Gå til innhold

Flere byer samtidig på RE

Xcon

Anbefalte innlegg

Screenshot_20240928_150425_Chrome.thumb.jpg.226979c4b97445f059ad643510789144.jpgMulig dette har blitt tatt opp tidligere, isåfall beklager jeg på forhånd. Men, hvorfor har ikke RE noen måte å stenge ute åpenbare fake annonser? For 'moro' skyld, er det litt artig å avtale treff med disse, og selvsagt må jeg opplyse hvilken by JEG er i, FØR de vil si hvor de er. Og, wouldn't you know, vips så er de tilfeldigvis i samme by. Felles er at de krever forhåndsbetaling i Paysafe gavekort, der de skal ha bilde av koden, før man får adressen/bekreftelse på møte, sant at de ofte har deaktivert anmeldelser etter den første negative. En annen felles ting, er at alle ser "litt for" bra ut. Og som regel et utenlandsk nummer tilknyttet WA.

Flere og flere av disse dukker opp etterhvert. Irriterende, og ikke minst ugunstig for de uerfarne. Tipper at noen sannsynligvis faller for svindelen. 

Endret av Xcon
...
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

ja, det har blitt tatt opp noen ganger før.  Og vi er mange som tenker det samme som deg, så det er fint å få det gjentatt i en ny tråd.  Mange blir lurt, på en eller annen måte.  Om det er pengekort med kode de vil ha deg til å sende så skal ingen gjøre det.  Det er scam.  VI BETALER ALDRI FORSKUDD.  Vent alltid med betaling til du er på rommet hvor salget skal foregå og du har sett hvordan hun ser ut og oppfører seg.  Kle ikke av deg mer enn skoene før pengeoverleveringsritualet.  Dvs. gjenta avtalen oxo før du betaler.

RE kan vi ikke stole på.  De er bukken som passer havresekken.  Bidra til at Ukas Sexy og anmeldelser gjort av forumbrukere her kan bli til hjelp for flere gjennom å bidra.

Lenke til kommentar
På 28.9.2024 den 15.11, Xcon skrev:

For 'moro' skyld, er det litt artig å avtale treff med disse, og selvsagt må jeg opplyse hvilken by JEG er i, FØR de vil si hvor de er. Og, wouldn't you know, vips så er de tilfeldigvis i samme by

Når du da i tillegg får spørsmål om "did you call the blonde girl or the dark haired girl" er seriøsiteten bekreftet.

• Haha 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Dette burde jo være en del av pub treffet?
Natte vandring langs plattformene med @Tototre på jakt etter slitne thai damer på vei hjem fra jobb,

"Horekundepatruljen" 

Kurs for nybegynnere.  De gjetter hvem som kan være horer.  Jeg og en annen erfaren vet.  Selvsagt blir det premie: thaisalongbesøk i Moss uka etter 😁

Lenke til kommentar

Alle thai damene du finner der på den tiden er horer for den riktige prisen.
Ta det fra en sør asiater.

4 minutter siden, Tototre skrev:

"Horekundepatruljen" 

Kurs for nybegynnere.  De gjetter hvem som kan være horer.  Jeg og en annen erfaren vet.  Selvsagt blir det premie: thaisalongbesøk i Moss uka etter 😁

• Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Alle thai damene du finner der på den tiden er horer for den riktige prisen.
Ta det fra en sør asiater.

Jeg har jo aldri sett dem på Oslo S selv, ennå.  Men jeg kjenner dem fra provinsen og vet de pendler fra Akershus, Buskerud og Østfold.  Så etter stengetid er det tida det tar å reise.  Og de fleste fortsetter med t-banen. 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
3 timer siden, RealSamantha skrev:

It must be forbidden to advertise in multiple cities/regions. If RE starts to ask for selfies with today's local newspaper or receipt bill from the nearest supermarket, you will see how many ads would be gone . 

I agree with you, but i also think it`s good, It makes it easy too see who is scam.

• Like 2
Lenke til kommentar