spenning1 Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 ....en kamerat syntes hun virket gretten på tlf. så han mistet lysten...... Pris ? Siter Lenke til kommentar
Anders Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 Syns hun ligner på Anisa som pleide å stå på den andre siden av flaskemuseet til Ringnes? Siter Lenke til kommentar
steingo Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Hyggelig dame, men ikke helt min smak så en nedtur i forhold til anmeldelser på Re. Litt hastverk med hu,og var hu heller ikke noe glansbilde. Deilig puppper dog. Men ett lite vellykket besøk i grunn og blir ikke en tur til. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Hyggelig dame, men ikke helt min smak så en nedtur i forhold til anmeldelser på Re. Litt hastverk med hu,og var hu heller ikke noe glansbilde. Deilig puppper dog. Men ett lite vellykket besøk i grunn og blir ikke en tur til. ...ikke noe glansbilde?? Da skjønner ikke jeg hvor lista skal ligge. Lorelay kunne vært modell hvis du spør meg. Sinnsykt pen og veldig hyggelig. En jente du aldri trodde du hadde sjans på, men som kan være kjærsten din for en stakket stund. Veldig deilig . Kan du ha husket feil Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 1, 2016 Share Skrevet Desember 1, 2016 Hyggelig dame, men ikke helt min smak så en nedtur i forhold til anmeldelser på Re. Litt hastverk med hu,og var hu heller ikke noe glansbilde. Deilig puppper dog. Men ett lite vellykket besøk i grunn og blir ikke en tur til. ...ikke noe glansbilde?? Da skjønner ikke jeg hvor lista skal ligge. Lorelay kunne vært modell hvis du spør meg. Sinnsykt pen og veldig hyggelig. En jente du aldri trodde du hadde sjans på, men som kan være kjærsten din for en stakket stund. Veldig deilig . Kan du ha husket feil Hu har veldig veldig fin kropp, men er ikke helt enig angående ansiktet. Er en stund siden jeg besøkte henne, har ikke gjort det igjen på grunn av meldinger i etterkant. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg