Gå til innhold

Noen innspill her?

Gjest

Anbefalte innlegg

Update: Forsøkte å få til et nytt treff, blir møtt med denne meldingen: «Honey, this is the last time you've made an appointment with me and left me hanging. Please don't waste my time, my time is very valuable. If you're not going to come, don't keep making an appointment with me.» 

Altså jeg forstår jo at disse damene jobber i et marked med lite «supply» og mye «demand» om jeg får lov å kalle det det. Men jeg blir stadig satt ut måten en blir møtt på av enkelte. Jeg kjører igår 30 min for å møte til avtalt tid, sender mld mens jeg er på vei, også senest 10 min før som etterspurt. Ingen svar. Tenker at jeg får heller gjøre noen ærender og skriver at jeg venter en time. Fikk svar litt senere at hun var ledig da. Men da ble det litt knapt for meg, og jeg skrev til henne at jeg heller kunne komme tilbake på torsdag om hun fortsatt var tilstede. «Ok» skriver hun. 
Hadde en luke idag og forsøkte meg på å gjøre en avtale, og DETTE er det man blir møtt med?? 

Måtte bare få ut litt frustrasjon nå. Betale 2000,- for å sprute en sånn sur megge i munnen, vet ikke om det frister lenger 🤮

Lenke til kommentar

Etter positiv feedback her, så ble det et treff med Nicol etter hun hadde roet seg ned: Owo var 10/10, sugde som bare det. Tok satsen i munnen gjorde hun også, alt ble utført som avtalt. Stor og god rumpe som man kan kose seg med, for den som liker det. Er jo en pakke med krutt disse Latinske jentene. Vet aldri når det smeller. 

Lenke til kommentar