Gå til innhold

Pubtreff for forummedlemmer

Gjest

Anbefalte innlegg

Torsdag 26.september kl 18.

Fint om du kommer nypult og avlegger rapport/anmeldelse.  Ja, ikke sånn anmeldelse altså, men en review.

• Gjennomgang av kandidatene til Ukas Sexy
  • Andre interessante og aktuelle saker, eks. forummedlemmer vi liker/misliker, med begrunnelser (jeg foreslår @jazmin)
  • Den store Horekundekonferansen i Hamburg våren 2025 - Planlegging
  • Studietur til Praha

223

mentor og veileder 

Grand Master

Lenke til kommentar

Vellykket kveld.  Ingen demonstrasjoner, ikkeno onkler eller tanter (Ottar). 

Vi kom bare gjennom halve sakslista:

• Gjennomgang av kandidatene til Ukas Sexy
  • Andre interessante og aktuelle saker, eks. forummedlemmer vi liker/misliker, med begrunnelser (jeg foreslår @jazmin)

Men det betyr bare at de hyggeligste turene blir planlagt litt seinere i år.

La ellers merke til at medlemmene som deltok ikke ga tips i kveld!  Pengene brukes nok heller på hobbyen :-) 

Planleggingen av Julebordet har starta!

Endret av Tototre
Julebordet
Lenke til kommentar

På grunn av stor pågang og mange spørsmål fra interesserte, kommer her en guide for forumets pubtreff:

• Førstegangsdeltakere må sitte og vente alene i puben i et på forhånd avtalt område, langt fra alle andre
  • All kommunikasjon foregår på PM her på forumet, så ha nok juice på mobilen
  • Hold mobilen synlig så jeg kan se at du sjekker PM
  • Kikk deg rundt i lokalet for å observere hvem som er der, og fantaser om hvem de kan være
  • Noen minutter etter avtalt møtetid, når du har svettet litt, kommer blir et annet medlem sendt bort til deg
  • Han sier brukernavnet ditt og du bekrefter
  • Nå blir du ledet inn på bakrommet hvor vi har strippere klare til å underholde oss
  • Her har vi andre fulgt med på deg gjennom overvåkningskameraene i lokalet, og veddet på om du kan til å snu i døra

Men du slipper å vippse penger på forhånd.  Du betaler kun for det du selv konsumerer.  Ingen får vite din identitet.  Opptak og film er forbudt.  Og vi bruker ikke å tipse, for pengene sparer vi til gledespikene våre!

Lenke til kommentar

I kveld vurderer jeg å invitere @AnnaAnna or Strap on Anna til neste pubtreff for å delta så vi kan bli bedre kjent med henne.  Hun tilbyr både Happy Hour på RE og gjennom innlegg i dag mener jeg å ha forstått at det blir specialtilbud til forumbrukere på Noresk som sier de er medlemmer her.  Bare jeg slipper forskuddsbetaling på vipps, så :-) 

Bli bedre kjent med Anna her: https://www.noresk.com/forum/emne/11863-happy-hour-kl-10-15-med-sexy-anna-i-oslo/?do=findComment&comment=79026

Lenke til kommentar

Ja, disse pubtreffene er en uformell måte hvor vi kan treffes for å legge skurkaktige planer, som f.eks GB med eskorter.  Det vil jo utvilsomt bli at noen av oss blir halliker om hun ikke satser på å arrangere dette selv.  Og skal en først være hallik, og en dag dømmes etter hallikparagrafen, så vil ingen av oss være det aleine.  På et pubtreff kan jo fire av oss legge penger på bordet slik at dette kan oppfylles.  Om vi vil.  Og tør.  Er vi 8 så blir det bare halvparten så mye penger.  16, så er det nesten gratis.  Jeg ser ikke hvor dette skal ende, jeg 🤣

Lenke til kommentar