Gå til innhold

Emilie

Tbratt

Anbefalte innlegg

Ja det er henne, hun har skiftet navn navn noen ganger siste årene.

Har møtt henne mange ganger

Er en tråd om henne på Oslo 😊

Endret av Smurfen
  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Smurfen skrev:

Ja det er henne, hun har skiftet navn navn noen ganger siste årene.

Har møtt henne mange ganger

Er en tråd om henne på Oslo 😊

Har du link til tråd?

følger henne på insta. Hun ser litt større ut enn jeg trodde. Er hun fast i fisken?

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tbratt skrev:

Har du link til tråd?

følger henne på insta. Hun ser litt større ut enn jeg trodde. Er hun fast i fisken?

Endret av Smurfen
  • Like 1
Lenke til kommentar

Fint med litt mer info. Anser dama som fullstendig ubrukelig.  Har sendt diverse meldinger,med ulike innfallsvinkler til henne fra alle de seriøse epostadressene  mine uten respons.  Kan selvfølgelig være at jeg er pikk idiot  men siden jeg får tak i alle andre uten problem tror jeg dette er hennes useriøsitet. Så er det et snev useriøsitet at man kun kan kontakte via epost!!!!. Det borger for 65 pluss mhp alder

• Like 1
Lenke til kommentar

Ja, kan være helvetes vanskelig å få kontakt med. Mistenker det er mye rot og vimsing med kontoer og/eller passord så fører til nye mailer og profiler. MEN de gangene en oppnår kontakt og avtaler treff så er hun veldig seriøs og gjennomfører. Ser ikke problemet med kontakt via mail, om de har noenlunde kontroll på dette.

og så over til det viktigste, dama er jævlig digg!

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Noen som har sett de siste bildene av henne? Ser ut som hun har sprøytet noe i ansiktet. Ser veldig mye eldre ut!?! Eller bare meg?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 18.11.2024 den 22.53, Tbratt skrev:

Noen som har sett de siste bildene av henne? Ser ut som hun har sprøytet noe i ansiktet. Ser veldig mye eldre ut!?! Eller bare meg?

Har du en Instagram jeg kan følge for å se?

• Like 1
Lenke til kommentar