Gå til innhold

Erfaringer med HotSarah69?

mhm

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  På 17.1.2025 den 11.05, nelson2 skrev:

Er det ikke bare å legge ut en enkel omtale?

Expand  

Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år, ulukt og litt lite renslig. Typisk dame fra Nigeria. Må betale ekstra for OWO som varer i 20 sekunder. Pushing på å bli ferdig. Eldre leilighet, ett dødsbo, og en stein hard sovesofa å knulle på om hun bruker samme leilighet ennå. Eldre bilder på RE. Helt ok hyggelig og imøtekommende før og etter sex!

2/10 - aldri tilbake! 

Nei til sex uten kondom!

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  På 17.1.2025 den 12.13, PetterStordalen skrev:

Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år, ulukt og litt lite renslig. Typisk dame fra Nigeria. Må betale ekstra for OWO som varer i 20 sekunder. Pushing på å bli ferdig. Eldre leilighet, ett dødsbo, og en stein hard sovesofa å knulle på om hun bruker samme leilighet ennå. Eldre bilder på RE. Helt ok hyggelig og imøtekommende før og etter sex!

2/10 - aldri tilbake! 

Nei til sex uten kondom!

Expand  

Takk for omtale. Jeg tolker ut fra det du skriver at jeg også bør prøve det her og komme med tilbakemelding. Rapport kommer i morgen.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år

Expand  

Hvorfor gjennomfører du møtet med en slik start?

Annonsen sier 35 år lol

• Like 1
Lenke til kommentar

Da er hun besøkt. Som vanlig med de afrikanske ble jeg gitt en adresse i nærheten. Hun skulle så klart forklare for meg hvor jeg egentlig skulle gå på afroamerikansk engelsk, og ble, som de ofte pleier, irritert om det var noe jeg ikke forstod. Og som vanlig er det helt utenkelig at de noen gang tar feil eller forklarer seg dårlig.

Kom meg omsider opp og møtte henne. Beskrivelsen til Petter stemmer bra. Er nok samme leilighet. Dusj hadde jeg ifølge henne ikke tid til å ta, men hun hadde tid til å vaske meg personlig ved vasken. Aldri opplevd noe liknende. Jeg jattet med, for vet av erfaring med de afrikanske at det ofte skal svært lite til for at de får ett eller annet raseriutbrudd.

Selve akten var ikke særlig bra. Virker ikke som hun nøt det, men det forventer jeg heller ikke at de skal. Fikk ikke CBJ, var bare rett på sak med glidemiddel og fort ferdig.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Etter det Petter skrev, så trodde jeg at du tullet da du sa at du skulle besøke henne. Men jammen holdt du ord! Takk for bidrag! 😀

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  På 17.1.2025 den 13.34, mhm skrev:

Enda et kryss på sengestolpen.

Expand  

Jeg fatter ikke hvordan afrikanske horer på 50+ kan overleve på markedet her men du er altså grunnen :lol:

• Haha 3
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 13.43, Tukleren skrev:

Jeg fatter ikke hvordan afrikanske horer på 50+ kan overleve på markedet her men du er altså grunnen :lol:

Expand  

Jeg synes det er viktig å vise solidaritet til minoritetsgrupper. 

• Haha 4
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 13.43, Tukleren skrev:

Expand  

På 18.1.2025 den 13.55, mhm skrev:

Jeg synes det er viktig å vise solidaritet til minoritetsgrupper. 

Expand  

Dette er ett interessant fenomen som jeg kjenner meg igjen i. Og sikkert mange andre også. Man går på en smell tross advarsler.  Det er rart med avhengigheten til spenningen. Skulle vært hos psykologer hele gjengen!

• Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 14.08, Mekkern skrev:

Dette er ett interessant fenomen som jeg kjenner meg igjen i. Og sikkert mange andre også. Man går på en smell tross advarsler.  Det er rart med avhengigheten til spenningen. Skulle vært hos psykologer hele gjengen!

Expand  

Hva som gir et ekstra kick kan jo være så mangt :-)

Må si jeg liker holdningen din, @mhm 

Spesielt hvordan du kobler @PetterStordalen sin tilbakemeldingen her:

2/10 - aldri tilbake! 

Nei til sex uten kondom!

Expand  

til dette:

På 17.1.2025 den 13.15, mhm skrev:

Takk for omtale. Jeg tolker ut fra det du skriver at jeg også bør prøve det her og komme med tilbakemelding. Rapport kommer i morgen.

Expand  

Du driver ikke tilfeldigvis med basehopping også? Sånn på si, liksom :-)

For noen holder det med å gå på rødt lys, men jeg har en mistanke om at du trenger noe som gir mer spenning i hverdagen :-)

Endret av SolanGundersen
  • Like 4
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 14.08, Mekkern skrev:

Man går på en smell tross advarsler.

Expand  

Jeg går på smeller med kinadamer men da har jeg jo ofte et håp om at hun er 28-35, ser jeg noen si hun er 45 og kjip så sitter jeg på gjerdet.

Jeg har null lyst til å fylle lommebøkene til gamle lyve-horer, minoriteter eller ikke.

• Like 2
Lenke til kommentar

2/10 - aldri tilbake! 

Nei til sex uten kondom!

Expand  

Jeg støtter denne, har samme erfaring.
Stikkord er samlebånd.
Jeg betalte ikke extra, spurte heller ikke etter sex uten kondom. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 14.53, Tukleren skrev:

Jeg går på smeller med kinadamer men da har jeg jo ofte et håp om at hun er 28-35, ser jeg noen si hun er 45 og kjip så sitter jeg på gjerdet.

Jeg har null lyst til å fylle lommebøkene til gamle lyve-horer, minoriteter eller ikke.

Expand  

Er jo like interessant dette da når du vet at kinadamene er eldre enn de oppgir. Du håp er alltid dårlig strategi. Du er like avhengig du også skjønner jeg😀

• Haha 1
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 14.40, SolanGundersen skrev:

Hva som gir et ekstra kick kan jo være så mangt :-)

Må si jeg liker holdningen din, @mhm 

Spesielt hvordan du kobler @PetterStordalen sin tilbakemeldingen her:

til dette:

Du driver ikke tilfeldigvis med basehopping også? Sånn på si, liksom :-)

For noen holder det med å gå på rødt lys, men jeg har en mistanke om at du trenger noe som gir mer spenning i hverdagen :-)

Expand  

Er faktisk ikke så glad i spenning. Liker det meste rolig og forutsigbart. Bryr meg generelt ikke såå mye om utseende, selv om det klart et er stort pluss. Hadde allerede vært i kontakt med dama, og tenkte jeg like gjerne kunne avlegge et besøk til tross for advarsel. Tar heller sjansen på sånt enn Kina- og Thai-damer. Og liker å være mann av mitt ord, så når jeg først hadde skrevet at rapport skulle komme, skulle jeg stå til ansvar for det. :)

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  På 18.1.2025 den 15.14, Mekkern skrev:

Er jo like interessant dette da når du vet at kinadamene er eldre enn de oppgir

Expand  

Saken er jo at 1 av 50 er jenta på bildet. Uansett så er ingen av dem direkte stygge, bare synd de lyver. Men det skal jo sies at jeg har snudd i døren også kun basert på alder.

• Like 2
Lenke til kommentar