Gå til innhold

NancyTh222, Kongsberg

blackmamba

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
3 timer siden, blackmamba skrev:

eller er det samme dame?

Når den ene er i Buskerud og den andre i Rogaland blir man jo skeptisk når tekstlikheten er enorm.

Uansett, du kan jo ta turen innom og spørre hva hun kan tilby...

• Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tukleren skrev:

Når den ene er i Buskerud og den andre i Rogaland blir man jo skeptisk når tekstlikheten er enorm.

Uansett, du kan jo ta turen innom og spørre hva hun kan tilby...

Nancy var på Kongsberg når jeg hadde kontakt med henne, så derfor jeg tror de kan samarbeide og dele leilighet. Begge opplyste at de holdt til i samme området av Kongsberg også.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hvis det er samme som jeg besøkte i Storgata for noen uker siden så er det meste på menyen. Jeg nøyde meg med en svært god massasje og hj.

Endret av daxi
  • Like 3
Lenke til kommentar

Hun som jobber ved sykehuset (aldri prøvd henne) har også noen reisende innom noen ganger så vidt jeg vet. Når jeg har vært der på jazzfestival har det aldri klaffet med treff der og det er for langt for meg å dra en vanlig dag for å bli skuffet av et gammelt vrak.

Endret av Tukleren
  • Haha 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, Tukleren skrev:

Hun som jobber ved sykehuset (aldri prøvd henne) har også noen reisende innom noen ganger så vidt jeg vet. Når jeg har vært der på jazzfestival har det aldri klaffet med treff der og det er for langt for meg å dra en vanlig dag for å bli skuffet av et gammelt vrak.

Har litt varierende erfaring fra stedet tidligere, men har vært ganske bra de siste par gangene i alle fall. Litt usikker på om Tukgi som annonserer nå er fast der, men hun tilbyr i alle fall det meste. Amyka ser jeg er i Moss nå, men er også på Kongsberg av og til og kan anbefales. 

• Like 2
Lenke til kommentar
På 6.9.2024 den 19.18, blackmamba skrev:

og har noe å melde?

Jeg ser av en dialog hos meg at Nancy har vært i Stavanger tidligere, men har ikke møtt henne.

Lenke til kommentar