just4play Skrevet September 3, 2024 Share Skrevet September 3, 2024 Annika er i byen og hun er en fantastisk jente. Kan virke litt sjenert til tider, men når du blir kjent med henne så er hun fantastisk flott på alle måter. Man får avtalt tjenester, til avtalt pris og avtalt tid. Ingen stress på noen som helst måte. Om du er ute etter GFE så er dette dama. Alt ifølge min kompis selvfølgelig. Prisnivå er kanskje noe over det enkelte leverer, men så lenge man er fornøyd så er vel det det viktigste? 1 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 9, 2024 Share Skrevet September 9, 2024 På 3.9.2024 den 18.53, just4play skrev: Annika er i byen og hun er en fantastisk jente. Kan virke litt sjenert til tider, men når du blir kjent med henne så er hun fantastisk flott på alle måter. Man får avtalt tjenester, til avtalt pris og avtalt tid. Ingen stress på noen som helst måte. Om du er ute etter GFE så er dette dama. Alt ifølge min kompis selvfølgelig. Prisnivå er kanskje noe over det enkelte leverer, men så lenge man er fornøyd så er vel det det viktigste? Hei, noen andre som har møtt henne og kan gi utfyllende kommentarer? Vurderer å ta turen 😀 Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet September 9, 2024 Share Skrevet September 9, 2024 Har ikke vært der men hun hadde 1500 for halv og 2500 for hel tidligere i år. Skulle besøke henne i Trondheim men ble dessverre forhindret å møre henne pga endret reiserute. Hva prisen er nå aner jeg ikke. 2 Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet September 9, 2024 Share Skrevet September 9, 2024 It looks like this image is from XX L studio in Kiev https://www.instagram.com/xxlstudio/p/C8L7QD8tnOC/?hl=es 4 Siter Lenke til kommentar
just4play Skrevet September 9, 2024 Forfatter Share Skrevet September 9, 2024 46 minutter siden, Crocop skrev: Har ikke vært der men hun hadde 1500 for halv og 2500 for hel tidligere i år. Skulle besøke henne i Trondheim men ble dessverre forhindret å møre henne pga endret reiserute. Hva prisen er nå aner jeg ikke. Høres ganske rett ut det 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg