Tbratt Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/emilie-30459.html Er dette hun samme som har tatoveringer over puppene/pluss en hudtilstand? Noen som har prøvd? 2 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 (endret) Ja det er henne, hun har skiftet navn navn noen ganger siste årene. Har møtt henne mange ganger Er en tråd om henne på Oslo 😊 Endret September 28 av Smurfen 1 Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 5 timer siden, Smurfen skrev: Ja det er henne, hun har skiftet navn navn noen ganger siste årene. Har møtt henne mange ganger Er en tråd om henne på Oslo 😊 Har du link til tråd? følger henne på insta. Hun ser litt større ut enn jeg trodde. Er hun fast i fisken? 1 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 (endret) 6 timer siden, Tbratt skrev: Har du link til tråd? følger henne på insta. Hun ser litt større ut enn jeg trodde. Er hun fast i fisken? Endret September 28 av Smurfen 1 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 https://www.noresk.com/forum/emne/8833-noen-som-har-erfaring-om-hun-her/ 2 Siter Lenke til kommentar
Arne58 Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Fint med litt mer info. Anser dama som fullstendig ubrukelig. Har sendt diverse meldinger,med ulike innfallsvinkler til henne fra alle de seriøse epostadressene mine uten respons. Kan selvfølgelig være at jeg er pikk idiot men siden jeg får tak i alle andre uten problem tror jeg dette er hennes useriøsitet. Så er det et snev useriøsitet at man kun kan kontakte via epost!!!!. Det borger for 65 pluss mhp alder 1 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Ja, kan være helvetes vanskelig å få kontakt med. Mistenker det er mye rot og vimsing med kontoer og/eller passord så fører til nye mailer og profiler. MEN de gangene en oppnår kontakt og avtaler treff så er hun veldig seriøs og gjennomfører. Ser ikke problemet med kontakt via mail, om de har noenlunde kontroll på dette. og så over til det viktigste, dama er jævlig digg! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet November 18 Forfatter Share Skrevet November 18 Noen som har sett de siste bildene av henne? Ser ut som hun har sprøytet noe i ansiktet. Ser veldig mye eldre ut!?! Eller bare meg? 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet November 20 Share Skrevet November 20 På 18.11.2024 den 22.53, Tbratt skrev: Noen som har sett de siste bildene av henne? Ser ut som hun har sprøytet noe i ansiktet. Ser veldig mye eldre ut!?! Eller bare meg? Har du en Instagram jeg kan følge for å se? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg