mhm Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 Noen med erfaring med henne? Ser det ikke står noe om henne her inne, og virker som hun har vært aktiv en stund. 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 På 30.9.2024 den 7.45, mhm skrev: Ser det ikke står noe om henne her inne, Expand Annonsen har vært aktiv lenge, men har heller ikke sett noe. 1 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 9.58, mhm skrev: Noen med erfaring? Expand Jeg har hatt henne. Hva lurer du på? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 10.39, PetterStordalen skrev: Jeg har hatt henne. Hva lurer du på? Expand Er det ikke bare å legge ut en enkel omtale? 1 1 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 10.39, PetterStordalen skrev: Jeg har hatt henne. Hva lurer du på? Expand Erfaring? Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 11.13, mhm skrev: Erfaring? Expand Hun har lang erfaring! Har vært i gamet lenge. Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 11.05, nelson2 skrev: Er det ikke bare å legge ut en enkel omtale? Expand Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år, ulukt og litt lite renslig. Typisk dame fra Nigeria. Må betale ekstra for OWO som varer i 20 sekunder. Pushing på å bli ferdig. Eldre leilighet, ett dødsbo, og en stein hard sovesofa å knulle på om hun bruker samme leilighet ennå. Eldre bilder på RE. Helt ok hyggelig og imøtekommende før og etter sex! 2/10 - aldri tilbake! Nei til sex uten kondom! 2 3 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 12.13, PetterStordalen skrev: Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år, ulukt og litt lite renslig. Typisk dame fra Nigeria. Må betale ekstra for OWO som varer i 20 sekunder. Pushing på å bli ferdig. Eldre leilighet, ett dødsbo, og en stein hard sovesofa å knulle på om hun bruker samme leilighet ennå. Eldre bilder på RE. Helt ok hyggelig og imøtekommende før og etter sex! 2/10 - aldri tilbake! Nei til sex uten kondom! Expand Takk for omtale. Jeg tolker ut fra det du skriver at jeg også bør prøve det her og komme med tilbakemelding. Rapport kommer i morgen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 12.13, PetterStordalen skrev: Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år Expand Hvorfor gjennomfører du møtet med en slik start? Annonsen sier 35 år lol 1 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 På 17.1.2025 den 13.27, Tukleren skrev: Hvorfor gjennomfører du møtet med en slik start? Annonsen sier 35 år lol Expand Enda et kryss på sengestolpen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 18 Forfatter Share Skrevet Januar 18 Da er hun besøkt. Som vanlig med de afrikanske ble jeg gitt en adresse i nærheten. Hun skulle så klart forklare for meg hvor jeg egentlig skulle gå på afroamerikansk engelsk, og ble, som de ofte pleier, irritert om det var noe jeg ikke forstod. Og som vanlig er det helt utenkelig at de noen gang tar feil eller forklarer seg dårlig. Kom meg omsider opp og møtte henne. Beskrivelsen til Petter stemmer bra. Er nok samme leilighet. Dusj hadde jeg ifølge henne ikke tid til å ta, men hun hadde tid til å vaske meg personlig ved vasken. Aldri opplevd noe liknende. Jeg jattet med, for vet av erfaring med de afrikanske at det ofte skal svært lite til for at de får ett eller annet raseriutbrudd. Selve akten var ikke særlig bra. Virker ikke som hun nøt det, men det forventer jeg heller ikke at de skal. Fikk ikke CBJ, var bare rett på sak med glidemiddel og fort ferdig. 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 Etter det Petter skrev, så trodde jeg at du tullet da du sa at du skulle besøke henne. Men jammen holdt du ord! Takk for bidrag! 😀 1 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 17.1.2025 den 13.34, mhm skrev: Enda et kryss på sengestolpen. Expand Jeg fatter ikke hvordan afrikanske horer på 50+ kan overleve på markedet her men du er altså grunnen 3 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 18 Forfatter Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 13.43, Tukleren skrev: Jeg fatter ikke hvordan afrikanske horer på 50+ kan overleve på markedet her men du er altså grunnen Expand Jeg synes det er viktig å vise solidaritet til minoritetsgrupper. 4 Siter Lenke til kommentar
Mekkern Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 13.43, Tukleren skrev: Jeg fatter ikke hvordan afrikanske horer på 50+ kan overleve på markedet her men du er altså grunnen Expand På 18.1.2025 den 13.55, mhm skrev: Jeg synes det er viktig å vise solidaritet til minoritetsgrupper. Expand Dette er ett interessant fenomen som jeg kjenner meg igjen i. Og sikkert mange andre også. Man går på en smell tross advarsler. Det er rart med avhengigheten til spenningen. Skulle vært hos psykologer hele gjengen! 2 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 (endret) På 18.1.2025 den 14.08, Mekkern skrev: Dette er ett interessant fenomen som jeg kjenner meg igjen i. Og sikkert mange andre også. Man går på en smell tross advarsler. Det er rart med avhengigheten til spenningen. Skulle vært hos psykologer hele gjengen! Expand Hva som gir et ekstra kick kan jo være så mangt Må si jeg liker holdningen din, @mhm Spesielt hvordan du kobler @PetterStordalen sin tilbakemeldingen her: På 17.1.2025 den 12.13, PetterStordalen skrev: Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år, ulukt og litt lite renslig. Typisk dame fra Nigeria. Må betale ekstra for OWO som varer i 20 sekunder. Pushing på å bli ferdig. Eldre leilighet, ett dødsbo, og en stein hard sovesofa å knulle på om hun bruker samme leilighet ennå. Eldre bilder på RE. Helt ok hyggelig og imøtekommende før og etter sex! 2/10 - aldri tilbake! Nei til sex uten kondom! Expand til dette: På 17.1.2025 den 13.15, mhm skrev: Takk for omtale. Jeg tolker ut fra det du skriver at jeg også bør prøve det her og komme med tilbakemelding. Rapport kommer i morgen. Expand Du driver ikke tilfeldigvis med basehopping også? Sånn på si, liksom For noen holder det med å gå på rødt lys, men jeg har en mistanke om at du trenger noe som gir mer spenning i hverdagen Endret Januar 18 av SolanGundersen 4 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 14.08, Mekkern skrev: Man går på en smell tross advarsler. Expand Jeg går på smeller med kinadamer men da har jeg jo ofte et håp om at hun er 28-35, ser jeg noen si hun er 45 og kjip så sitter jeg på gjerdet. Jeg har null lyst til å fylle lommebøkene til gamle lyve-horer, minoriteter eller ikke. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 17.1.2025 den 12.13, PetterStordalen skrev: Mindre pen i fjeset, store mellomrom mellom tennene, ett sted mellom 50 – 60år, ulukt og litt lite renslig. Typisk dame fra Nigeria. Må betale ekstra for OWO som varer i 20 sekunder. Pushing på å bli ferdig. Eldre leilighet, ett dødsbo, og en stein hard sovesofa å knulle på om hun bruker samme leilighet ennå. Eldre bilder på RE. Helt ok hyggelig og imøtekommende før og etter sex! 2/10 - aldri tilbake! Nei til sex uten kondom! Expand Jeg støtter denne, har samme erfaring. Stikkord er samlebånd. Jeg betalte ikke extra, spurte heller ikke etter sex uten kondom. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Mekkern Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 14.53, Tukleren skrev: Jeg går på smeller med kinadamer men da har jeg jo ofte et håp om at hun er 28-35, ser jeg noen si hun er 45 og kjip så sitter jeg på gjerdet. Jeg har null lyst til å fylle lommebøkene til gamle lyve-horer, minoriteter eller ikke. Expand Er jo like interessant dette da når du vet at kinadamene er eldre enn de oppgir. Du håp er alltid dårlig strategi. Du er like avhengig du også skjønner jeg😀 1 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 18 Forfatter Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 14.40, SolanGundersen skrev: Hva som gir et ekstra kick kan jo være så mangt Må si jeg liker holdningen din, @mhm Spesielt hvordan du kobler @PetterStordalen sin tilbakemeldingen her: til dette: Du driver ikke tilfeldigvis med basehopping også? Sånn på si, liksom For noen holder det med å gå på rødt lys, men jeg har en mistanke om at du trenger noe som gir mer spenning i hverdagen Expand Er faktisk ikke så glad i spenning. Liker det meste rolig og forutsigbart. Bryr meg generelt ikke såå mye om utseende, selv om det klart et er stort pluss. Hadde allerede vært i kontakt med dama, og tenkte jeg like gjerne kunne avlegge et besøk til tross for advarsel. Tar heller sjansen på sånt enn Kina- og Thai-damer. Og liker å være mann av mitt ord, så når jeg først hadde skrevet at rapport skulle komme, skulle jeg stå til ansvar for det. :) 2 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 15.14, Mekkern skrev: Er jo like interessant dette da når du vet at kinadamene er eldre enn de oppgir Expand Saken er jo at 1 av 50 er jenta på bildet. Uansett så er ingen av dem direkte stygge, bare synd de lyver. Men det skal jo sies at jeg har snudd i døren også kun basert på alder. 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 18.1.2025 den 16.44, Amir3 skrev: Expand Elskig di😋😋😋 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg