Gå til innhold

Hva mener du en eskorte bør koste ?


Aksel Hennie

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett par DM som er pris relatert. Mange kjøpere tenker pris før de pull the trigger med en eskorte er mitt inntrykk. 

Jeg tolker dette som ett tema vi bør løfte opp og frem. 

Hva mener du tjenesten er verdt for sex uten kondom, munnsprut, GFE, Norsk, Utenlandsk, overnatting etc?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg tenker at det skal være pris etter hva de leverer på.

og selvfølgelig vil prisene for en eskorte enn på de du plukker opp på gaten..

Vi har også de som er med på å «presse prisene opp»

De skrur først opp prisen, og hvis vi andre de mener har samme standarden har for lav pris, prøver de faktisk bevisst å presse oss ut.. 

har opplevd det én gang, etter det har jeg fulgt opp når de har mast..

men nå ønsker jeg ikke én kunde i uken.., jeg er kåt og vil ha mellom 1 og 3 per dag hjemme og flere når jeg er i Oslo.. jeg har sett at de nå har begynt å øke prisene igjen.., og jeg håper virkelig de ikke presser meg opp i pris med en gang.., for jeg syns 3 er drøyt allerede.., selv om jeg vet jeg er verdt mer for de som ønsker gfe..

men når jeg gikk så høyt opp i pris, åpnet jeg også for kortere treff, for de som ikke har råd til å møte meg så ofte og lenge. Og jeg er ikke så rigid på tiden som visse andre 😉

jeg tror jeg kommer til å nekte å øke mer nå.., og se hva som skjer.
nå er jeg jo ganske greit etablert, så hvis jeg skvises ut, så vet jo kundene mine hvordan de får tak i meg..,

klart pengene er velkomne.., for selv om selve besøket sjelden er på mer enn 2t, så går majoriteten av tiden min med til chatting, nesten terapeutisk.. så da blir ikke timesprisene så høye når en ser på innsatsen før og etter treffet.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

De eneste som kan kreve bortimot astronomiske priser for et treff er jomfruer.  Så vel en slik annonse omtalt her på forumet nylig.  SCAM.

@Aksel Hennie spør hva vi tror tjenesten(e) er verdt?  Det kommer an på:

  • Utseende 
  • Alder
  • Tjenestetilbud - hva er inkludert, og hva må jeg betale extra for?
  • Serviceinnstilling
  • Språkferdigheter/kommuniksjonsferdigheter
  • Sted for incall
  • Lengde på besøk
  • Prisnivå

Her blir det nesten like trivielt som å søke etter en brukt bil på finn.no.  Det er sjelden jeg finner noen sexarbeidere som innfrir alle mine ønsker etter det budsjettet jeg har vent meg til å bruke (2k - 2.5k/timen).  Det er klart at jeg kan legge til mer penger og få akkurat det jeg vil, f.eks. jomfruer på hvert treff, men det vil bli svært kostbart.  Ikke verdt det heller!  Ønsker mest mulig godt sex for minst mulig kostnad. 

Og selv om mange setter prisene opp i annonsene sine nå i høst, så er det ikke alle som har kjempestor trafikk.  Så de prøver seg med høyere pris.  Om de ikke får det, eller det blir færre kunder, så vil prisene gå ned igjen.

Et eks. fra aug.: Har besøkt en thaisalong i Horten et par ganger og fått en time med sex til 2.2k.  Der var det disse tingene som gjorde at jeg gikk dit igjen:

  • Tjenestetilbud - hva er inkludert, og hva må jeg betale extra for?
  • Serviceinnstilling
  • Sted for incall
  • Prisnivå

Sexarbeideren var for gammel og kunne for lite språk.  Hadde disse tingene vært bedre ville jeg kanskje stått på litt for å få henne som fast gledespike.  Her er stedet: https://www.noresk.com/forum/emne/6665-horten-og-thai-massasje/?do=findComment&comment=74915

Endret av Tototre
budsjett
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

 

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

Hva mener du tjenesten er verdt for

...

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

sex uten kondom

Ingenting. Er ikke ute etter kjønnssykdommer. Kunne funnet på å be om rabatt ettersom hun utsetter meg for risiko 😛

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

munnsprut

TBA.

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

GFE

Hvis det ikke er inkludert i prisen er ikke det du får verdt noe ekstra.

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

Norsk

Ingenting.

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

Utenlandsk

Ingenting, men foretrekker det fremfor norsk 😛

På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

overnatting

1 dagsleie. Strengt tatt 1/2 dagsleie, men gidder ikke være gniten.

Ingenting = ingenting ekstra. Hva damen er "verdt" i utgangspunktet? Sjelden eller aldri mer enn 2k timen iht markedet. Reelt sett? The sky is the limit (& vice versa) :-)

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 24.8.2024 den 23.11, Aksel Hennie skrev:

Jeg har fått ett par DM som er pris relatert. Mange kjøpere tenker pris før de pull the trigger med en eskorte er mitt inntrykk. 

Jeg tolker dette som ett tema vi bør løfte opp og frem. 

Hva mener du tjenesten er verdt for sex uten kondom, munnsprut, GFE, Norsk, Utenlandsk, overnatting etc?

Jeg tar deg på ordet Aksel, hva bør ei dame koste. Jeg kan ta feil men tror det ikke, Oslo er ikke din originale hjemby. I din hjemby har vi 4 salonger som leverer fulle tjenester og en som kun leverer B2B og 500 kroners, mor og datter. Hun ene massasje salongen tar 1500 med gummi + massasje 500/800. Hun nederst i byen tar 2500 og 3000 om du vil ha uten og er fast kunde og 500/800. Den ved kjøreskolen tar 2500 med gummi og 500/800. Den siste rett bortenfor med omreisende aner jeg ikke. Når kundegrunnlaget minker, noe som det har gjort nå siden korona tiden, så kjører de opp prisen for å kompensere for inntekt og kunde et tema hos henne.  På hennes gamle "hekkested" i Oslo tar hun som er der nå, 2800 for samme tjenesten. Det er 1300 og 1300 er en vesentlig prisforskjell for samme tjeneste. Der er det ikke venteliste, hun venter på deg, ikke du på henne. Så på torsdag 17.10.2024 hadde jeg en telefon runde. Proff dame i Oslo utenom massasje salong, i fra 1200 i timen til 3000 i timen for BB creampie. 3000 er ikke greit. 1200 er billig og da tør sikkert ikke alle gå dit. Med massasje i salong som "kamuflasje" for sex. 2500 til 3000. I dagen prisnivå og flatbanket krone så er 3000 alt for mye og kundegrunnlaget svikter. 2000 er innafor. I din hjemby Aksel så får en med gummi for 1300 og BB for 2300. Ukrainske vil ha 1000 for en kjapp en, 30 min 1500 og 2000 for timen pluss 1000 ekstra for BB. De nekter å pule for mindre. Jeg synes det er mye for tøm og røm. 2500 for god behandling er helt ok men da må det være mer enn tøm og røm. Mer enn klø på ryggen i 10 minutter og så - kan du snu deg - . ( så jeg kan få pult deg.) Jeg har lagt merke til at prisen øker med avstand til Oslo for da forsvinner konkurransen med andre. Utvalget av damer blir mindre. Selv har jeg ei fast thai som jeg besøker. Hun ringer om jeg ikke kommer til tiden for nå er vi så samkjørte at hun får en til to orgasmer. Servicen er jo deretter også. Da er 2500 valuta for pengene. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Jan Moen skrev:

Jeg tar deg på ordet Aksel, hva bør ei dame koste. Jeg kan ta feil men tror det ikke, Oslo er ikke din originale hjemby. I din hjemby har vi 4 salonger som leverer fulle tjenester og en som kun leverer B2B og 500 kroners, mor og datter. Hun ene massasje salongen tar 1500 med gummi + massasje 500/800. Hun nederst i byen tar 2500 og 3000 om du vil ha uten og er fast kunde og 500/800. Den ved kjøreskolen tar 2500 med gummi og 500/800. Den siste rett bortenfor med omreisende aner jeg ikke. Når kundegrunnlaget minker, noe som det har gjort nå siden korona tiden, så kjører de opp prisen for å kompensere for inntekt. Ei i Oslo hadde vel venteliste for hun la seg på  1500 for et besøk og gummi var ikke et tema hos henne. Hun flyttet på seg, var i Tønsberg på gjeste visitt tidlig i høst. Fremdeles 1500. Nå er hun i Stavanger. På hennes gamle "hekkested" i Oslo tar hun som er der nå, 2800 for samme tjenesten. Det er 1300 mer og 1300 er en vesentlig prisforskjell for samme tjeneste. Der er det ikke venteliste, hun venter på deg, ikke du på henne. Så på torsdag 17.10.2024 hadde jeg en telefon runde. Proff dame i Oslo utenom massasje salong, i fra 1200 i timen til 3000 i timen for BB creampie. 3000 er ikke greit. 1200 er billig og da tør sikkert ikke alle gå dit. Med massasje i salong som "kamuflasje" for sex. 2500 til 3000. I dagen prisnivå og flatbanket krone så er 3000 alt for mye og kundegrunnlaget svikter. 2000 er innafor. I din hjemby Aksel så får en med gummi for 1300 og BB for 2300. Ukrainske vil ha 1000 for en kjapp en, 30 min 1500 og 2000 for timen pluss 1000 ekstra for BB. De nekter å pule for mindre. Jeg synes det er mye for tøm og røm. 2500 for god behandling er helt ok men da må det være mer enn tøm og røm. Mer enn klø på ryggen i 10 minutter og så - kan du snu deg - . ( så jeg kan få pult deg.) Jeg har lagt merke til at prisen øker med avstand til Oslo for da forsvinner konkurransen med andre. Utvalget av damer blir mindre. Selv har jeg ei fast thai som jeg besøker. Hun ringer om jeg ikke kommer til tiden for nå er vi så samkjørte at hun får en til to orgasmer. Servicen er jo deretter også. Da er 2500 valuta for pengene. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...