Gå til innhold

Herr serr-metoden

HerrSerr

Anbefalte innlegg

Dette er en metode jeg ikke har prøvd i praksis, men som slo meg som en god idé sist gang jeg var innom en thai salong. Thaidama krever 500-800 for en massasje, og så får du spørsmålet 500 og oppover til flerfoldige tusen etter 20-40 minutter. Hvorfor ikke heller bare ta en hard 30-45 min. massasje uten ekstra, og så kler du på deg og går på nærmeste bar og tar en drink mens du ringer til en ikke-thai som tar 1500-2000 og leverer godt utover 15 minutters moro. 

• Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Jeg vil mye heller ha thaimassasje for 500 og 2k sex med en ung latina enn å punge ut med 500 + 2k for full pakke og massasje med en tilfeldig 50+ år gammel sliten thai.

Så støtter HerrSerr metoden 👍

• Like 4
  • Thanks 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
21 minutter siden, Påsan skrev:

Men blir så mye styr da, tusle ut på fortauet med ståpikken som ønskekvist på jakt etter neste stopp. 😀

Men absolutt ingen dårlig plan. 

Jeg har gjort det noen ganger.  Det funker som bare det når du kjører bil :-) 

Lenke til kommentar