Gå til innhold

Søndagspiss

Gjest

Søndagsaktiviteten  

13 stemmer

1. 1. Hvor mange eskorter har du vært i kontakt med i dag, generelt snakk, eller for å forhøre deg om mulig treff?

• 1
      2
    • 2
      1
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6-10
      0
    • 11-15
      0
    • 16-20
      0
    • Mer enn 21
      2
    • ingen
      7
  2. 2. Hvor mange av sexarbeiderne du har vært i kontakt med har svart deg?

• 1
      2
    • 2
      2
    • 3
      0
    • 4-10
      1
    • 11-20
      0
    • mer enn 21
      0
    • ingen
      8
  3. 3. Har du planer om å kjøpe sex i dag?

• nei, kjøper aldri sex
      2
    • nei, ikke i dag
      7
    • kanskje, om jeg får det tilbudet jeg ønsker (person/pris/tilgjengelighet)
      1
    • ja
      0
    • ja, og avtalen er alt gjort
      1
    • ja, jeg har alt kjøpt sex i dag
      2

Anbefalte innlegg

Halve døgnet har gått.  Snart er det mandag og jobb igjen.  Hodepine.  Drakk fransk vin fra Minervois i går.  En flaske.  14,5%.

Våkner til meldinger fra en eskorte.  Svarer.  Sender meldinger til et par andre jenter.  Den ene har svart, den andre sover sikkert ennå.  Skal ikke bestille noe hos noen i dag.  Hvile.

Lenke til kommentar

Nå, det er tidlig kveld.  Har fått en avtale mandag morgen kl 10.00.  Litt vanskelig å få det til, men det skal gå akkurat.  Jobbe noen timer først, så en svært tidlig, og lang, lunsj, før avslutte jobben og hjem til 17.  Det ble ikke noe treff i dag, for skulle jo hvile.  Og trenger heller ikke avtale noen plan B, for hun jeg skal møte er en av de fire faste 😁

Lenke til kommentar

Shit, det ble en laaang lunsj.  Ferdig hos henne kl 14...

Hjalp med noe praktisk i et par timer, etter to timer sex.  Livet er herlig, selv om jeg må jobbe i kveld. 

Lenke til kommentar

Siden jeg vet at mange av dere lurer, jeg kommer ikke til å si hvem dette er.  Møtte henne første gang i 2018, og hun har vært fast siden.  Møter henne minst 1x i mnd.  Tid er aldri noe tema, så det blir fra 1-2 timer hver gang. 

Sånn som i dag når jeg jobber for henne et par timer i stedet for at hun bestiller en håndverker, så får jeg 500 kroner svart for den jobben.  Derfor betaler jeg henne 1000 kr for sexen.  Sånn er noen av fordelene med å ha en, eller kanskje helst fire faste sexarbeidere å kunne besøke.  Jeg får kvantumsrabatt.  Eks. middagsdate på 4-5 timer: Jeg betaler maten og 2k for sex før og etterpå.

Det er ikke Brianna jeg har vært med i dag.  Har andre avtaler med henne, for hun er litt mer kostbar.

Lenke til kommentar

Ikke rart denne hobbyen blir dyr.  6 år med minst et treff hver måned.  Det blir 72x.  Har oxo en annen av de faste som jeg har møtt mer enn 50x.  Vel, jeg deler i alle fall på godene.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Sånn som i dag når jeg jobber for henne et par timer i stedet for at hun bestiller en håndverker, så får jeg 500 kroner svart for den jobben

Høres veldig bra ut men jeg tror hun utnytter deg, 500 kr avslag? 

• Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
50 minutter siden, jegern skrev:

Høres veldig bra ut men jeg tror hun utnytter deg, 500 kr avslag? 

Ja, jeg tar bare 250 kr/t når jeg jobber svart for gledespiker.  Det er mitt tilbud til alle jenter som selger sex. 

Kontakt meg for avtale! 

Lenke til kommentar
13 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Du har alltid vært en av de billigste!
Du leverer både kvalitet og kvantum.
Noen vil si navnet ditt i samme åndedrag som Johanna,
bare langt rimeligere.

Har kanskje som mål å bli en levende legende?  Men da sier psykologen at jeg heller bør utvikle en av de andre personlighetene😂

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Tototre skrev:

Har kanskje som mål å bli en levende legende?  Men da sier psykologen at jeg heller bør utvikle en av de andre personlighetene😂

Og da tror jeg vet hvem som er psykologen til 250 kr timen, toppløs 😀

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Og da tror jeg vet hvem som er psykologen til 250 kr timen, toppløs 😀

LOL, jeg vet hvem du tenker på!  Det er riktig at jeg får timer hos henne hvor hun er toppløs, eller naken, og vandrer rundt i leiligheten og gjør forskjellige andre ting enn sex, men hun er ikke psykologen min.  Etter en time tar hun ofte på seg en sort og rød japansk kimono.  Det er når jeg har fått på meg underbuksa igjen.  Tror bare jeg har betalt for sex på dette stedet?

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

LOL, jeg vet hvem du tenker på!  Det er riktig at jeg får timer hos henne hvor hun er toppløs, eller naken, og vandrer rundt i leiligheten og gjør forskjellige andre ting enn sex, men hun er ikke psykologen min.  Etter en time tar hun ofte på seg en sort og rød japansk kimono.  Det er når jeg har fått på meg underbuksa igjen.  Tror bare jeg har betalt for sex på dette stedet?

Nåja, når jeg tenker etter hadde vi en avtale om at hun skulle rydde garasjen min for et år siden, men det ble aldri noe av.  

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Nåja, når jeg tenker etter hadde vi en avtale om at hun skulle rydde garasjen min for et år siden, men det ble aldri noe av.  

Ei dame - som jeg senere fant ut at hadde jobbet som hore, og visstnok horer igjen - ryddet, vasket og beiset balkongen min en gang. To strøk- ble faktisk veldig bra. Hun burde registrere et AS og tilby hor og håndverk. Sparkling, maling og diverse lett overflateoppussing med happy ending. 

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

I dag var jeg innom Brianna med fersk mais, som hun elsker!  Greit å holde seg litt inne med damene med sånne ting som de liker.  Fra gammelt av kalles dette for matofringer.  Vel, klarte jo ikke bare gi fra meg noe og dra, så ble der en liten halvtime for en BJ.  

Kikker på mobilen på vei ut.  Ah, hun fra mandag trenger hjelp med doen sin.  Den renner og renner og renner.  Vel, jeg er ikke rørlegger, men liker vel å kalle meg intellektuell a la ingeniør. eller arkitekt :-)  Kan en do være så vanskelig?

Så jeg dro dit etterpå.  Skrudde løs knappen som du trykker ned, slik at det sluttet å renne vann.  Demonterte lokket.  Så begynte hun å beføle meg.  Ganske heftig etter noen minutter.  Måtte stoppe arbeidet og ta meg av henne på badet.  Før vi gjorde oss ferdige på soverommet.  Brukte et kvarter etterpå til å skru doen sammen igjen og hadde da funnet en midlertidig løsning som gjør at hun kan spyle ned til en rørlegger kommer og skifter innmaten i sisterna.

Hva er det denne tråden handler om?  Å ja, det er mitt eget piss 🤣

Lenke til kommentar

en boks hermetisk mais for 30min bj er en brukbar deal! eller var det eldorado 3-pack? på hvilket av kursene dine er det man lærer den slags forhandling og hvor melder man seg på?

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Haneborg gård?

Selvfølgelig.  Kortreist mat er jeg alltid for.  @slimyboy73 du bør ta deg en tur dit!  Og bare for å mate med teskje, igjen: maisen er en av sånne ting som kommer i tillegg til den alminnelige betalingen.  I dette tilfellet kort treff med BJ til 1k.  Så firstprice-produkter vil nok ikke føre til det samme.  Ellers kan du glede deg til all undervisningen blir tilgjengelig i en internasjonal podkast (kaller det det når det blir på engelsk).

Lenke til kommentar

Er mer imponert over at du kom og «fikset» (ødela? lol) dassen til hun dama og fikk sex etterpå. Antar det kostet fullpris minus litt? 😀

• Haha 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, jegern skrev:

Er mer imponert over at du kom og «fikset» (ødela? lol) dassen til hun dama og fikk sex etterpå. Antar det kostet fullpris minus litt? 😀

Vel, sluttkommentaren min til henne: Om dette var doen min ville jeg nok heller kjøpt en ny på Maxbo (tilbud) og satt den inn, i stedet for å bestille rørlegger til å ta en titt, for så å bestille del og komme igjen en annen dag før jul, med delen fra Sverige, som kanskje har gått ut av lagerbeholdningen.  Men det er hva jeg ville ha gjort.  Det kan vel ikke være så vanskelig å bytte ut en do?

Ødela den ikke.  Plukket bare ut knappen.  En sånn dobbel, for mye og lite vann.  Da var det bare å sette delene sammen igjen uten disse to bitene.  Og finne noe som kan trykke ned de to håndtakene nedi der for å spyle.  Vet du hva jeg fant som passet ned i hullet for å trykke på spyling?  Hun fant en gasstenner (sånn med lang hals) som passet perfekt.

Hun fikk oxo fersk mais!  Sesong for det nå.  Vel, betalte henne ikke i dag, så det ble kreditt.  Avtalte 2k.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Tototre skrev:

Og bare for å mate med teskje, igjen: maisen er en av sånne ting som kommer i tillegg til den alminnelige betalingen.

aaaah skjønner!
skal begynne å legge det til i standard whatsapp åpningsprotokollen min:
real pics?
22:00, 1 hour?
1500 NOK + 3 box mais for dt+cim? bb if i fix your toaster?

• Haha 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, slimyboy73 skrev:

aaaah skjønner!
skal begynne å legge det til i standard whatsapp åpningsprotokollen min:
real pics?
22:00, 1 hour?
1500 NOK + 3 box mais for dt+cim? bb if i fix your toaster?

Kan du fixe toaster?  Jeg har fått spørsmål om det, men er litt forsiktig med sånne småelektriske ting.  Vi kan slå oss sammen som Eskortenes SmartFix

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Kan du fixe toaster?  Jeg har fått spørsmål om det, men er litt forsiktig med sånne småelektriske ting.  Vi kan slå oss sammen som Eskortenes SmartFix

lett - bruker alltid mysize blå på begge hender mens jeg skrur, så er jeg godt isolert. ringte produsenten for å forsikre meg, de er godkjent for 400v!
og ja er med på å starte bedrift, allerede godt kjent med alt papirarbeidet rundt stiftelse av a/s.

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har renset en del sluk under dusjkabinetter, hos thaimassasjer, vanlige eskorter og et par ganger i Tyskland.  Men, nei, jeg er ikke ordentlig rørlegger.  Dette er oxo vanlige problemer.  Har alltid med engangshansker i latex.  Får jeg ikke brukt dem i fitta hennes så kan jeg bruke dem til sånne småjobber som dette.

Lenke til kommentar