Gjest Skrevet Oktober 3, 2024 Share Skrevet Oktober 3, 2024 Snakket med Sophie på WA i går, og hun har nå lagd en ny annonse på RE for å slippe unna de dårlige anmeldelsene hun mener ei gæren russisk konkurrent legger ut. Jeg sa det var litt rart, og at man kan bli litt skeptisk til det her, men samtidig så er jeg jo en som kan gå fullstendig god for henne, og er nok hennes største fan. I mine øyne den beste pakka av en eskorte i byen for tiden. Her er den nye annonsen. Siter Lenke til kommentar
Ness Skrevet Oktober 3, 2024 Share Skrevet Oktober 3, 2024 Jeg går også god for denne gledespiken - hun demonstrerte ihvertfall for meg at hun gjør så godt hun kan for å gi en god opplevelse og hun er en fryd å tilbringe tid med. Bildene stemmer meget godt med den du møter. Har jo skrevet om henne tidligere på forumet her også og nevnte da at jeg syns BJ-en hennes er mid, men har ikke sett noen andre som har nevnt dette, så tipper jeg bare er kresen her. Uansett så leverer hun veldig bra ellers og har en solid meny. Jeg kommer definitivt til å besøke henne igjen dersom hun reiser tilbake til Stavanger. 2 2 Siter Lenke til kommentar
bonzai Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 (endret) Jeg prøvde å kontakte henne via WA og skrev at hun var høflig og bare spurte når hun hadde tid. Hun svarte aldri på 4 dager (jeg skrev flere ganger, i håp om at hun ville komme tilbake til meg). Jeg spurte henne hvorfor hun ikke skriver tilbake og om hun ville ha tid den dagen - hun sa rett og slett NEI. og ga meg et superfrekt svar etterpå. For en merkelig måte å kommunisere på. Jeg forstår at hun kan være opptatt, men gi i det minste en løsning, for eksempel en annen tidsluke. Endret Oktober 7, 2024 av bonzai i made it norwegian 3 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 Er dessverre en del som velger å svare slik. Kun beskjed om at tiden en foreslår ikke passer uten å komme med forslag til når det passer. Dette er fører kun til langdryg meldingsutveksling hvor en må drive gjettelek når dama kan. Dessverre er det litt for mange av de som er elendig på kundelogistikk, kalender og kundeoppfølging. Turnoff og jeg går som regel videre. 4 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 (endret) På 3.10.2024 den 11.08, PeerGynt skrev: Snakket med Sophie på WA i går, og hun har nå lagd en ny annonse på RE for å slippe unna de dårlige anmeldelsene hun mener ei gæren russisk konkurrent legger ut. Jeg sa det var litt rart, og at man kan bli litt skeptisk til det her, men samtidig så er jeg jo en som kan gå fullstendig god for henne, og er nok hennes største fan. I mine øyne den beste pakka av en eskorte i byen for tiden. Her er den Endret Oktober 12, 2024 av Revenger 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 (endret) Øving gjør mester sies det, og etter seiersrunden med Amiranda, og det at jeg overraskende nok klarte å bruke kondom, så tenkte jeg at nå må jeg ta meg sammen og klare det samme med Aria. Hun er jo, by a country mile, favorittdama mi, og utfordringen er ikke at jeg ikke blir hard nok med henne. Hun suger og deep throater på et helt annet nivå, og jeg forstod i dag hva det er som er hemmeligheten for min del. Hun er så sinnsykt god på å pace sugejobben. Hadde hun f.eks. kastet seg ned å bunnet med en gang så hadde jeg kanskje blitt litt stresset. I stedet for vet hun nøyaktig hvordan hun skal time ting. Sakte, dypt, raskt, bare tunge, leppe, rundt pikkhodet, hele veien. Heeelt forbanna perfekt. Og siden hun også ligger der å erter og smiler med øynene så pleier det som regel å gå i svart for meg, og det eneste jeg tenker på er at jeg vil komme langt nedi halsen hennes. Som hun godtar med meg, men ikke alle har jeg skjønt. Så for å unngå å bli helt lizzard brain så bestilte jeg bare 1 time og uten svelging, men med deep throat. Også var jeg veldig tydelig på at hun ikke fikk suge meg på en måte som gjorde at jeg ville komme (hun vet hvordan hun skal få meg dit nå ... 😌), men at jobben var å få meg så hard at vi kunne prøve kondombruk. Da var håpet at jeg skulle unngå å gå i svart. Det som også er et utrolig pluss med henne er at hun er avslappet og «cool». Det er aldri noe stress, så etter hun hadde jobbet med pikken i gode 20 min så spurte jeg om kondom. Hun smilte, og helt rolig finner hun frem kondom, mens jeg får tid til å holde pikken hard med runking, og kanskje litt ekstra også. 40 minutter senere lå vi gjennomsvette, og for å si det sånn: Jeg har knekt koden med kondom med Aria. Som jeg nevnte i en feltrapport når hun kalte seg Sophie, så er hun litt «brat girl», litt sånn som ikke bryr seg, ikke liker eller misliker noe, bare whatever lizzm. Men hun klarte ikke å skjule, og prøvde heller ikke å skjule, at hun elsket å kjenne pikken min inni seg. Akkurat som sugejobben hennes så brukte jeg henne på mange måter, og i masse deilige stillinger. Hun lå å smilte og så meg rett i øynene selv om hun har sagt at hun ikke liker å ha øyekontakt. Strøk over kroppen min, trakk meg ned så hun fikk hele vekten mens jeg var inni henne, og gjorde det ganske tydelig at hun ikke har noe i mot at jeg ikke er en feit gris, men har en godt trent kropp. Bakfra var et syn for guder, og siden hun ikke er så stor som Amiranda så fikk jeg masse av det jeg elsker mest. En trang trang fitte (og ja, hun er skummelt trang, spesielt når hun klemmer til å smiler), som prøver å ta i mot hele lengden, og fittelepper som «grip»-er rundt når jeg sklir ut. Jeg måtte erte henne fordi hun hadde påstått at hun ikke brydde seg noe om å se på pikken gå inn og ut av henne, men da jeg fikk henne i en stilling hvor hun kunne se pikken forsvinne inni seg så satte hun seg ekstra opp for å se på, og stryke langs etter pikken med hendene. Tøff i trynet, men når det hun liker kommer, så skjuler hun det ikke. Og for meg å være hard i en kondom i 40 minutter var inntil i dag helt usannsynlig. Så nå er koden knekt. Nå skal Aria få pikken min inni seg veldig mye oftere, spesielt fordi hun spurte om hun neste gang kunne bruke leketøy mens jeg knullet henne. For all del Aria. Hva det måtte være for at du smiler skjevt og slipper opp «guarden» som du har oppe for oss kunder. Hun er den perfekte jenta for dette for meg. Ikke for alle andre nødvendigvis, men dette er personlighets- og sexmatch så til de grader. Endret Oktober 20, 2024 av PeerGynt Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 Hun er det beste som har skjedd på årevis🥵❤️ 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg