Sandor Skrevet September 24 Share Skrevet September 24 Skal jobbe remote i minst et år - tenker å tilbringe mye av året i sørøst Asia. Har vært en del i Thailand, Filippinene, Vietnam, Bali, Singapore etc før. Men har sjeldent vært et sted lenger enn noen uker. Liker fungerende storbyer (Bangkok funker, men Manila funker ikke), hyggelig mindre byer (eks Chang Mai) og roligere øyer/tettsteder. Pattaya og Angels City ol er artig i en uke eller to, men usikker på å være der i lengden. Jeg liker best bombshell og bimbo girls. Samtidig har jeg ikke ork til å deale med nye jenter nesten hver uke i ett helt år - bargirls, semipros, sideline, freelance, tinder etc - de fleste bombshells jeg har møtt i Asia er den typen. Jeg liker best lengre treff - helst flere dager om jenta er trivelig og flink. Har truffet bra noen ganger i Asia, men noen orker man ikke mer enn 1-2 dager. Dessuten liker jeg best uten dong, men er ganske konservativ på hvem jeg stikker den inn (krever bla nye tester). Jeg har også en skikkelig forkjærlighet for trekanter. Og jeg liker best de under 25, som sjeldnere er bombshells. Løsning: hva med å finne en og helst to trivelig og flinke jenter i tjueårene, som ikke har, men som ønsker seg bombshell utseende (silikon, lepper etc) - også bare betale for alt det? Så bare ha de boende med meg, mot en grei betaling, så lenge det funker, men ideelt i flere måneder, evt lengre om det er bra. Jeg er 30årene, ganske høy og ser bra nok ut. Har alltid hatt det gøy i Asia men som sagt blir skjørtejaging, dating og horebukking litt slitsomt ila et år, tipper jeg? Jeg kan være litt cassanova, men jeg ønsker å optimere for comfort (bla fordi jeg må jobbe hver dag noen timer). Hva tror forumet om dette? Hørt om noe lignende? Gjennomførbart? Uetisk? Ulovlig? Upraktisk? Jeg er ikke så opptatt av om det er den mest økonomiske løsningen. Hvilke land tror dere isåfall det er best å finne noe slikt? Tenker umiddelbart Thailand, Vietnam og Filippinene.. Evt Indonesia? Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 (endret) Sexarbeidere i Thailand sier de trenger 30-60.000 baht per måned for å være din eksklusive kjæreste. Men man kan sikkert forhandle. Denne avtalen kan du si opp når som helst. Jentene vet godt at mannfolk blir lei, og forholder seg til 30 dager av gangen. Så det er ingen sure miner om du velger å si dem opp. Bare pass på å ikke lov dem gull og grønne skoger. Da kan du ha ei ganske hissig stalker etter deg i en periode. Regner med det samme gjelder i Vietnam, Kambodjsa osv. Men med litt lavere priser. I Thailand kryr det av jenter som er operert både her og der. Så det burde ikke være spesielt vanskelig å finne noen som passer dine kriterier. Thaifriendly.com er det beste stedet hvis du vil opprette noen kontakter før du reiser. Har du tenkt å begynne sponse operasjoner, så tar dette tid. Undersøkelser og ventetid før operasjon. Og ganske lang rekonvalsentid etter operasjon. Forøvrig en pussig fantasi. Reise til Thailand for å bygge sin egen dame. 😉 Endret September 25 av Idaws 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 På 24.9.2024 den 10.48, Sandor skrev: Evt Indonesia? Hva med Malysia, er det et alternativ? 1 Siter Lenke til kommentar
Sandor Skrevet September 26 Forfatter Share Skrevet September 26 (endret) På 25.9.2024 den 12.08, Idaws skrev: Forøvrig en pussig fantasi. Reise til Thailand for å bygge sin egen dame. 😉 Jo takk. Det er nok en liten fantasi. Takk for tips. Har litt erfaringer i Thailand og Vietnam. $1-2k per måned pluss utgifter stemmer bra. Jeg føler ikke helt bargirls og mer drevne sexarbeidere i en hel måned, av erfaring. Finnes sikkert unntak. Thaifriendly har jeg ikke brukt mye. Bra? Er det kanskje mest for semiproffe sexarbeidere og frilansere? Tinder og instagram funket bra sist for meg. Samt bare møte jenter på gata og ute på byen. Fant også noe på https://www.sidelinethailand.com men litt blanda drops. Siden er vel mest for thaier. Endret September 26 av Sandor 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Hva brukte du av søkeord på IG i Thailand for treff? 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 På 26.9.2024 den 20.46, Sandor skrev: Thaifriendly har jeg ikke brukt mye. Bra? Er det kanskje mest for semiproffe sexarbeidere og frilansere? Tinder og instagram funket bra sist for meg. Samt bare møte jenter på gata og ute på byen. Fant også noe på https://www.sidelinethailand.com men litt blanda drops. Siden er vel mest for thaier. Thaifriendly er mest for freelancere og halvprofesjonelle. Men det finnes også damer der som ikke sexarbeidere. 2 Siter Lenke til kommentar
Sandor Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 23 timer siden, Gaggball skrev: Hva brukte du av søkeord på IG i Thailand for treff? Brukte ikke mye søkeord. La til litt div damer fra tinder og andre jeg traff, så stalket jeg vennelistene deres osv. Browset litt bilder fra klubber og andre Hotspots. Etter hvert dukket det opp mange i feeden. Man lærer seg fort å kjenne igjen hvem som er villig og hva som skal til. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg