raghathas Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 Hei, jeg og min kone har lyst å stikke innom Svartskog på søndag iveld, 30/09 . Vi har lyst å se på andre, men vi vil også bli sett. Er det fortsatt liv på Svartskog så sent på høsten? 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 (endret) Dogging er ikke samme som å bli sett på. Dogging er at ei dame blir håndtert av en elller flere tilfeldige menn på et avtalt møtested. Hvis dere bare vil bli sett på, så er det ikke dogging. Endret September 25, 2024 av Idaws 1 Siter Lenke til kommentar
raghathas Skrevet September 25, 2024 Forfatter Share Skrevet September 25, 2024 Ok. Er nybegynner på begrepene. Hva er det vi er ute etter da? 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 Utifra hva dere skriver første innlegg, så vil dere at noen ser på dere. Eller at dere ser på andre. Men jeg tror ikke dette er rette stedet å spørre. Prøv Nakentid.no. Der finner dere likesinnede. Her inne er det bare horekunder og gamle griser. 😉 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg