Nysjerigper Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 Noen som har prøvd ut disse 2, frister veldig, og spesielt som duo, men ekstremt skeptisk! 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 4 Share Skrevet Oktober 4 Har du noen link? 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Oktober 4 Share Skrevet Oktober 4 Regner med det er disse 2? Naomi Leareal 1 Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet Oktober 6 Share Skrevet Oktober 6 Vær litt nysgjerrig per nå! Sjekk de ut. Anmeldelsene så v første øyekast troverdige ut. 3 Siter Lenke til kommentar
Nysjerigper Skrevet Oktober 8 Forfatter Share Skrevet Oktober 8 Ja jeg er gira, men veldig nysjerig på om noen andre har vært der først :p 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 7 minutter siden, Nysjerigper skrev: Ja jeg er gira, men veldig nysjerig på om noen andre har vært der først 😛 Ja, det skal vel mye til om du blir absolutt førstemann Bare så synd ingen vil dele med oss andre Du får kaste deg ut i det og fortelle oss etterpå hvordan det var Lykke til!!! 4 Siter Lenke til kommentar
Nysjerigper Skrevet Oktober 10 Forfatter Share Skrevet Oktober 10 På 8.10.2024 den 21.05, SolanGundersen skrev: Ja, det skal vel mye til om du blir absolutt førstemann Bare så synd ingen vil dele med oss andre Du får kaste deg ut i det og fortelle oss etterpå hvordan det var Lykke til!!! Hadde jeg vært i Oslo på fast basis så hadde jeg lett tatt en for laget og sjekket det ut, men siden jeg sjeldent er der nå om dagen så er det ekstremt ork og reise langt for en flopp... Håper det er noen andre som tar turen innom og finner ut om de er ekte og bra! 1 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Mandag klokken 23:20 Share Skrevet Mandag klokken 23:20 Ingen update her av andre på LeaReal? Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet i går, 02:30 Share Skrevet i går, 02:30 Naomi trodde jeg var fake men fikk møtt henne for par måneder siden. Instagram jente som er helt ok. Ikke verdt prisen etter min mening, alt med gummi og mye ekstra tjenester. Vet ikke om det har endret seg. Holdt til ved barcode og tjuvholmen sist hun var her. Hun andre du tagget er en gammel gjenganger og mye eldre enn oppgitt alder. Begge to er ekte men jeg ville ikke lagt igjen besøk her pga altfor høy pris. Mer valuta for pengene andre steder. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg