RobPor Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 Finnes det i det ? Jeg lurte litt på Hotell Terminus? Det er litt vekke fra sentrum og mindre muligheter til å treffe på kjensfolk. 1 Siter Lenke til kommentar
Sannasol Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 De budget hotellene i byn uten resepsjon er safe. 2 Siter Lenke til kommentar
RobPor Skrevet September 28, 2024 Forfatter Share Skrevet September 28, 2024 Takk for svar... Men jeg vil jo ha et stort rom og badekar og kunne jobbe litt også. Så med mindre en velger Tokyo style rom så blir det styr? 1 Siter Lenke til kommentar
Legend Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Burde det vært ett problem å ta med en dame på hotell Norge f.eks? Du møter hun nede i resepsjonen dere tar heisen opp. Hotellet har vell ingenting med hvem du tar med på rommet. Kan like gjerne være en random tinderdate? 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 7 minutter siden, Legend skrev: Hotellet har vell ingenting med hvem du tar med på rommet. Poenget er vel å oppføre seg, være diskret, be eskorten kle seg anonymt, ikke som en gatehore. 3 Siter Lenke til kommentar
Legend Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 1 minutt siden, nelson2 skrev: Poenget er vel å oppføre seg, være diskret, be eskorten kle seg anonymt, ikke som en gatehore. Det er helt klart ! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 52 minutter siden, Legend skrev: Burde det vært ett problem å ta med en dame på hotell Norge f.eks? Du møter hun nede i resepsjonen dere tar heisen opp. Hotellet har vell ingenting med hvem du tar med på rommet. Kan like gjerne være en random tinderdate? Fungerer fint i de aller fleste land. Om du vil være helt sikker på å unngå mistenksomme resepsjonister skal du booke dobbeltrom og si at hun kommer /blir hentet seinere. Siter Lenke til kommentar
Legend Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 19 minutter siden, Tototre skrev: Fungerer fint i de aller fleste land. Om du vil være helt sikker på å unngå mistenksomme resepsjonister skal du booke dobbeltrom og si at hun kommer /blir hentet seinere. Sant! Hadde med x dama på the theif en gang. Hun kom senere på grunn av shopping. Da var det full utspørring av både hun og meg om hva våre intensjoner var, haha. Sendte en sterk klage i etterkant og fikk en ny natt spandert ! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 (endret) Tidligere i år hadde jeg to forskjellige kvinner på samme rom til forskjellige tider av døgnoppholdet (utvidet tid for noen hundrelapper). Først en hore i et par timer. Måtte skifte laken etterpå. Fortalte i resepsjonen at det var min elskerinne, og at hun om litt ville bytte plass med samboer. De to jentene fniste, lovet ikke å røpe noe, og ga meg nye laken. De visste jo ikke at det var to gledespiker! Endret September 29, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Har aldri opplevd problemer med dette og tatt imot damer mange ganger på hotell. Litt klønete der det trengs nøkkelkort i heisen men da møter jeg de enten i resepsjonen, utenfor eller finner ut om trappen er fri for nøkkelkort. Kjenner jeg de fra før så ber jeg om to nøkkelkort og gir det ene utenfor og de kommer inn fem minutter etter meg. Er så mange som virrer rundt på spesielt større hoteller at det skal mye til om de fatter mistanke eller bryr seg om damene er diskré. En annen ting jeg har opplevd er at damer får litt kick av spenning av å komme på hotell for besøk, spenningen med å gå igjennom resepsjonen og opp og banke på hotellrommet kan noen av de sette pris på. Forståelig nok, samme gjelder jo for meg. 3 Siter Lenke til kommentar
Norskoggrei Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Jeg har ikke brukt disse hotellene til akkurat det du spør om, men jeg kan fortelle deg at både Magic (Rett over gaten fra Galleriet, samme bygg som Jacob Aal(?) og CityBox på Danmarksplass er hoteller uten personlig bemanning i resepsjonen, så man kan komme og gå akkurat når man vil. Det er ingen som legger merke til om du tar med deg én gjest, men kjører du full gangbang så vil det nok stilles spørsmål ved all "rekingen" 😅. Bottom line; Begge de nevnte kan du trygy booke. Rimelige er de også! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 4 minutter siden, Norskoggrei skrev: Jeg har ikke brukt disse hotellene til akkurat det du spør om, men jeg kan fortelle deg at både Magic (Rett over gaten fra Galleriet, samme bygg som Jacob Aal(?) og CityBox på Danmarksplass er hoteller uten personlig bemanning i resepsjonen, så man kan komme og gå akkurat når man vil. Det er ingen som legger merke til om du tar med deg én gjest, men kjører du full gangbang så vil det nok stilles spørsmål ved all "rekingen" 😅. Bottom line; Begge de nevnte kan du trygy booke. Rimelige er de også! Bare fordi det ikke er personlig bemanning, betyr ikke det at ingen sitter bak kamera. 100% det sitter en kar som vet akkurat hva som skjer. Mest sannsynligvis sitter han på bakrommet og ler. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg