Nymfopar Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 Søker par og enslige til sextreff i helgen. innendørs. noen som vil bli med? 1 1 Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 Ja, absolutt. 🙂 Kan søndagen passe? Er dessverre bortreist fredag og lørdag. 1 Siter Lenke til kommentar
Nymfopar Skrevet September 25, 2024 Forfatter Share Skrevet September 25, 2024 Blir lørdag : Open swing party Sted fredrikstad centralt Tid 1900 til 0130 Lördagen 28 oktober De serveras snacks, godteri og vanlig drikke , alkohol får tas med men ska brukes i I måttligt mängde. Kostnad 300kr per par og 300 kr för singlar Kondom får dere ta med.. pga av ulika smak og storlek. Vi ser etter aktiva par og tjejer. (Noen extra män blir utvalt.) Vi kan ta emot max 20 gäster nu. De är 2 par som nå vill invitera fler som kan nyte sammen med oss. Välkomna Mrdarknezz o Ak 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 Takk for invitasjonen 👍 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 Vel, det blir ikke noe på meg likevel. Det er ikke @Nymfopar som arrangerer. Eksterne folk som er proffe på dette. Så de vil ha betaling ved påmelding på vipps. Der er vi tilbake ved problemet når noen ønsker å arrangere GB o.l. med fremmede. Selv om beløpet er lite så blir det litt om halvparten ikke møter opp. Da blir det bare de som syns det er greit å gi fra seg identiteten sin som møter opp. Når arrangøren er ukjent for meg gir jeg ikke fra meg det uten å få noe leverage i motytelse. Alternative betalingsmåter var ikke mulig, og det hjalp heller ikke at jeg alt har knullet henne i bilen og at jeg er kjent her Hm, første gang det ikke har ført fram til noe positivt å være Grand Master (GM) på dette horekundeforumet. Ja, ja, det er andre regler som gjelder for swingers. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 1 time siden, Tototre skrev: første gang det ikke har ført fram til noe positivt å være Grand Master (GM) på dette horekundeforumet. Hahaha, Hun kan ikke ha fått med seg memoaren som ble sendt rundt. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 1 minutt siden, ShamanDureX skrev: Hahaha, Hun kan ikke ha fått med seg memoaren som ble sendt rundt. Ja, for vi poengterte jo der alle fire GM at for hver gang vi får VIPbehandling gir det god karma Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Jeg elsker GB. Det vekker interesse og nysgjerrighet. Og noen damer tenner ved tanken. @Nymfopar tester ut det ene og det andre. Forrige weekend var det dogging på en p-plass. Nå blir det swingerstreff. Jeg holder en knapp på dette arrangementet framfor https://www.noresk.com/forum/emne/11878-gangbang-gruppesex/ På grunn av: - prisnivå - lovlighet (det andre er sexsalg med hallik) - planlagt tidspunkt - mer enn en kvinne - begynner på kvelden, ikke natta Begge sliter dessverre med at det er vanskelig å være anonym deltaker. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Jeg liker også gb på grunn av - Muligheter for å prute. - Muligheter for å sprute -Jeg slipper å være anonym. - Jeg kan se på svette, gamle gubber som grynter. 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 57 minutter siden, Tototre skrev: Jeg elsker GB. Ingen elsker gangbang mer en @Tototre. Det er umulig. Han er med i en gjeng (grand mastere), og de går rundt å gangbanger hele tiden. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 18 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Ingen elsker gangbang mer en @Tototre. Det er umulig. Han er med i en gjeng (grand mastere), og de går rundt å gangbanger hele tiden. I kveld er vi ledige for GB Siter Lenke til kommentar
Martin2 Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 Da har jeg vært på treffet. Det første jeg må si er at kommunikasjon var enkelt å kjapt. Melding på snap, betale en symbolsk sum over vipps. Å så ble adressen sendt over. Ser at en del mennesker er skeptiske til vipps siden enn da mister anonymiteten. Men so what, å treffes å ha sex er ikke ulovelig. På samme gang så viser jeg at jeg er seriøs, å spiller med åpne kort. Å det ska bare mangle at jeg er åpen når jeg blir invitert hjem til dem som arrangerer. Dette var helt klart ett supert treff med hyggelig vertskap å deltakere. 4 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 @Martin2 fortell litt mer da! Hvor mange damer var det? Ble det kø for å knulle? Hvordan var de, alder og utseende? Jaccuzzi? Er det allerde slutt før kl 23? Det var annonsert fram til kl 0130. Eller valgte du korttidsalternativet? Det er flere enn jeg som lurer. Så hvor åpen har du lov og lyst til å være? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Hmmmm privata treffer är privata. Vad som. Sker där stannar der!!! Må si som arrangör over 15 år att viss ikke opplege passer så sök videre. Att lese att man er krenka på net før att jag so. Arrangør ska gi ut adresse till ukjente... jisses vi ær ikke nye i gamet! Sen vad som Sker I våra privata treffer stannar der! Delas de vidare ær de brudd på avtale og Diskretionen, du snakker om din identitet, men vill ha info? Vi avtaler om full Diskretion og samtycke i treffer vi arrangerar! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 @Hotnnastysinners det er ingen av oss som er krenket. Forstår godt at du vil ha leverage mot folk du sender adressen din til. Vite hvem de er om de ikke møter opp, eller lager tull. Og for swingers som swinger er jo dette et bra tiltak! Hva gjør du om en som har betalt ikke møter opp, for det må vel ha skjedd noen ganget når du har arrangert i 15 år? Tenker på sikkerheten og diskresjonen til deltakerne. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 4 timer siden, Hotnnastysinners skrev: Sen vad som Sker I våra privata treffer stannar der! Delas de vidare ær de brudd på avtale og Diskretionen, du snakker om din identitet, men vill ha info? Vi avtaler om full Diskretion og samtycke i treffer vi arrangerar! Vel, du informerte ikke om dette før jeg spurte. Og dere poster på et forum for horekunder hvor alle som ikke var der, eller 90%, lurer på det samme. Vi er opptatt av kvalitet, utseende, lokaler, hvor mange og hvor lenge. Takk for at du forklarer hvorfor @Martin2 ikke kan si noe. Hvor lenge tar du vare på navnene til de som deltar? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 5 minutter siden, Tototre skrev: Og dere poster på et forum for horekunder hvor alle som ikke var der, eller 90%, lurer på det samme. Jeg skal ikke på død og liv være med på GB, men det er liksom de som arrangerer vil beholde litt mystikk rundt dette med ikke å få verifisert informasjon eller en simpel rapport i ettertid. Tidligere i år har det vært noen andre som har arrangert GB, men det har ikke vært andre tilbakemeldinger/bekreftelser enn helt nye brukere på forumet som registrerer seg for å bekrefte at dette er ekte. Det skaper bare enda mere tvil om prosjektene i tillegg til forskuddsbetalinga. Min mistanke går egentlig til de guttene som prøvde å herpe forumet her tidligere i år som kanskje står bak mange av scam-annonsene på RE, vi tar "levebrødet" fra guttene med å avsløre de fake annonsene her. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg