Gå til innhold

Annee Rossii

Arne58

Anbefalte innlegg

Har vært hos Anne Rossii og levert valgløfter.

Her er min vurdering av dama:

Beliggenheten er ok, rett over gata fra trikkestoppet ‘Welhavens gate’.  
Damen åpnet døren iført null og niks, hun var sprell naken med både puppene og fitta ute.

Jeg ble umiddelbart oppmerksom på at hun hadde vært uheldig med ansiktet. Hvis jeg skulle sammenligne ansiktet hennes med noen kjente nordmenn, måtte det være en slags krysning mellom Lisa Tønne etter at hun fikk slag, og Høggern Paulsen.

Puppene og kroppen var flotte saker, i grunnen.
Dama var derimot i dårlig humør og tastet på telefonen konstant, dette liker jeg dårlig. Svarer på irritert måte når man snakker til henne mens hun taster.

Deretter er det slik at hun ikke gir OWO. Hun suger altså kun med kondom.  Da er det jo nesten ikke noe vits.  Videre må jeg klage på hvordan hun håndterer kølla, altså det hun gjør med hendene og neglene gjør vondt, rett og slett. Ikke happy.

Men men, fitta fungerte som den skulle og var varm og god. Tuut tuut.

Ikke fornøyd, kanskje andre folk synes det er greit fordi hun har store plastmugger, men for å oppsummere:

-fælt nesegrev/tryne, typ sigøyner/midtøsten nese og innsunkne øyne

-elendig, smertefull køllehåndtering

-gir ikke owo

-dårlig humør, opptatt av telefon hele veien, lite innlevelse

Jeg velger å holde valgkampstand andre steder i fremtiden

• Like 2
  • Thanks 4
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Hvis man blir kåt av at høre "Oh Yeah, here we go" på repeat nonstop anbefalles hun.

Etter at ha hørt frasen kanske 200 ggr i 10 min stod jeg ikke ut lenger og bad henne pent om at slutte si det.

Generellt merklig oppførsel i tillegg.

Da blev det dårlig stemning og jeg takket for meg.

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Det var derfor Andreas måtte dra på hotellbaren og roe ned med 5 GT. HELT UNBELIVABLE. Dama er litt sånn at man burde putte plastpose (riktignok med pustehull) på hodet hennes og hørselvern på seg selv. Hvis det høres ut som en god plan, da er det løp og kjøp for alle pengene. Andreas skal aldri tilbake. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Hade jeg blitt der resterende 20 min uten at få trykket på pause eller stop knappen så hade jeg blitt traumatisert. Kudos til dere som holdt ut hvis dere ikke fikk henne till at holde kjeft.

• Like 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, Donald Trump skrev:

Hvis jeg skulle sammenligne ansiktet hennes med noen kjente nordmenn, måtte det være en slags krysning mellom Lisa Tønne etter at hun fikk slag, og Høggern Paulsen.

Tidenes beskrivelse!!!🤣

Endret av daxi
  • Haha 5
Lenke til kommentar
21 timer siden, Donald Trump skrev:

Jeg ble umiddelbart oppmerksom på at hun hadde vært uheldig med ansiktet. Hvis jeg skulle sammenligne ansiktet hennes med noen kjente nordmenn, måtte det være en slags krysning mellom Lisa Tønne etter at hun fikk slag, og Høggern Paulsen.

En gang sendte jeg et bilde av ei russisk frøken jeg pulte til eks-kona. Jada.....vi har et merkelig forhold. 
Hun var forholdsvis ung, tidlig i 20-årene, veldig slank, høy, med lange ben og flotte pupper. Men definitivt ingen skjønnhet. Typisk mindre attraktivt slavisk utseende. 
Kommentaren til eks-kona: "her var det mye bortkastet kropp......"

• Haha 8
Lenke til kommentar