Gå til innhold

Vurderer noen dager i Oslo denne uken.

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Dagene det i såfall blir snakk om er fra Tirsdag ca kl 1500 til Torsdag kl 15 i Helgesensgate igjen.

Jeg har ikke bestemt meg helt enda, må se an om det blir kunder som vil møte meg hjemme eller flere kunder i Oslo som sist. Joda, jeg kunne hatt flere kunder enn sist i Oslo.., men fordi jeg ikke møter alt som kan krype å gå, men ønsker en viss standard på kundene mine (les annonsen min) og ikke er aktiv etter kl 22 blir det ofte flere treff hjemme enn i byen. 

Nå om dagen er det vel også MAAANGE eskorter å velge på i Oslo? Så kanskje feil tid å reise inn på?IMG_1711.thumb.jpeg.005d84eb7a0b06d8bd95b05c4e319496.jpegIMG_1711.thumb.jpeg.005d84eb7a0b06d8bd95b05c4e319496.jpeg

• Like 1
Lenke til kommentar
På 16.9.2024 den 14.41, Savitar skrev:

Synes ikke du bør redigere ansiktet. De fleste som booker deg gjør det pga alder. Synes du ser bedre ut uten de filter greiene. 

Har vi møttes..? Jeg vet flere av mine stamkunder sier det samme 😘

Men, jeg redigerer ansiktet for mulighet for å benekte at det er meg 😉 Det er likt nok til at mennene som møter meg ser det er meg, men ulikt nok at det kan være hvem som helst, nettopp fordi det er brukt filter.

Jeg har er stort privatliv jeg verner om, med engasjementer som ikke skal assosieres med denne fantastisk deilige hobbyen.

Nå er jeg på plass i Oslo, og de som møter meg får se mitt ekte jeg 💋

(ps: I kveld er jeg opptatt)

• Like 2
Lenke til kommentar