Gå til innhold

Husk! Ikke betal med vipps!


mikkel

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært hos ei, betalte noe cash og noe vipps. Nå sier hora at hun ikke har mottat noe penger og ikke har fått de. Selv om bank overføring viser at pengene er sendt.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Har betalt med noe annet enn cash bare to ganger, ene gangen vipps (ja, er dumt, stripping pluss noe ekstra) og andre gangen revolut. Ville heller betalt med revolut av de to, men cash is king

  • Like 5
Lenke til kommentar
42 minutter siden, mikkel skrev:

Brukskonto, enten surrer personen eller prøver å lure meg.

Noen konto,penger gå ikke automatisk,bare dagen etter..det har skjede med meg,spesiel i helg.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Ja, ja.  Cash er nå alltid det beste.  Har likevel betalt for massasjetimen "hvitt" med vipps eller kort.  Og alt extra med cash inne på rommet.  Tidligere i år opplevde jeg for første gang i Norge at Karen Latina i Tønsberg oxo kunne ta betalt fra kredittkort i sin mobile betalingsterminal.  Hun fikk cash :-) 

Påminnelse til alle som betaler cash: Det er smart å telle pengene opp sammen med sexarbeideren så hun ser det og er enig.  Om du er i tvil om noen av sedlene er ekte, så ikke bruk dem.  Det er alltid falske sedler i omløp i sexmarkedet, så vær forsiktig og følg med om du får vekslepenger tilbake.  (best å kreve mynter, tenker nå jeg!)

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

Ja, ja.  Cash er nå alltid det beste.  Har likevel betalt for massasjetimen "hvitt" med vipps eller kort.  Og alt extra med cash inne på rommet.  Tidligere i år opplevde jeg for første gang i Norge at Karen Latina i Tønsberg oxo kunne ta betalt fra kredittkort i sin mobile betalingsterminal.  Hun fikk cash :-) 

Påminnelse til alle som betaler cash: Det er smart å telle pengene opp sammen med sexarbeideren så hun ser det og er enig.  Om du er i tvil om noen av sedlene er ekte, så ikke bruk dem.  Det er alltid falske sedler i omløp i sexmarkedet, så vær forsiktig og følg med om du får vekslepenger tilbake.  (best å kreve mynter, tenker nå jeg!)

Det er kommet damer som vil ha betalinger på annen måte. Revolut er en slik "banditt" løsning og BitCoin. Var inn å kikket på Revolut men som norsk så måtte en jo nesten dokumentere helt tilbake til sin oldemor og egen sin egen sjel for å få tilgang. Så skulle det komme et kort i løpet av kort tid om en ble godtatt og et trekk pr måned. Dette ble ikke aktuelt. Det er jo søkbart som pokker. Så var det kontanter. En jeg kjenner fikk i fra sin bank - Skagerrak Bank - beskjed om - du tar ut for mye kontante penger -  og henviste til hvitvaskingsloven. Spør de så be de ryke og reise for det du gjemmer under hodeputa har de ingenting med. Uansett, bruk kontanter. Du går inn til damen/massasje stedet, du betaler, du går ut. Du har inne vært der. Som massasjedamen sa da jeg spurte om å betale massasje med kort - jeg elsker kontanter. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
55 minutter siden, Jan Moen skrev:

Det er kommet damer som vil ha betalinger på annen måte. Revolut er en slik "banditt" løsning og BitCoin. Var inn å kikket på Revolut men som norsk så måtte en jo nesten dokumentere helt tilbake til sin oldemor og egen sin egen sjel for å få tilgang. 

En jeg kjenner fikk i fra sin bank - Skagerrak Bank - beskjed om - du tar ut for mye kontante penger -  og henviste til hvitvaskingsloven. 

Jeg brukte Revolut noen mnd for å betale noe digitalt innhold fra en europeer.  Fikk det jeg ville ha etter mye forhandlinger.  Det er litt sånn at jeg ber henne om å gjøre bestemte ting og sende meg det på kort varsel.  Først noen tester, så sendte jeg litt penger.  Fikk beskjed om at jeg måtte registrere meg med identifikasjon innen  6 mnd.  Det gjorde jeg ikke, og overførte bare penger fra en annen konto og brukte dem opp etterhvert.  Men ellers er det som en vanlig bank, ja.

Hvitvaskingsloven har fått enkelte banker i Norge til å hoppe.  Noen vil tydeligvis være flinkest i klassen.  Veilederen sier dette om når banken skal gripe inn:

Plikt til å gjennomføre kundetiltak etter hvitvaskingsloven § 10 oppstår ved a) etablering av kundeforhold, b) gjennomføring av transaksjoner over gitte beløpsgrenser for kunder som den rapporteringspliktige ikke har etablert et kundeforhold til, eller c) når det foreligger mistanke om hvitvasking eller terrorfinansiering.

Bankene rapporterer inn i et felles system, så samme hvor du tar ut, setter inn, eller kjøper valuta, så vil det samles opp i dette registeret.  Så det hjelper ikke å bruke Forex til noe, DNB til annet og en sparebank til det tredje.  Tallene kan føres tilbake til deg.  Når banken griper inn varierer.  Noen reagerer alt ved 50k i kontantuttak.  Andre gjør ikke noe før det er over 100k (DNB).  Da tar banken kontakt med deg og spør hvorfor du trenger så mye cash.  Jeg vil la advokaten min svare dem.  Det er et språk de forstår.  Så lenge jeg kan gjøre rede for hvordan jeg har fått pengene vil jeg ikke få noen problemer.  Sexarbeiderne har det motsatt: De kan ha vanskelig for å bevise hvorfor de har 200k i cash.  Sier de sannheten at de har solgt sex, så må de betale skatt.  

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, Tototre skrev:

Det er alltid falske sedler i omløp i sexmarkedet, så vær forsiktig og følg med om du får vekslepenger tilbake.  (best å kreve mynter, tenker nå jeg!)

No0b. Man må jo merke sine egne falske sedler, og hvorfor skulle man få sine egne sedler tilbake🤔 Unrelated pro tip - de siste sidene i Bibelen (de blanke, for "Egne notater") er perfekte for dette formålet. 

Digresjon - er vel nevnt i Bibelen noe i duren "...og den som tilføyer noe til Guds ord, vil føle Guds vrede", elns. Så blar man om, og poff - "Egne notater". Åpenbart en felle. Sånn går nu dagan...

  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Tja, jeg får ikke egne sedler tilbake.  Har skjedd at prisen var 1500 og så har jeg betalt med 2 x 1000 kr og fått 500 tilbake.

Idiotene som betaler med falske sedler, eller annen "lurevaluta" som f.eks. islandske kroner, ødelegger markedet for oss ærlige horekunder ved at arbeidsforholdene til sexarbeiderne blir hakket vanskeligere.  Dette er mye mer vanlig enn vi tror.  I Håndbok for sexarbeidere kommer alle de kjente metodene for å sjekke om sedler er ekte.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Tja, jeg får ikke egne sedler tilbake.  Har skjedd at prisen var 1500 og så har jeg betalt med 2 x 1000 kr og fått 500 tilbake.

Idiotene som betaler med falske sedler, eller annen "lurevaluta" som f.eks. islandske kroner, ødelegger markedet for oss ærlige horekunder ved at arbeidsforholdene til sexarbeiderne blir hakket vanskeligere.  Dette er mye mer vanlig enn vi tror.  I Håndbok for sexarbeidere kommer alle de kjente metodene for å sjekke om sedler er ekte.

Tok det for gitt at du oppfattet innlegget for det det var👌

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Xcon skrev:

Tok det for gitt at du oppfattet innlegget for det det var👌

Ble svært forvirret av de bibelgreiene dine 😂

Og det er mange som leser her som må ha ting inn med teskje, iflg. @Langbein.  Selv om han helst bruker gaffel.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Idiotene som betaler med falske sedler, eller annen "lurevaluta" som f.eks. islandske kroner, ødelegger markedet for oss ærlige horekunder ved at arbeidsforholdene til sexarbeiderne blir hakket vanskeligere.  Dette er mye mer vanlig enn vi tror.  I Håndbok for sexarbeidere kommer alle de kjente metodene for å sjekke om sedler er ekte.

Ja kjære, jeg skal gå med søpla.

Kjære, jeg mangler to kneskåler, kan du kjøre meg på legevakta?

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 8.10.2024 den 20.06, Tototre skrev:

Idiotene som betaler med falske sedler, eller annen "lurevaluta" som f.eks. islandske kroner, ødelegger markedet for oss ærlige horekunder ved at arbeidsforholdene til sexarbeiderne blir hakket vanskeligere

Min vennina var offer av dett idioter i fjør.Hun fkk 14.500 islandisk krone for 3 timer med han,med middle øst bakgrunn..

Det er også en som tilbyr 100.000 kr cash for 12 timer,og til slutt stjeler penger fra eskorter .Same som sist,innvadrere.

Del bilde av samtale vi hadde i fjor.Han har prøve a stjele 40.000 kr fra min vennina i Stavanger

 

 

IMG_4470.jpeg

IMG_4469.jpeg

Lenke til kommentar
7 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Min vennina var offer av dett idioter i fjør.Hun fkk 14.500 islandisk krone for 3 timer med han,med middle øst bakgrunn..

Det er også en som tilbyr 100.000 kr cash for 12 timer,og til slutt stjeler penger fra eskorter .Same som sist,innvadrere.

Del bilde av samtale vi hadde i fjor.Han har prøve a stjele 40.000 kr fra min vennina i Stavanger

 

 

IMG_4470.jpeg

IMG_4469.jpeg

han mannen i bildet er en amerikaner fitness bro med 700k insta følgere 💀

https://www.instagram.com/dannyjonesfitness/

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, shawty lo skrev:

han mannen i bildet er en amerikaner fitness bro med 700k insta følgere 💀

https://www.instagram.com/dannyjonesfitness/

Helt mulig.Men også jeg kjenne en i Oslo med same utseende (utrolig sexy,btw ..namnam..)Jeg har ikke møte han selv,men min vennina har gjørd det i Stavanger i fjør.Same tlf nr/same prat.

Han har vent hu dra til bad og hente penger hun skjult under senga,i ett boks.

Han har send meg hans konto screeshot..hele greie..

Scammers gå etter penger,de lure kunde,også jente.

Jeg har sett opp en annonsen i finn,herregud,flere som har «betalt meg» via fiksefix..nope!

Sterk anmbefales den gruppe i facebook IMG_4473.thumb.jpeg.d0dd4d4bae4eda3bab56e990ca934f51.jpeg

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...