Gå til innhold

Truet på WhatsApp

Gjest

Anbefalte innlegg

13 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Not playing my latino card on this ..

Is not @Billyboy,but those cartel latinas that are giving us real ones bad reputation.
Same is the russian speaking countries doing some shit and russians are take the blame.There is not such a russian mafia here in Norway,russians are busy exporting girls to middle east.Dubai,habibit!Monaco,Luxembourg and Austria..some in Uk.

Those «colombians» are slavic girls that has a spanish worst than mine (and my spanish is duas cervezas por favor,ay caramba! )

😂😂

jeg er 99.9% sikker slaviske jenter er ikke bygd sånn 😄

180461_mariann_anal_6092cb3_eabec97f (1).jpg

180226_morita_hot_5b7b347d_05daeefa.jpg

Lenke til kommentar
2 timer siden, shawty lo skrev:

du kan lett se de er fra sør-amerika. litt afrikansk, spansk og urfolk (som native americans). resultatet er fint. se på håret for eksempel.

Giselle Bunchen er 100% latina

IMG_4586.webp

• Like 1
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Xcon skrev:

Ok.

Screenshot_20241014_180710_Chrome.thumb.jpg.8f67979785b45001f4dc4a38944fb19f.jpg

Begge hennes foreldre er brasilianske,hun er fra sør og det er flere tysk som har flykt fra 1 verdenskrig,og etter 2 verderskrig.

Min stevsøster var modeller,og jobbet med Giselle..

Lenke til kommentar
5 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Begge hennes foreldre er brasilianske,hun er fra sør og det er flere tysk som har flykt fra 1 verdenskrig,og etter 2 verderskrig.

Min stevsøster var modeller,og jobbet med Giselle..

Likevel har hun tysk-brasiliansk avstemming... huh 🤔 Go figure🤷‍♂️

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Xcon skrev:

Likevel har hun tysk-brasiliansk avstemming... huh 🤔 Go figure🤷‍♂️

Det kaller multikulturell bakgrunn..noen Norge bare fikk i 80’s,brasilianske er vant siden 1500..

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 1 month later...
På 28.8.2024 den 8.22, Gjest skrev:

Hei. jeg fikk en ganske ubehagelig melding på WhatsApp fra en som mener jeg har trakassert og sløst bort tiden til flere jenter og at de angivelig har tapt penger pga av meg. Videre skriver de at jeg må betale en bot eller så kommer det til å skje noe. De bruker fullt navn og sier at de vil gå til familiens overhode om ikke jeg gjør som de sier. Jeg har dempet WhatsApp, men fikk plutselig et anrop fra denne personen som gjorde meg oppmerksom på denne mld.  
Har noen her erfaringer med sånne type meldinger og hva jeg bør gjøre her? 

Jeg er på jakt etter BB damer og en del av de omreisende som en ikke kan besøke leverer BB. De kommer til deg. Der kom jeg til å kontakte ei som jeg da oppdaget var ikke besøkbar selv om hun hadde annonse som besøkbar.. Ok slikt skjer. Så sendte jeg en melding til i dag til ei helet annen. Jeg var interessert i pris og hvordan de kom til meg. Så kommer det folk til meg og hun svarer etter en tid og jeg svarer ikke tilbake for det kan jeg ikke med huset fult av folk.

Så kommer en lang trusselmelding. De hadde 3 menn som kom og banket meg opp og slike ting. Ser ut som telefon nr er i fra Den Dominkanske Republikk. Så da er oppfordringen.

Alle som ikke kan besøkes. Skygg unna.  De opererer på WhatsApp. 

For øyeblikket plassert  Asker, Drøbak, Gardermoen, Jessheim (incl. Algarheim), Kløfta, Kolbotn, Lillestrøm, Lørenskog, Oppegård, Sandvika, Skedsmo, Ski | Drammen | Oslo | Askim, Moss, Dalen, Drangedal, Herre, Hjartdal, Kil, Kragerø, Krossen, Langangen, Lardal, Midt-Telemark, Miland, Nordagutu, Notodden, Porsgrunn, Porsgrunn / Skien, Siljan, Siljan kommun, Skien, Skien-Porsgrunn, Tinn, Vollen, Åmot | Andebu, Hem (Sandefjord), Hof, Holmestrand, Horten, Horten (incl. Borre), Hvasser, Høyjord, Kodal, Larvik, Larvik (incl. Lauve/Viksjord), Larvik-Sandefjord, Nøtterøy, Re, Revetal / Bergsåsen, Sande, Sandefjord, Sandefjord-Tønsberg, Selvik, Sem, Tveteneåsen (Larvik), Tønsberg, Tønsberg-Horten-Larvik-Sandefjord, Verningen

• Like 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, Jan Moen skrev:

Jeg er på jakt etter BB damer og en del av de omreisende som en ikke kan besøke leverer BB. De kommer til deg. Der kom jeg til å kontakte ei som jeg da oppdaget var ikke besøkbar selv om hun hadde annonse som besøkbar.. Ok slikt skjer. Så sendte jeg en melding til i dag til ei helet annen. Jeg var interessert i pris og hvordan de kom til meg. Så kommer det folk til meg og hun svarer etter en tid og jeg svarer ikke tilbake for det kan jeg ikke med huset fult av folk.

Så kommer en lang trusselmelding. De hadde 3 menn som kom og banket meg opp og slike ting. Ser ut som telefon nr er i fra Den Dominkanske Republikk. Så da er oppfordringen.

Alle som ikke kan besøkes. Skygg unna.  De opererer på WhatsApp. 

For øyeblikket plassert  Asker, Drøbak, Gardermoen, Jessheim (incl. Algarheim), Kløfta, Kolbotn, Lillestrøm, Lørenskog, Oppegård, Sandvika, Skedsmo, Ski | Drammen | Oslo | Askim, Moss, Dalen, Drangedal, Herre, Hjartdal, Kil, Kragerø, Krossen, Langangen, Lardal, Midt-Telemark, Miland, Nordagutu, Notodden, Porsgrunn, Porsgrunn / Skien, Siljan, Siljan kommun, Skien, Skien-Porsgrunn, Tinn, Vollen, Åmot | Andebu, Hem (Sandefjord), Hof, Holmestrand, Horten, Horten (incl. Borre), Hvasser, Høyjord, Kodal, Larvik, Larvik (incl. Lauve/Viksjord), Larvik-Sandefjord, Nøtterøy, Re, Revetal / Bergsåsen, Sande, Sandefjord, Sandefjord-Tønsberg, Selvik, Sem, Tveteneåsen (Larvik), Tønsberg, Tønsberg-Horten-Larvik-Sandefjord, Verningen

Er her flere som mottar slike trusler så noter de nummer du har ring. Så setter vi opp en liste som ikke skal kontaktes og lar de få vite hvorfor. Jeg har beklageligvis ikke det nummeret jeg ringte. Alternativet et to kina damer der den ene er fals/var falsk/. Hun ekte er i Drammen og faller alle brikker på plass så er jeg der i morgen kveld.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...