draugen Skrevet Oktober 4, 2024 Share Skrevet Oktober 4, 2024 Nå har jeg forsøkt mang ganger å få kontakt så hvor i helvete er du / dere ? 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Oktober 4, 2024 Share Skrevet Oktober 4, 2024 På dette nettforumet er admin mer et konsept. 1 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 4, 2024 Share Skrevet Oktober 4, 2024 Det kan hende du bør bytte brukernavn. Når draugen kaller er det ikke akkurat fristende å svare, veit du! Å ha med dauinger å gjøre kan jo skremme vannet av de fleste. 6 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Oktober 5, 2024 Share Skrevet Oktober 5, 2024 19 timer siden, SolanGundersen skrev: Det kan hende du bør bytte brukernavn. Når draugen kaller er det ikke akkurat fristende å svare, veit du! Å ha med dauinger å gjøre kan jo skremme vannet av de fleste. Her er du inne på noe. Det aller verste er dodraugen. 3 Siter Lenke til kommentar
Helot Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 På 4.10.2024 den 19.46, HerrSerr skrev: På dette nettforumet er admin mer et konsept. Det samme er tilfellet på det danske søsternettforumet (eroguide.dk) 🙃 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 På 4.10.2024 den 19.46, HerrSerr skrev: På dette nettforumet er admin mer et konsept. Er du russ? 7 minutter siden, Helot skrev: Det samme er tilfellet på det danske søsternettforumet (eroguide.dk) 🙃 Takk. Interessant opplysning. Jeg har gitt opp søket etter admin her på Forumet. Har vel egentlig slått meg til ro med at livet går videre selv om det av og til blir noen konflikter, feider og trusler om at forumet skal brenne! (Det siste må jo være fra muslimer eller jøder, for vi andre er ikke så opptatt av pyromani). Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 55 minutter siden, Tototre skrev: Er du russ? Meyer, Russ Meyer. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 29 minutter siden, HerrSerr skrev: Meyer, Russ Meyer. Russell Albion Meyer (March 21, 1922 – September 18, 2004) was an American film director, producer, screenwriter, cinematographer, and editor. He is known primarily for writing and directing a series of successful sexploitation films that featured campy humor, sly satire and large-breasted women, such as Faster, Pussycat! Kill! Kill!. Meyer often named Beyond the Valley of the Dolls (1970) as his definitive work. Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 3 timer siden, Tototre skrev: (Det siste må jo være fra muslimer eller jøder, for vi andre er ikke så opptatt av pyromani). Nei, heldigvis har ingen truet med å tenne på ting med eksempelsvis Bibelen som overbevisning. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 (endret) 3 timer siden, Xcon skrev: Nei, heldigvis har ingen truet med å tenne på ting med eksempelsvis Bibelen som overbevisning. De som var med på det glade 90-tallet husker kanskje Fantoft kirke, Holmenkollen kapell og Prinsdal kirke. Da var det jo en handlekraftig guttegjeng som likte å tenne på ting og spille bråkete musikk. Men de leste nok bibelen slik Satan selv gjør det Endret Oktober 7, 2024 av SolanGundersen en DE for mye 2 Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet Oktober 8, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2024 Admin er borte med vinden så jeg spør her inne om noen har tips. Hvordan sletter jeg egne innlegg / tråder ? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 Går ikke. Du kan endre/slette teksten innen 60 min. Men heller ikke da kan du forandre overskriften om du har startet tråden. Sorry Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 (endret) @draugen om du fortsetter å spørre vil jeg og mange lese innleggene dine med interesse på jakt etter det du vil fjerne. Fem minutter etter: Det er jo ikke så ille, da. Tok en rask titt. Det er andre som har gjort mye verre ting. Tror ikke du skal være så fintfølende, om det da ikke er ei dame som ber det slette? Det er verre... Endret Oktober 8, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Helot Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Jeg hadde en drøm i natt, et sant mareritt... Admin er egentlig politiagent og NorEsk er eid av politiet. Hver gang vi skriver et innlegg, registreres IP-adressene våre og denne informasjonen med våre data blir jevnlig gitt til politiets IT-teknikere... Vi har havnet i en politifelle! Som da FBI og politiet i andre land laget en kryptert app ANoM med bakdør, som endte opp med å bli den foretrukne appen for den kriminelle underverdenen. @draugen - Haps, vi har deg, vi lar deg ikke gå... 😜 @HerrSerr - Haps, vi har deg... 🤪 @SolanGundersen - Haps, vi har deg og har fulgt deg lenge... 😈 @Tototre - Haps, du er virkelig dårlig... vi gleder oss til å hilse på deg så vi kan høre mer om alle ugjerningene dine... 👺 Russ Meyer - Haps, vi har deg også... du hører fra oss snart... 💀 @ShamanDureX - Vi liker humoren din... 😁 Bad, bad dream 😬 1 3 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 3 timer siden, Helot skrev: Jeg hadde en drøm i natt, et sant mareritt... Admin er egentlig politiagent og NorEsk er eid av politiet. Hver gang vi skriver et innlegg, registreres IP-adressene våre og denne informasjonen med våre data blir jevnlig gitt til politiets IT-teknikere... Vi har havnet i en politifelle! Som da FBI og politiet i andre land laget en kryptert app ANoM med bakdør, som endte opp med å bli den foretrukne appen for den kriminelle underverdenen. @draugen - Haps, vi har deg, vi lar deg ikke gå... 😜 @HerrSerr - Haps, vi har deg... 🤪 @SolanGundersen - Haps, vi har deg og har fulgt deg lenge... 😈 @Tototre - Haps, du er virkelig dårlig... vi gleder oss til å hilse på deg så vi kan høre mer om alle ugjerningene dine... 👺 Russ Meyer - Haps, vi har deg også... du hører fra oss snart... 💀 @ShamanDureX - Vi liker humoren din... 😁 Bad, bad dream 😬 Jammen godt det fremdeles er lov å røre på nettet. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 3 timer siden, HerrSerr skrev: Jammen godt det fremdeles er lov å røre på nettet. Er det? I Storbritannia er det flere tusen som er blitt dømt for hva de har ment på nettet det siste året. Fordi folk skal beskyttes. I Russland er det under 100 som har blitt dømt, for der er det myndighetene som skal beskyttes. Liker drømmen til @Helot. På en av mine verste dager tenkte jeg kanskje at jeg var den eneste her inne som var ekte, og at alle de andre brukerne var iscenesatte for å lure meg i en felle, noe a la The Truman Show. Ja, ja, der har du tvangslidelsen min i et nøtteskall. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 (endret) 50 minutter siden, Tototre skrev: Er det? I Storbritannia er det flere tusen som er blitt dømt for hva de har ment på nettet det siste året. Fordi folk skal beskyttes. I Russland er det under 100 som har blitt dømt, for der er det myndighetene som skal beskyttes. Liker drømmen til @Helot. På en av mine verste dager tenkte jeg kanskje at jeg var den eneste her inne som var ekte, og at alle de andre brukerne var iscenesatte for å lure meg i en felle, noe a la The Truman Show. Ja, ja, der har du tvangslidelsen min i et nøtteskall. Stemmer jo det, forsåvidt, at flere i Storbritannia og EU dømmes for meninger og "misinformasjon". Heldigvis er ikke den offerløse kriminaliteten som enkelte begår her inne alvorlig nok til å bruke skjult etterforskning i Norge, i alle fall ikke enda. Likevel foregår det sikkert en del informasjonssanking her inne. https://phs.brage.unit.no/phs-xmlui/bitstream/handle/11250/3069447/master etterf. Haugen.pdf Edit: Strafferammen for sexkjøp er opp til 1 år i fengsel. Minimum strafferamme for mistenkte forbrytelser som åpner for skjulte etterforskningsmetoder i ekte sedelighetsforbrytelser er langt høyere. Derfor tror jeg ikke politiet kan gjøre bruk av en slik metode her inne. Endret Oktober 9, 2024 av HerrSerr Edit 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Takk @HerrSerr den masteroppgaven ser interessant ut. Skal lese seinere i kveld, og kommer sikkert til å kommentere noe av dette i ukene framover. Ja, enig i at vi nok ikke risikerer så mye så lenge vi ikke organiserer saker og ting. Men det er tydelig at det fins mange som leser her inne for å få info til diverse de holder på med. Eks. privatetterforskere som er engasjerte i barnefordelingssaker. Lett å sverte en far som kjøper sex. Flere advokater er oxo inne her etter påtrykk fra klienter, enten de er forbrytere eller ofre. Så det er mange som aldri vil finne på å møte opp på våre eminente GBs Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 5 minutter siden, Tototre skrev: Takk @HerrSerr den masteroppgaven ser interessant ut. Skal lese seinere i kveld, og kommer sikkert til å kommentere noe av dette i ukene framover. Ja, enig i at vi nok ikke risikerer så mye så lenge vi ikke organiserer saker og ting. Men det er tydelig at det fins mange som leser her inne for å få info til diverse de holder på med. Eks. privatetterforskere som er engasjerte i barnefordelingssaker. Lett å sverte en far som kjøper sex. Flere advokater er oxo inne her etter påtrykk fra klienter, enten de er forbrytere eller ofre. Så det er mange som aldri vil finne på å møte opp på våre eminente GBs GB glir over i hallikvirksomhet med mindre tilbyderen selv arrangerer det. Da kan det hende det er "alvorlig" nok til at noen biter seg merke i meldingene som skrives, og de kan kanskje brukes senere. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 Noen som kan legge til en link av den posten han vil ha bort? Vis noe må skjules, så er det som regel noe gull eller diamanter. 1 Siter Lenke til kommentar
Helot Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 På 8.10.2024 den 21.58, draugen skrev: Admin er borte med vinden så jeg spør her inne om noen har tips. Hvordan sletter jeg egne innlegg / tråder ? I følge norsk lov skal alt lagres for ettertiden, spesielt når det gjelder nettsider med manglende administratorer 🤓 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg