Por mi Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Noen som har møtt BellaDarling? Og som kan gå god for henne. Ser brukbar ut, men timewaster til det motsatte er bevist…. 1 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 1 time siden, Por mi skrev: Noen som har møtt BellaDarling? Og som kan gå god for henne. Ser brukbar ut, men timewaster til det motsatte er bevist…. Møtte Andrine00 eller BellaDarling i helgen. Hun er bra, fin kropp, hyggelig jente som liker det litt røft. 2 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Noen som har møtt Iben19? Virker veldig ivrig helt til avtale skal gjøres. 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 2 timer siden, Boytrondheim skrev: Noen som har erfaring med Dorthe96? Prøver å ha en liten dialog med henne - virker litt fraværende i meldingene (les utydelig) Opplever litt det samme. For ikke helt taket på hva hun tilbyr. Vil møtes, men skal ha godt betalt. 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 15 minutter siden, handyman75 skrev: Møtte Andrine00 eller BellaDarling i helgen. Hun er bra, fin kropp, hyggelig jente som liker det litt røft. Veldig bra kropp. Pen, men litt spesielt ansikt. Er med på det vanlige, men ikke begeistret for å bli slikket. Meget grei å gjøre avtale med, og ikke minst en meget grei jente å forholde seg til. 1 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 9 minutter siden, gunnarand skrev: Opplever litt det samme. For ikke helt taket på hva hun tilbyr. Vil møtes, men skal ha godt betalt. Spesiel dame, hun skal ha veldig godt betalt. Knuller uten men går ikke på prevensjon. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Pipelort Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 7 minutter siden, gunnarand skrev: Veldig bra kropp. Pen, men litt spesielt ansikt. Er med på det vanlige, men ikke begeistret for å bli slikket. Meget grei å gjøre avtale med, og ikke minst en meget grei jente å forholde seg til. Har sendt henne mld på SD men ikke fått svar enda, men hun ser veldig fristende ut. 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Hva betalte dere og gjorde hu noko uten dongen? 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 18 minutter siden, handyman75 skrev: Spesiel dame, hun skal ha veldig godt betalt. Knuller uten men går ikke på prevensjon. Ja det sa hun til meg også🤔 Ser bra ut på bildene da. 1 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Akkurat nå, gunnarand skrev: Ja det sa hun til meg også🤔 Ser bra ut på bildene da. Ser veldig bra ut på bildene, jeg gikk ikke videre da jeg fant ut at jeg vet hvem hun er, ikke noe nært men… 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 20 minutter siden, Pipelort skrev: Har sendt henne mld på SD men ikke fått svar enda, men hun ser veldig fristende ut. Svarte meget kjapt tidligere i sommer. Men nå har hun nok fått veldig mange på lista si slik at hun kan velge å vrake. 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Akkurat nå, handyman75 skrev: Ser veldig bra ut på bildene, jeg gikk ikke videre da jeg fant ut at jeg vet hvem hun er, ikke noe nært men… Ok. Så da er det ikke bare tull og juks? 1 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Akkurat nå, gunnarand skrev: Ok. Så da er det ikke bare tull og juks? Nei, dama er strøken, men helt crazy pris. Tror hun ofte er i Oslo og «dater» også. 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Akkurat nå, handyman75 skrev: Nei, dama er strøken, men helt crazy pris. Tror hun ofte er i Oslo og «dater» også. Ok, spennende. Hvilke priser får dere? 1 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Akkurat nå, gunnarand skrev: Ok, spennende. Hvilke priser får dere? Tror hun starter på 5-7 alt etter dagsformen, skulle få for 4. om jeg hentet henne på nach… 1 Siter Lenke til kommentar
handyman75 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 27 minutter siden, Por mi skrev: Hva betalte dere og gjorde hu noko uten dongen? Knuller med dong, suger uten 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 5-7?? Dyrt da. Vi prata om vesentlig mindre enn dette, men hu kan nok ljuge litt..slik som de fleste andre på den siden 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Og godeste Niessa har lagt opp/pensjonert seg? 😅 😂 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 33 minutter siden, Por mi skrev: Og godeste Niessa har lagt opp/pensjonert seg? 😅 😂 Tar vel i mot besøk av gamle kjente tenker jeg 1 Siter Lenke til kommentar
petros Skrevet Oktober 12 Share Skrevet Oktober 12 På 8.10.2024 den 22.40, gunnarand skrev: Veldig bra kropp. Pen, men litt spesielt ansikt. Er med på det vanlige, men ikke begeistret for å bli slikket. Meget grei å gjøre avtale med, og ikke minst en meget grei jente å forholde seg til. Hva tar hun for treff? Har chattet litt med henne og hun virker ok. Litt tilbakeholden når det ble snakk om prisen. 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 12 Share Skrevet Oktober 12 3k går hun med på men ikke møtt enda 2 Siter Lenke til kommentar
axel95 Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 Er det noen vet om at noen av damer på SD tilbyr analsex? Siter Lenke til kommentar
petros Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 På 12.10.2024 den 23.09, Por mi skrev: 3k går hun med på men ikke møtt enda Er det noen som har møtt henne som kan si om hun er verdt et møte for 3k? Og hva man kan forvente? 1 Siter Lenke til kommentar
gunnarand Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 32 minutter siden, petros skrev: Er det noen som har møtt henne som kan si om hun er verdt et møte for 3k? Og hva man kan forvente? Hun er verdt d ja. Veldig ok og normal norsk jente 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg