Gå til innhold

SD i Trøndelag

jason3

Anbefalte innlegg

Phoneixbanks er villig og lett å få ned i pris. Men er tidligere rusmisbruker og bærer preg det 

Susanne99 er svindel

Mariatt er bra. Men litt eldre 

Ava er meget bra. Kåt og meget kinky. Leken tøs.  Vært lenge på siden.

Bellaj var jævla bra men dyr. Hadde eget sexrom man fikk bruke henne 

Er de jeg har hadd kontakt med derfra de siste månedene. 

• Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
På 4.9.2024 den 19.49, olemic skrev:

Phoneixbanks er villig og lett å få ned i pris. Men er tidligere rusmisbruker og bærer preg det 

Susanne99 er svindel

Mariatt er bra. Men litt eldre 

Ava er meget bra. Kåt og meget kinky. Leken tøs.  Vært lenge på siden.

Bellaj var jævla bra men dyr. Hadde eget sexrom man fikk bruke henne 

Er de jeg har hadd kontakt med derfra de siste månedene. 

Takk for svar! Hva ble prisen hos Phoenix?

Sandra h.b.j virker suspekt, ville ha penger til flybillett fra Tromsø ;-)

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 timer siden, jason3 skrev:

Husker helt ærlig ikke. Er et par år siden jeg møtte henne. Men med sugardaters er prisen ofte lett å forhandle. Damene har jo ikke noen faste priser.

• Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, axel95 skrev:

Men hvordan foregår dialog med damer på SD? Spør rett ut om pris? 

Tenk på det som Tinder. Vær høflig, gi kompliment når det passer, inviter på lunsj/middag (som du betaler). Vær en ordentlig gentleman, husk at de betaler alltid, så får du også hyggelig selskap.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, RegularDude skrev:

Tenk på det som Tinder. Vær høflig, gi kompliment når det passer, inviter på lunsj/middag (som du betaler). Vær en ordentlig gentleman, husk at de betaler alltid, så får du også hyggelig selskap.

Nope. Rett på sak. Sex for cash. Fortrekker å ikke nevne pris, men bare avtale møte. Da har jeg fått bestemme gaven etter treffet. 

• Like 3
Lenke til kommentar
På 5.9.2024 den 22.25, jason3 skrev:

Regn med 2k

Phoenix er godt trent, driver med Kickboxing… men har også sine utfordringer. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Allwaysthere skrev:

Regn med 2k

Jeg har ment å spørre noen som har erfaring fra Sugardaters, fordi jeg har vært fryktelig lat mht å prøve å finne ut av det:

Jeg har laget en konto på nettsiden, men når jeg forsøker å se på sidene til jenter så står det at jeg må ha lagt til bilde i profilen min for å se jentenes bilder. Legger dette bare til et eller annet random bilde fra nett, eller hva? Har ikke tenkt å bruke passbildet mitt liksom ...

• Like 1
Lenke til kommentar
47 minutter siden, REfan skrev:

Jeg har ment å spørre noen som har erfaring fra Sugardaters, fordi jeg har vært fryktelig lat mht å prøve å finne ut av det:

Jeg har laget en konto på nettsiden, men når jeg forsøker å se på sidene til jenter så står det at jeg må ha lagt til bilde i profilen min for å se jentenes bilder. Legger dette bare til et eller annet random bilde fra nett, eller hva? Har ikke tenkt å bruke passbildet mitt liksom ...

Buddy, du må betale kr 476 pr måned for full tilgang uten å vise profilbilde…

• Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Allwaysthere skrev:

Buddy, du må betale kr 476 pr måned for full tilgang uten å vise profilbilde…

Ja, regner jo med at man må betale for å få særlig funksjon ut av siden. Men mener du at det å laste opp eget profilbilde ikke gjør noe? At det ikke gir noe ytterligere adgang til å se søkeresultatene?

• Like 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, REfan skrev:

Ja, regner jo med at man må betale for å få særlig funksjon ut av siden. Men mener du at det å laste opp eget profilbilde ikke gjør noe? At det ikke gir noe ytterligere adgang til å se søkeresultatene?

Aner ikke, men vil tro du får tilgang til å se bilder og begrenset kommunikasjon.

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Allwaysthere skrev:

Regn med 2k

Takk for tilbakemelding - utfordinger, tenker du på narkotikaen?

• Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, jason3 skrev:

Takk for tilbakemelding - utfordinger, tenker du på narkotikaen?

Ja, men virker som hun har fått kontroll på dette de siste månedene. Kjekk jente, så jeg håper virkelig hun klarer å ligge unna dritten…

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Bruker selv å betale for 2 uker i slengen. Føler det e mest lønnsomt, da jeg enkelt kan ha pauser fra siden når jeg har funnet noen å møte.  

Å ha bilde i profilen, gjør at du kan se andre profiler og noen bildene deres, men du kan ikke chatte med de. Har selv et fake bilde jeg bruker når jeg ikke abonnement hos de for å se om det har kommet noe ny snacks.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
På 9.9.2024 den 16.07, Allwaysthere skrev:

Regn med 2k

Jeg fikk tilbud om 2t for 4k,uten gummi. Er bildene representativ?

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Babehunter skrev:

Ser da en profil fra SD Trondheim snap angelamarsa er aktiv i søken etter treff i Trondheim. Aldri prøvd å truffet henne. Men, hun virker ivrig på treff.

Ja , men kun for 5000,-

• Like 1
Lenke til kommentar

Har møtt angelamarsa for noen år siden. Jeg vet ikke sikkert, men er rimelig sikker på at det er snakk om rusproblemer der også. Hun var bra når jeg traff henne da, var ikke noe snakk om tid. Var bare sex til begge var fornøyde så det ble noen runder til jeg ikke klarte mer før vi var ferdige. 

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Noen som har erfaring med Dorthe96? Prøver å ha en liten dialog med henne - virker litt fraværende i meldingene (les utydelig)

• Like 1
Lenke til kommentar