Vikingkuken Skrevet November 6 Share Skrevet November 6 14 timer siden, jack1 skrev: Synes dette var dårlige greier. Møtte ei med lite interesse og innlevelse. Opptatt på mobilen stadig vekk. GFE og skikkelig kyssing kan man bare glemme. Hun var bra på anal og virket som hun likte det, men lite villig til mer, selv om det var avtalt noe annet. Et av de dårligste møtene på veldig lang tid. Dummeste!! 🤣 hu er jo mad digg og tilstede! Tipper du kjedet hun el ikke var klar i hva du ville 1 Siter Lenke til kommentar
jack1 Skrevet November 13 Share Skrevet November 13 På 6.11.2024 den 12.56, Vikingkuken skrev: Dummeste!! 🤣 hu er jo mad digg og tilstede! Tipper du kjedet hun el ikke var klar i hva du ville Tulling!!! Du har aldri møtt ei bra dame som virkelig leverer, som synes at denne småfeite kjerringa her med slapp innsats er 'mad digg'🤯😂 Mulig hun har levert bedre tidligere. Det driter jeg i. Det som møtte meg var dårlig, ift krav jeg har og at hun selv skryter av hvor bra hun er, og det er det jeg skrev om. Det må det fxxn meg gå an å skjønne. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg