Gå til innhold

Tre middagsdater med tre eskorter


Tototre

Tatt på fersken!  

38 stemmer

  1. 1. Ikke bokstavelig tatt i gjerningsøyeblikket, men har du møtt på kjente når du har kjøpt sex? (alle svaralternativer mulig samtidig)

    • aldri vært aktuelt
      26
    • ja, har truffet kjente når jeg har vært på vei inn eller ut et sted
      6
    • ja, har truffet kjente på offentlig sted når jeg var sammen med en sexarbeider
      6
    • ja, har truffet kjente på incall/bordell som ikke var avtalt på forhånd
      2
  2. 2. Har du fått spørsmål og problemer i ettertid?

    • ja, noen spørsmål, men det har ikke ført til problemer
      2
    • ja, spørsmål som har ført til problemer
      1
    • ja, det har blitt problemer fordi andre har sladret om meg
      0
    • nei, det har gått greit uten noen spørsmål eller annet
      11
    • ikke aktuelt
      24


Anbefalte innlegg

Psykologien bak det å kle seg opp, eller iøynefallende, for min del, henger sammen med at mange av eskortene jeg møter slik har daddy issues. Et indre behov som de ikke helt klarer å sette ord på blir møtt når mannen endelig er synlig. 

Shit, høres vel nesten ut som @Sølvpilen  her. 

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Tok av hatt og kostyme til lunsjdaten i dag.  Back to Basic kaller vi det når hun møter meg på en kafe for en baguett uten undertøy under skjørt og genser 😁

Fikk ta på henne mens vi spiste, men maten gikk fort ned.  Gangavstand til hennes sted.  To timers treff.  Siste timen med sex innendørs. 

Lunsjtreff er virkelig undervurdert.  Good value for money, pluss at eskortene vanligvis ikke har vært med så mange ennå den dagen.  Ofte er det frokost for dem, men mat må de oxo ha. 

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tototre skrev:

Lunsjtreff er virkelig undervurdert.  Good value for money, pluss at eskortene vanligvis ikke har vært med så mange ennå den dagen.  Ofte er det frokost for dem

Har fått tilbud om frokostrundstykker klokken 16.00 ja… Vi har forskjellig døgnrytme…

 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Ja og nei.  Tror ikke hun ble besøkt for massasjen sin.   Den er ikke minneverdig.  Over 40 men under 50 år. 

 

Husker bare at det er et par stykker som jeg ikke har sett på et par år. Men jeg har glemt navnene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...