Gå til innhold

OWO og Listerine


mhm

Anbefalte innlegg

Det virker som noen av gledespikene skyller munnen med Listerine e.l. før og/eller etter OWO (BJ uten kondom). Noen som vet noe mer om dette og i hvilken grad det reduserer risiko for smitte for begge parter? Takk

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jan Thomas fortalte om dette i en podcast. Det motvirker ikke smitte iflg medisinske studier. Jeg pleier å pisse og helle litt Listerin på kuken etter OWO. Det hjelper kanskje litt…

Endret av Kayzer
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Når jeg snakker med sexarbeidere jeg har blitt kjent med (gjennom flere år) så forteller de historier om urinveisinfeksjoner som de stadig får... pga. cunnilingus, dvs at de blir slikket av menn med diverse forskjellig munnhygiene.  Ja, urinveisinfeksjoner kan oxo ha andre årsaker, men dette er ganske vanlig.  Men om listerine bedrer dette forholdet fem minutter før du går ned på henne?  tviler på det.

Har aldri hørt om noen menn som har blitt smittet gjennom OWO.  

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Tototre skrev:

Når jeg snakker med sexarbeidere jeg har blitt kjent med (gjennom flere år) så forteller de historier om urinveisinfeksjoner som de stadig får... pga. cunnilingus, dvs at de blir slikket av menn med diverse forskjellig munnhygiene.  Ja, urinveisinfeksjoner kan oxo ha andre årsaker, men dette er ganske vanlig.  Men om listerine bedrer dette forholdet fem minutter før du går ned på henne?  tviler på det.

Har aldri hørt om noen menn som har blitt smittet gjennom OWO.  

Jeg håper sjansen er så lav som du indikerer, for har egentlig lyst på OWO oftere. Risikoen for sykdommer er det eneste som bremser meg.

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jeg traff en gang ei dame som puttet tannkrem i musa etter hun var ferdig.
Det hjelper ikke mot kjønnssykdommer.
Det samme gjelder for listerine, og tro at det hjelper mot kjønnssykdommer blir som å tro på jule nissen.

Generelt er det tryggere å få owo av ei prostituert en ei random dame.
Prostituerte sjekker seg ofte, random damer sjekker seg nesten aldri.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, ShamanDureX skrev:

Jeg traff en gang ei dame som puttet tannkrem i musa etter hun var ferdig.
Det hjelper ikke mot kjønnssykdommer.
Det samme gjelder for listerine, og tro at det hjelper mot kjønnssykdommer blir som å tro på jule nissen.

Generelt er det tryggere å få owo av ei prostituert en ei random dame.
Prostituerte sjekker seg ofte, random damer sjekker seg nesten aldri.

tannpleiemidler er nok laget for å hindre tannråte og dårlig ånde, ja.

For en sexarbeider er det langt viktigere å være ved god helse enn for ei random dame, derfor kan vi anta at mange av dem sjekker seg oftere enn de jentene du f.eks. treffer på SD som er semipro.  Problemet er at mange kvinner er smittet med et eller annet uten at de selv vet om det (samme gjelder menn).  Mange går først til legen når de får symptomer.  Uten dette kan de smitte mange mens de tror de er friske.  Anbefaler alle sexarbeidere til å ta en sjekk hver måned.  Det er gratis i Norge.  Pluss å oppsøke helsevesenet så snart du føler at det er et eller annet unormalt i kroppen.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Men vet du om Corsodyl hjelper eller har du hatt flaks?

De fleste som har vært i dusjen til Vari har nok sett lagret ved døren med Listerine :)

Hun er jo kjent for sin DT, og mange av oss har vært der.

  • Like 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Thermos skrev:

Men vet du om Corsodyl hjelper eller har du hatt flaks?

Dette middelet er annerledes enn Listerine og andre munnskyllevann.  Tror du må på apotek for å kjøpe det, men det er uten resept.  Det inneholder bakteriedrepende stoffer, og skal brukes om du har infeksjoner i munnhulen.  Vanlig at tannlegen gir deg dette om du har operert.  For å forhindre infeksjoner og betennelser.  Så @ZezeeRealBack har nok truffet med at det virker bedre enn Listerine.

@Thermos har du noen gang brukt slikkelapp?  Jeg har bare hørt og lest om det, men ingen egen erfaring.

Endret av Tototre
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

jeg bruker listerine etter og før treff, skyller opp til halsen. har slikket en del mus, kanskje nærmere 40 stykker. vet ikke om det hjelper. bro science?

har nesten kuttet ut å slikke fitte, risikere munn herpes og smak av kondom/svett er ufristende. 

Endret av shawty lo
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 6.10.2024 den 18.49, Tototre skrev:

Dette middelet er annerledes enn Listerine og andre munnskyllevann.  Tror du må på apotek for å kjøpe det, men det er uten resept.  Det inneholder bakteriedrepende stoffer, og skal brukes om du har infeksjoner i munnhulen.  Vanlig at tannlegen gir deg dette om du har operert.  For å forhindre infeksjoner og betennelser.  Så @ZezeeRealBack har nok truffet med at det virker bedre enn Listerine.

@Thermos har du noen gang brukt slikkelapp?  Jeg har bare hørt og lest om det, men ingen egen erfaring.

Nei aldri brukt slikkelapp, bare hørt om det. Lurer litt på om det tar bort mye av gleden, men kan være at det bare er det usexy navnet.

Problemet er vel at jeg ofte ikke har planer om å "knage på kubeinet", men plutselig så har du en fin liten Thai foran deg, og jeg klarer bare ikke å si nei. De liker stilling 69, og gir ofte muligheten til å utforske mens de jobber med junior. Mange av de litt eldre Thai-damene er også flotte fra den vinkelen...der jeg ligger å krangler med min moral. Har faktisk prøvd flere ganger grunnet frykt for sykdom, men disse Thai-damene liker det godt. Siste tilfelle var en Thai-dame i begynnelsen av førtiårene som lå og klynket forsiktig, og da er allerede min moral ute av døra dessverre.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 6.10.2024 den 18.49, Tototre skrev:

 

@Thermos har du noen gang brukt slikkelapp?  Jeg har bare hørt og lest om det, men ingen egen erfaring.

Jeg har faktisk brukt dette en gang. Det var i Nederland for mange år siden. Merkelig greier, men var ganske greit egentlig. Måtte rette på den flere ganger, det var litt kronglete da. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Chen skrev:

Jeg har faktisk brukt dette en gang. Det var i Nederland for mange år siden. Merkelig greier, men var ganske greit egentlig. Måtte rette på den flere ganger, det var litt kronglete da. 

Litt som kondom som ikke passer?

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Litt som kondom som ikke passer?

Ha ha. Ja, det gir akkurat samme stemning vil jeg tippe.  😁

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg slikker, suger, spiser og svelger så ofte jeg kan! Litt mensblod av og til, tilfredsstiller vampyrfantasien min. 

Ble litt bekymret da Michael Douglas fikk strupekreft pga mye slikking, men fastlegen sier at jeg ikke er han. 

  • Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 24.9.2024 den 14.28, Kayzer skrev:

Jan Thomas fortalte om dette i en podcast. Det motvirker ikke smitte iflg medisinske studier. Jeg pleier å pisse og helle litt Listerin på kuken etter OWO. Det hjelper kanskje litt…

Jeg har hørt Salmiakk skal gjøre susen, enkelt også, bare å dyppe kølla rett i flaska. ❤️ 

  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Slikker pussy siden 28 år, minst en hore per månad (og owo fra det meste også), og en del private i tilegg, og 4 ganger creampie rengjøring etter gangbang. Aldri fått noen Infektion i halsen - og testet en del.

Endret av hedexp
  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...