HerrSerr Skrevet Oktober 6, 2024 Share Skrevet Oktober 6, 2024 Dette er en metode jeg ikke har prøvd i praksis, men som slo meg som en god idé sist gang jeg var innom en thai salong. Thaidama krever 500-800 for en massasje, og så får du spørsmålet 500 og oppover til flerfoldige tusen etter 20-40 minutter. Hvorfor ikke heller bare ta en hard 30-45 min. massasje uten ekstra, og så kler du på deg og går på nærmeste bar og tar en drink mens du ringer til en ikke-thai som tar 1500-2000 og leverer godt utover 15 minutters moro. 3 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 6, 2024 Share Skrevet Oktober 6, 2024 Jeg vil mye heller ha thaimassasje for 500 og 2k sex med en ung latina enn å punge ut med 500 + 2k for full pakke og massasje med en tilfeldig 50+ år gammel sliten thai. Så støtter HerrSerr metoden 👍 4 2 2 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Oktober 30, 2024 Share Skrevet Oktober 30, 2024 Men blir så mye styr da, tusle ut på fortauet med ståpikken som ønskekvist på jakt etter neste stopp. 😀 Men absolutt ingen dårlig plan. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 30, 2024 Share Skrevet Oktober 30, 2024 21 minutter siden, Påsan skrev: Men blir så mye styr da, tusle ut på fortauet med ståpikken som ønskekvist på jakt etter neste stopp. 😀 Men absolutt ingen dårlig plan. Jeg har gjort det noen ganger. Det funker som bare det når du kjører bil Siter Lenke til kommentar
Spacemoose Skrevet Oktober 31, 2024 Share Skrevet Oktober 31, 2024 Trenger ofte ikke komme lenger enn til å ta på seg trusa etter massasjen før prisen på "mer" faller. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg