Gå til innhold

Truet på WhatsApp

Billyboy

Anbefalte innlegg

13 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Not playing my latino card on this ..

Is not @Billyboy,but those cartel latinas that are giving us real ones bad reputation.
Same is the russian speaking countries doing some shit and russians are take the blame.There is not such a russian mafia here in Norway,russians are busy exporting girls to middle east.Dubai,habibit!Monaco,Luxembourg and Austria..some in Uk.

Those «colombians» are slavic girls that has a spanish worst than mine (and my spanish is duas cervezas por favor,ay caramba! )

😂😂

jeg er 99.9% sikker slaviske jenter er ikke bygd sånn 😄

180461_mariann_anal_6092cb3_eabec97f (1).jpg

180226_morita_hot_5b7b347d_05daeefa.jpg

Lenke til kommentar

du kan lett se de er fra sør-amerika. litt afrikansk, spansk og urfolk (som native americans). resultatet er fint. se på håret for eksempel.

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, shawty lo skrev:

du kan lett se de er fra sør-amerika. litt afrikansk, spansk og urfolk (som native americans). resultatet er fint. se på håret for eksempel.

Giselle Bunchen er 100% latina

IMG_4586.webp

• Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Giselle Bunchen er 100% latina

IMG_4586.webp

100%? Vel hun er vel av tysk-brasiliansk avstamning, om man skal være petimeter.

• Like 2
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Xcon skrev:

100%? Vel hun er vel av tysk-brasiliansk avstamning, om man skal være petimeter.

Nope.Hun er 100% brasilianske

Lenke til kommentar
35 minutter siden, Xcon skrev:

Ok.

Screenshot_20241014_180710_Chrome.thumb.jpg.8f67979785b45001f4dc4a38944fb19f.jpg

Begge hennes foreldre er brasilianske,hun er fra sør og det er flere tysk som har flykt fra 1 verdenskrig,og etter 2 verderskrig.

Min stevsøster var modeller,og jobbet med Giselle..

Lenke til kommentar
5 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Begge hennes foreldre er brasilianske,hun er fra sør og det er flere tysk som har flykt fra 1 verdenskrig,og etter 2 verderskrig.

Min stevsøster var modeller,og jobbet med Giselle..

Likevel har hun tysk-brasiliansk avstemming... huh 🤔 Go figure🤷‍♂️

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Xcon skrev:

Likevel har hun tysk-brasiliansk avstemming... huh 🤔 Go figure🤷‍♂️

Det kaller multikulturell bakgrunn..noen Norge bare fikk i 80’s,brasilianske er vant siden 1500..

Lenke til kommentar