Gå til innhold

Aaaah, fanatisk amerikaner 😂😂

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

1 time siden, ShamanDureX skrev:

Den må du lenger ut på landet med.
@Tid for Nytelse har bekreftet flere ganger at hun liker menn.
Er nok @sølvpilen som betaler for å trosse legningen sin,
og det er ikke min business.

Hun bekreftet vel egentlig det motsatte ved å starte en svært høflig og ulikt henne, ydmyk tråd, hvor hun søker etter kvinner som vli ha sex med henne, uten en gang å kreve at de har sex med menn, da hun nok vet det skremmer bort de fleste.
Og kvinner slipper tydeligvis å betale også, da hun ikke bekymrer seg for at de blir avhengige av sex med en så hott dame som henne.
Er vel egentlig det hun håper på hva angår kvinner.

Endret av sølvpilen
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, ShamanDureX skrev:

@sølvpilen link til siden der hun søker etter kvinner uten betaling?
Dette har ikke jeg fått med meg.

Legg merke til at hun skriver "gi av seg selv", ikke noe om å la menn kysse eller ha sex med damen hun søker etter. Dette er bare for at TFN skal kunne leve ut sin homoseksuelle side, noe det nesten alltid er når damer er ute etter "trekant". Kun et påskudd for å ha sex med damer.
Merker meg også at hun la inn denne annonsen kort tid etter jeg hadde fortalt hvor mye damer tenner på damer, og kom med et utall eksempler på dette.
Må tydeligvis ha gitt henne et så stort behov for sex med damer, at hun  begynte å søke etter det.

Endret av sølvpilen
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Tototre skrev:

Tror du skal lese @Tid for Nytelse mer som at hun søker en kvinne som kan yte.  De beste trekantene mine har vært med kvinner som oxo var fått og gitt til hverandre. 

Nå må du ikke glemme at @sølvpilen vet bedre hva kvinner mener og tenker enn det kvinner gjør selv, @Tototre

Det spiller ikke så stor rolle hva @Tid for Nytelse skriver. Det hun egentlig mener er hva @sølvpilen forstår.

Og forresten, @sølvpilen Du er med i min aftensbønn. Jeg ber hver kveld for at du skal få et bra møte når du gjør avtaler med pikene. Du har virkelig ikke lykken med deg når du booker leser jeg. Jeg får assosiasjoner til flagellantene som pisker seg selv når du beskriver dine besøk hos damene. Men du har jo pågangsmot da. Det er da noe.

Endret av SolanGundersen
la inn en liten aftensbønn
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 8
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Nå må du ikke glemme at @sølvpilen vet bedre hva kvinner mener og tenker enn det kvinner gjør selv, @Tototre

Det spiller ikke så stor rolle hva @Tid for Nytelse skriver. Det hun egentlig mener er hva @sølvpilen forstår.

Og forresten, @sølvpilen Du er med i min aftensbønn. Jeg ber hver kveld for at du skal få et bra møte når du gjør avtaler med pikene. Du har virkelig ikke lykken med deg når du booker leser jeg. Jeg får assosiasjoner til flagellantene som pisker seg selv når du beskriver dine besøk hos damene. Men du har jo pågangsmot da. Det er da noe.

Tenk deg at en mann snakket om hvor heteroseksuell han var. Hvordan han nøt og ha sex med kvinner, og hvor fantastisk dette var, spesielt for kvinnene.
Man ville trodd at denne mannen var litt høy på pæra, og kanskje enkelte ville lurt på om han egentlig var streit, siden han laget så stort nummer av sin legning.
Denne mannen vil ikke ha sex med damer uten at han får betalt, og han snakker om alle damene han avviser. Han klager også over at damer ikke vet hva de driver med, og gjør mye "feil" selv om han forteller dem hvordan det skal gjøres.
Men ikke nok med det, denne mannen legger ut annonse, hvor han han søker etter menn å ha sex med, helt gratis.
Beklager, men, denne mannen er ikke helt streit.
Akkurat som TFN.

Apropos suksess hos gledespiker, var du som sporet litt av, så jeg tillater meg å følge opp.
Den eneste måten en gledespike kan nyte sex med mannlige kunder, er dersom hun lar seg hypnotisere til å tro hun har sex med en dame.

Endret av sølvpilen
  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Tror du skal lese @Tid for Nytelse mer som at hun søker en kvinne som kan yte.  De beste trekantene mine har vært med kvinner som oxo var fått og gitt til hverandre. 

SPOT ON @Tototre

sex med en kvinne alene gir meg lite til  ingenting. Gi meg en varm pulserende kuk i tillegg, så snakker vi 🔥

En kan si det finnes mye fint i gummi, silikon og katex, men det vil ALDRI utkonkurrere en deilig kåt man 🫦💦💦

det å se mannen bli henført og kåt av at jeg og en dame leker, gjør meg søkk våt og såååå klar for å dele på suging med damemennesket for til slutt å endelig føle kuken støte langt inn i fitta for en eksplosiv orgasme(r) til sist 🔥🔥🔥

Endret av Tid for Nytelse
  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Ingen kunde, gan følger meg på Facebook 😂😂

har blokkert han, etter at jeg fikk en god latterkule av det han sendte meg. Men han kan fortsatt se videoene mine, som er det jeg visstnok skal tjene penger på 🤷‍♀️

Jeg er sikkert han runker på videoene dine også 😂😂😂😂 

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, johannes skrev:

Jeg er sikkert han runker på videoene dine også 😂😂😂😂 

Og jeg er sikker på at TFN sitter og runker til videoer av sexy damer hun også.
Homo er som homo gjør.

• Haha 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tototre skrev:

Det tror jeg på. Kvinner blir så seksuelt opphissete, ja, de får nærmest løpetid av hverandre når de er i en seksuell setting, at det blir en helt annen opplevelse for mannen som får delta.
Har sett intervjuer med menn som sier de aldri har sett damene så kåte som med en annen dame.
Men slik blir det jo når man følger legningen sin: fantastisk sex.
Bare se hvor utrolig lett damer får orgasme når de har sex med transkvinner som ser feminine ut...også et bevis på kvinners egentlige legning; jo mere en person ser ut som en kvinne, desto kåtere blir damene.
Trist at TFN ikke våger å innrømme at det å ha sex med sitt eget kjønn beviser at hun er homoseksuell eller gynoseksuell.
Sitter langt inne for kvinner å innrømme sin legning i offentlighet.
Men hvis noen her kjøper en 3kant med henne en gang, legg merke til hvor lite hun kommer til å holde ut med den andre kvinnen.

Endret av sølvpilen
  • Like 1
Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, så er det ikke rart om visse typer menn tror vi kvinner er lesbiske..

når vi damene er ute på livet sammen og ikke er på sjekkern, og menn (les den typen menn vi ikke føler oss tiltrukket til, later vi jo gjerne som vi er lesbiske for å få de uinteressante mennene vekk fra oss, så vi kan ha det hyggelig uten innpåslitne menn.

Gjorde dette senest på sexhibition, faktisk 😂😂

• Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
På 25.8.2024 den 17.04, Tid for Nytelse skrev:

Har fått meg til å innse at hvis jeg ikke donerer alt jeg tjener til guds hus som en botsøvelse og be til gud om tilgivelse hver dag frem til jeg dør, så vil jeg brenne i helvette 😳🤭😂😂

oh dear…

best å nyte dette livet til det fulle da, så det vil være verdt det 🤪

Regner med at du har lest din Bibel. Jesus  omgikk jo tollere, prostituerte  og andre syndere. Jeg tror ikke jeg som horekunde eller du som prostituerte  vill brenne i helvete. Eller...

• Like 3
Lenke til kommentar