hr9-me Skrevet September 5, 2024 Share Skrevet September 5, 2024 Noen som kjenner til eller kan anbefale andre massører enn de thai-studioene man finner på google maps? Del gjerne erfaring om du har 😊 4 Siter Lenke til kommentar
Snusen Skrevet September 5, 2024 Share Skrevet September 5, 2024 Noen som har prøv Health & Relax? 2 Siter Lenke til kommentar
gultekult Skrevet September 6, 2024 Share Skrevet September 6, 2024 19 timer siden, Snusen skrev: Noen som har prøv Health & Relax? Ja, de er veldig bra på massasje, en av de beste dersom du ønsker kun massasje. Ingen sjans for ekstra der, er nødt for å ha truse på. Jeg prøvde meg en gang å legge meg ned uten, men jeg var nødt til å ta den på igjen 😛 3 Siter Lenke til kommentar
Undrende Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 Kanskje den nye salongen, eller klinikken, i Vallhallgata er bra. Neppe tilbud om mer enn massasje 1 Siter Lenke til kommentar
hr9-me Skrevet September 10, 2024 Forfatter Share Skrevet September 10, 2024 27 minutter siden, Undrende skrev: Kanskje den nye salongen, eller klinikken, i Vallhallgata er bra. Neppe tilbud om mer enn massasje Hvilken er det? Har den noe navn eller nettsted? 1 Siter Lenke til kommentar
Undrende Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 Aesthetic Cosmetology Salon. Finner dei på Facebook Feil gate, ligger i Kirke gata 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg