter siden, jegern skrev: Nå som vi har hatt snu i døra aksjon, kan vi kanskje ha «no rushing» aksjon, hvor vi forventer å knulle i en time hvis vi har betalt for en time. De prøver seg for de har neste kunde rundt hjørnet. Dette fungerer fordi noen lar seg rushe, og de blir redde for å ikke komme i mål siden dama har blitt utålmodig allerede. verdens største turnoff No rush er faktisk en av de tingene jeg tar opp først med dama når jeg booker time. Gjentar det når jeg kommer inn døra før penger bytter hender. Opplever sjeldent rush eller mas om at nå må jeg snart komme. Er som du sier Jegern, Verdens største turn off. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Om det ikke er dama fra bildene jeg møter når jeg dukker opp, så snur jeg alltid. Var én gang hvor hun jeg møtte var ganske fin (hadde mye av det jeg ser etter) og jeg angret litt etterpå, mest fordi jeg endte opp slukøret denne kvelden. Men om jeg har gått for et møte, så er det hun jeg har sett for meg jeg vil treffe. Jeg kan ikke huske at jeg har opplevd at noen har rushet gjennom møtet vårt. Om jeg er usikker på om tjenestene vil bli levert så avklarer jeg dette på forhånd. Senest forrige helg valgte jeg å gå da ei jeg har truffet før plutselig hadde lagt til tjenester jeg var interessert i på lista si, hvilket gjorde en retur til henne verdt det. Hadde på følelsen av at dette var BS, og etter litt utspørring før akten viste det seg at jeg hadde rett. Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Jeg spør konkret: Er det deg på bilde, om ikke hvis meg korrekt. Om det er falske bilder så vil jeg snu. Om damen da sender meg korrekt bilde, så tar jeg en ny avgjørelse om treff eller ikke. Er det damen som avtalt, så blir tjenester repetert så vi er enige om hva som skal skje. Det har det skjedd mer enn en gang at avtalte tjenester "plutselig" ikke er på menyen. Når dette blir påpekt, så er det: misunderstanding... Da snur jeg også 5 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Bakdelen med å snu i døra grunnet falske bilder og tjenester som er avtalt. Er at dama og/eller operatør blir forbannet og legger inn ditt nummer på f.eks numbuster med falsk "review" av deg. Når du da tar kontakt med andre damer som søker opp ditt nummer der, så vil de kanskje ikke ha besøk av deg. Men det er greit nok for min del. 4 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 13 Share Skrevet Oktober 13 På 8.10.2024 den 20.33, Tototre skrev: Pengeoverleveringsritualet Bra tips her! Men hva om dere har blitt enig om noe i denne samtalen men likevel ikke blir utført, hva gjør du da? Eksempel OWO. Man kan jo ikke tvinge dem heller. Du kommer selvsagt ikke tilbake og kan lage en dårlig review her eller på RE. Eller gå midt i akten… 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 13 Share Skrevet Oktober 13 (endret) 40 minutter siden, GeorgeClooney skrev: Bra tips her! Men hva om dere har blitt enig om noe i denne samtalen men likevel ikke blir utført, hva gjør du da? Eksempel OWO. Man kan jo ikke tvinge dem heller. Du kommer selvsagt ikke tilbake og kan lage en dårlig review her eller på RE. Eller gå midt i akten… Det skjer noen ganger at hun ikke gjør det vi har avtalt, eller er svært kort på f.eks owo. Da ber jeg henne stoppe. Setter meg opp i senga (det er viktig at du ikke ligger. Det viser svakhet. Er jeg skikkelig irritert over innsatsen hennes så reiser jeg meg og står ved siden av senga). Hun ser på meg, og vet vanligvis hvorfor dette skjer. Så klager jeg på utførelsen. Sier at vi ble enige om at du skulle gjøre sånn, og hvis du mener at du gjør det nå, så er jeg uenig med deg i det. Hvorfor tror du jeg er misfornøyd nå? Da skjer en av to ting: Hun gjør en bedre innsats, slik at jeg blir halvfornøyd. Tenninga er jo blitt helt borte, så det blir å starte på nytt. Det vet hun oxo svært godt. Så det skal mye til at det blir noe feelgood. Kan likevel bli OK suck & fuck. Hun gir et prisavslag og vi avslutter. Siste året har jeg ikke opplevd dette, men har kanskje hatt ett eller to slike sextreff hvert år før det. Med en kjøpshyppighet på min 4x/mnd. tillegg: Det kunne jo oxo vært et alternativ at jeg hadde brutt opp og gått uten å få penger tilbake. Men det er viktig at en ikke snakker seg inn i den løsningen, for det blir tap-tap for begge parter. Fører ofte til sinne og en svært dårlig review for sexarbeideren. Penger tilbake har jeg fått en håndfull ganger. Vanligvis halve beløpet. Her gjør jeg aldri krav på hele summen, for jeg vil jo ikke gjøre dagen kjempevanskelig for henne. Dette er oxo en forhandlingssituasjon, men når jeg sier at jeg vil ha halve beløpet tilbake, så har jeg fått det hver gang. Endret Oktober 13 av Tototre tillegg Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 13 Share Skrevet Oktober 13 Vil aldri gjøre noe de ikke vil, men ville spurt «no owo?» i tilfelle de glemte avtalen. Er svaret «I don’t like» så lar jeg det gå og prøver å nyte møtet. Vil ikke komme i klammeri med eskorter eller halliker, det er det ikke verdt. Men kommer ikke dit igjen og jeg legger igjen anmeldelse her slik at dere er informert 🙂 2 1 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 9 timer siden, Tototre skrev: Med en kjøpshyppighet på min 4x/mnd. Nice. Kan jeg spørre hvor mange totalt du har til nå prøvd? Og hvor stor andel har du besøkt flere ganger? Snakker vi 10+ hvis du finner noen som leverer? I så fall skulle du forslått klippekort med rabatt 😅 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 24 minutter siden, GeorgeClooney skrev: Nice. Kan jeg spørre hvor mange totalt du har til nå prøvd? Og hvor stor andel har du besøkt flere ganger? Snakker vi 10+ hvis du finner noen som leverer? I så fall skulle du forslått klippekort med rabatt 😅 Dette er post korona. Totalt i en periode på mer enn tre tiår er det blitt mellom 500 og 1000 treff. Kommer an på hvordan du regner. Flere gledespiker har fått mer enn 10x treff. I dag har to av de faste mer enn 50 besøk. Både de og jeg hadde vært dumme om det ikke utløste en form for rabatt. Og siden du sikkert lurer: typisk rabatt er at extra er inkludert. Etter tre treff i mnd med samme blir det fjerde treffet billigere. Tar dem på "fri" middagsdate, betaler bare for tid vi har sex. Og mange andre småting som er fordeler med faste gledespiker. Siter Lenke til kommentar
Minuss Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 På 14.10.2024 den 8.33, Tototre skrev: Og siden du sikkert lurer: typisk rabatt er at extra er inkludert. Etter tre treff i mnd med samme blir det fjerde treffet billigere. Hadde mitt tredje møte med en gledespike som ikke annonserer for tiden. Etablerte forbindelsen mens hun hadde annonse på Re. Det ble det tredje møtet i høst, de to første hadde vært bra med owo, museslikking og munnsprut. Derfor ville jeg besøke henne en tredje gang, og spørre om jeg kunne regne meg som fast kunde og eventuelle fordeler. Møtet startet som de forrige, entusiastisk og lang bj uten, slikket henne vel og lenge, hun kom flere ganger, og da hun ikke klarte mere la jeg meg ved siden av henne i senga. Hun kastet seg over pikken og sugde ivrig i vei, før hun satte seg over skrevs over meg, og vipps var pikken inne. Kondom var tydeligvis glemt denne gangen. Jeg kunne klikke av på et av punktene på listen over fordeler jeg tenkte spørre etter allerede. Hun var våt og trang og kåt, og red meg iherdig så jeg måtte bremse henne flere ganger for ikke å fylle musa med det samme. Tenkte at hvis jeg spiller kortene mine riktig kan jeg legge opp til både mus- og munnsprut en annen gang. Ba henne om å suge meg, og fylte raskt munnen hennes, det var det jeg ønsket ved dette besøket hos henne. Koste før jeg måtte dra, jeg skal prøve å avtale neste møte en dag vi begge har noen timer til hverandre. Skal jeg ønske mer, hvert femte treff gratis kanskje? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 1 time siden, Minuss skrev: Skal jeg ønske mer, hvert femte treff gratis kanskje? Nei, husk at hun har husleie og andre utgifter knyttet til arbeidet. En liten rabatt kan du be om, og du skal oxo forhandle med henne om utvidet tid uten extra kostnad. Det er nok det enkleste for henne å godta om du ikke alltid ser henne i rushtida. Siter Lenke til kommentar
Minuss Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 4 timer siden, Tototre skrev: Nei, husk at hun har husleie og andre utgifter knyttet til arbeidet. En liten rabatt kan du be om, og du skal oxo forhandle med henne om utvidet tid uten extra kostnad. Det er nok det enkleste for henne å godta om du ikke alltid ser henne i rushtida. Ja, jeg er enig i dette. Har tenkt å prøve meg frem med lengre treff, er litt bekymret for at treff uten begrensninger er avhengighetsskapende, hadde en jente vært nok hadde man ikke startet med denne hobbyen. Andre gledespiker har etter gjentatte treff med begrenset meny appellert mere til meg, men det er deres personlighet som er mer tiltalende. Store utfordringer denne hobbyen medfører... 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 8 minutter siden, Minuss skrev: Ja, jeg er enig i dette. Har tenkt å prøve meg frem med lengre treff, er litt bekymret for at treff uten begrensninger er avhengighetsskapende, hadde en jente vært nok hadde man ikke startet med denne hobbyen. Andre gledespiker har etter gjentatte treff med begrenset meny appellert mere til meg, men det er deres personlighet som er mer tiltalende. Store utfordringer denne hobbyen medfører... En mann må gjøre noen valg. Prioriteringer. Det fine med faste eskorter er at det blir mye "gratistid" etter hvert. Eks. dinnerdates som andre betaler 4k-5k + mat/drikke, ender jeg opp med å få til 2k og bevertning. Men det er klart at da må du jo like personligheten m.m. Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 17 minutter siden, Tototre skrev: En mann må gjøre noen valg. Prioriteringer. Det fine med faste eskorter er at det blir mye "gratistid" etter hvert. Eks. dinnerdates som andre betaler 4k-5k + mat/drikke, ender jeg opp med å få til 2k og bevertning. Men det er klart at da må du jo like personligheten m.m. fra erfaring, disse type eskortene har mage og er usexy sammenlignet med bildene i annonsen. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg