Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 Hei, folkens! Jeg har over mange måneder vært i kontakt med Aeliana på eskortejenter. Hun er totalt min type og dritsexy, men jeg har vært veldig tydelig på at de prisen hun opererer med er helt bananas, og at før hun går kraftig ned på de så er det ikke snakk om. Hun er ikke helt fremmed for det, men mener at hun er verdt de prisene. Er det noen her som har truffet henne og som kan si noe om servicen hun tilbyr. Som jeg har argumentert til henne: Det kan godt hende du har verdens beste BJ fordi du elsker å gi BJ, men med de prisene er det ingen som kommer til å teste det ut og hjelpe deg med å bekrefte det. Men, vi vet jo at pikken ofte tar over, så igjen. Rop ut om du er en som har falt for fristelsen. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 Ville heller tatt en øl med henne for 2000 kr timen enn betale henne 5000 kr timen for sex. Hvis BJ inkluderer deepthroat eller facefuck ville jeg tatt 15 min BJ istedenfor, så hadde jeg hatt 500 til overs jeg kunne kjøpt øl for. Men aller mest ville jeg brukt pengene på en kinadame eller latina 🙂. Mange latinaer har 1200 kr for 30 min, så det blir fire latinaer for prisen av en fin norsk ei…pluss øl for 200 kroner 1 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 Akkurat nå, jegern skrev: Ville heller tatt en øl med henne for 2000 kr timen enn betale henne 5000 kr timen for sex. Hvis BJ inkluderer deepthroat eller facefuck ville jeg tatt 15 min BJ istedenfor, så hadde jeg hatt 500 til overs jeg kunne kjøpt øl for. Men aller mest ville jeg brukt pengene på en kinadame eller latina 🙂. Mange latinaer har 1200 kr for 30 min, så det blir fire latinaer for prisen av en fin norsk ei…pluss øl for 200 kroner Du svarer jo faen ikke på hva fyren spør om engang. Til trådstarter: dama er ekte og er også på sugardaters, husker ikke profil navnet. Men er ikke verdt besøket for den prisen. Treffene kan variere utfra kjemien og dagsformen. Hun tar de prisene siden folk er villig til å betale for det. Sd har standarden blitt 3-5k per treff. Det luker også ut en del av de useriøse og uhygieniske kundene. Etter min mening; finn en annen og spar pengene. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 10 minutter siden, Savitar skrev: Du svarer jo faen ikke på hva fyren spør om engang. Til trådstarter: dama er ekte og er også på sugardaters, husker ikke profil navnet. Men er ikke verdt besøket for den prisen. Treffene kan variere utfra kjemien og dagsformen. Hun tar de prisene siden folk er villig til å betale for det. Sd har standarden blitt 3-5k per treff. Det luker også ut en del av de useriøse og uhygieniske kundene. Etter min mening; finn en annen og spar pengene. Betyr dette at du faktisk har truffet henne? Og hvis ja, hvordan var servicen? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 9 minutter siden, PeerGynt skrev: Betyr dette at du faktisk har truffet henne? Og hvis ja, hvordan var servicen? Dårlig, utelater detaljer pga åpenbare grunner. Hun har hatt ulike navn på eskortejenter, mener noen andre skrev en review her for par dager siden med lignende erfaring. Jeg synes ikke bj eller servicen var bra for 5k. Håper du forstår. Mvh Savitar Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 15, 2024 Share Skrevet September 15, 2024 2 minutter siden, Savitar skrev: Dårlig, utelater detaljer pga åpenbare grunner. Hun har hatt ulike navn på eskortejenter, mener noen andre skrev en review her for par dager siden med lignende erfaring. Jeg synes ikke bj eller servicen var bra for 5k. Håper du forstår. Mvh Savitar Takk! Norske Christina tok jo også 5000 for en time, men hun visste jeg ga en helsikkes deep throat, svelging, anal og generelt full pakke. Da vet jeg at Aeliana skal jeg gå rolig forbi. Siter Lenke til kommentar
Trøndern Skrevet September 16, 2024 Share Skrevet September 16, 2024 Fikk ikke svar hos denne, selv om jeg skrev med bilde. Det syns jeg er dårlig 2 Siter Lenke til kommentar
Longhairlover85 Skrevet September 16, 2024 Share Skrevet September 16, 2024 På 15.9.2024 den 17.04, PeerGynt skrev: Takk! Norske Christina tok jo også 5000 for en time, men hun visste jeg ga en helsikkes deep throat, svelging, anal og generelt full pakke. Da vet jeg at Aeliana skal jeg gå rolig forbi. Er mange som har kalt seg Norske Christina, har du noe mer info eller link om hun har annonse? Send meg gjerne PM om du ikke vil legge ut her (er interessert i norske jenter som gjør skikkelig deepthroat) 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 16, 2024 Share Skrevet September 16, 2024 1 time siden, Longhairlover85 skrev: Er mange som har kalt seg Norske Christina, har du noe mer info eller link om hun har annonse? Send meg gjerne PM om du ikke vil legge ut her (er interessert i norske jenter som gjør skikkelig deepthroat) Hun som er norskafrikansk. 2 Siter Lenke til kommentar
Longhairlover85 Skrevet September 16, 2024 Share Skrevet September 16, 2024 2 minutter siden, Suliet skrev: Hun som er norskafrikansk. Okey takk for svar! 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet September 16, 2024 Share Skrevet September 16, 2024 På 15.9.2024 den 16.34, jegern skrev: Ville heller tatt en øl med henne for 2000 kr timen enn betale henne 5000 kr timen for sex. Hvis BJ inkluderer deepthroat eller facefuck ville jeg tatt 15 min BJ istedenfor, så hadde jeg hatt 500 til overs jeg kunne kjøpt øl for. Men aller mest ville jeg brukt pengene på en kinadame eller latina 🙂. Mange latinaer har 1200 kr for 30 min, så det blir fire latinaer for prisen av en fin norsk ei…pluss øl for 200 kroner Du sier kinadamer...... Noen anbefale ? 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet September 17, 2024 Share Skrevet September 17, 2024 23 timer siden, thorm skrev: Du sier kinadamer...... Noen anbefale ? Dessverre, ikke nå for tiden. Jeg postet en review om Ellianore for et par dager siden, hun var helt ok men ikke noe å skrive hjem om 3 Siter Lenke til kommentar
Bigpimping Skrevet September 17, 2024 Share Skrevet September 17, 2024 På 15.9.2024 den 15.46, PeerGynt skrev: Jeg har over mange måneder vært i kontakt med 🤣🤣🤣🤣🤣 Du har alltså over lang tid systematiskt jobbet for at prute på timeprisen til en hore og opplyst henne om at hverken du eller noen annen mener hun er verdt att knulles til den prisen hun vill ha 🤣🤣🤣🤣. Jeg dauer nesten her ån 🤣🤣🤣🤣. På 15.9.2024 den 16.50, PeerGynt skrev: Betyr dette at du faktisk har truffet henne? Og hvis ja, hvordan var servicen? arit gjensidig så 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg