Steinbukken Skrevet August 23, 2024 Share Skrevet August 23, 2024 I år har jeg 40 år som horekunde. Det har vært mange deilige bekjentskap, men også mange dårlige. Og ikke minst, jeg har brukt mange 100 tusen på å finne den virkelig store opplevelsen. Jeg har nok knullet et par hundre damer opp gjennom disse årene, men de som virkelig har satt sine spor er ikke mange. Jeg har siste tiden prøvd meg som sugardad, med vekslende hell. De som virkelig har levert er damer 40+ I den siste tiden har jeg kommunisert med mange unge damer, men kravene er jo helt hinsides, 4, 5 og 6 K for en times kos. Hvor i alle dager får de disse forventningene fra, er det mine brødre der ute som betaler dette for et knull? Jeg ser snart ingen annen utveg enn å slutte min mangeårige karriere som horekunde, det blir rett å slett for dyrt. Og de som annonserer på diverse eskortesider er ofte både eldre og langt mindre attraktive enn annonsen reklamerer for. Så i en alder av 58 år, ser jeg meg nesten nødt til å å slutte, synes det er altfor tidlig, det er jo mye krutt igjen. Hjelp meg kjære brødre, jeg trenger råd. hilsen fortvilet horekund 😊 5 1 Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet August 23, 2024 Forfatter Share Skrevet August 23, 2024 Forøvrig vil jeg nevne at jeg bor i Bergen og takker svært gjerne ja til seriøse tilbud… 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 23, 2024 Share Skrevet August 23, 2024 1 time siden, Steinbukken skrev: Forøvrig vil jeg nevne at jeg bor i Bergen og takker svært gjerne ja til seriøse tilbud… Hva tenker du konkret med "seriøse tilbud" en Thai elskerinne uten kondom, en gratis Norsk eskorte hvor du dekker litt kontantkort og sigaretter mot sex på kran, så mye du vil? Min er erfaring etter 37 år i bransjen og det er ikke noe tilbud å få. Det du vil ha må du kjøpe. I allefall gjelder dette meg... Drop SD og kom tilbake til RE. Reis til Oslo, Polen, Thailand, Spania og nyt videre. Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet August 24, 2024 Share Skrevet August 24, 2024 Dyrt hobby, samme båt. Bedre å heller pisse alt på lotto/fond/aksjer. 4-6k er for norske jenter er en jævla god deal hvis de ser ut som Astrid S for eksempel. Ikke så flashy men fin nok. Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet August 24, 2024 Forfatter Share Skrevet August 24, 2024 8 timer siden, Aksel Hennie skrev: Hva tenker du konkret med "seriøse tilbud" en Thai elskerinne uten kondom, en gratis Norsk eskorte hvor du dekker litt kontantkort og sigaretter mot sex på kran, så mye du vil? Min er erfaring etter 37 år i bransjen og det er ikke noe tilbud å få. Det du vil ha må du kjøpe. I allefall gjelder dette meg... Drop SD og kom tilbake til RE. Reis til Oslo, Polen, Thailand, Spania og nyt videre. Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet August 24, 2024 Forfatter Share Skrevet August 24, 2024 Er klar over at det er en dyr hobby jeg holder på med, men det er lite utvalg i Bergen på RE. I tillegg er det ofte dårlige opplevelser. Er heller ikke så lett når man er gift å ta en snartur til Polen eller Bangkok, spesielt ikke når behovet for et knull er en til to ganger i måneden. Og når SD jentene som er villig til å være med presenterer honorar på 4-6 k. Synes jeg det er mye. Jeg lever fint med 3k en gang og to i måneden, og ønsker å treffe noen fast, det gjør det litt enklere med tanke på kommunikasjon, slippe nye adresser hver gang, slippe å møte troll som har falske bilder, osv. Men som sagt, jeg vurderer å slutte… 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 24, 2024 Share Skrevet August 24, 2024 Langtidsplanlegging og gjennomtenkt logistikk kan være løsningen. Etter så mange år har du noen preferanser. Høres bare ut som om de mangler fast i Bergen? Bruk halve budsjettet på fly til andre byer, t/r på dagen, kun for sex. Ikke overnatting. Finn en fast sexarbeider. Etter to mnd avtaler du kvantumsrabatt og får flere turer. Da vil du ha 20 gode år foran deg! Siter Lenke til kommentar
Arnesko Skrevet August 25, 2024 Share Skrevet August 25, 2024 På 23.8.2024 den 23.05, Steinbukken skrev: I år har jeg 40 år som horekunde. Det har vært mange deilige bekjentskap, men også mange dårlige. Og ikke minst, jeg har brukt mange 100 tusen på å finne den virkelig store opplevelsen. Jeg har nok knullet et par hundre damer opp gjennom disse årene, men de som virkelig har satt sine spor er ikke mange. Jeg har siste tiden prøvd meg som sugardad, med vekslende hell. De som virkelig har levert er damer 40+ I den siste tiden har jeg kommunisert med mange unge damer, men kravene er jo helt hinsides, 4, 5 og 6 K for en times kos. Hvor i alle dager får de disse forventningene fra, er det mine brødre der ute som betaler dette for et knull? Jeg ser snart ingen annen utveg enn å slutte min mangeårige karriere som horekunde, det blir rett å slett for dyrt. Og de som annonserer på diverse eskortesider er ofte både eldre og langt mindre attraktive enn annonsen reklamerer for. Så i en alder av 58 år, ser jeg meg nesten nødt til å å slutte, synes det er altfor tidlig, det er jo mye krutt igjen. Hjelp meg kjære brødre, jeg trenger råd. hilsen fortvilet horekund 😊 Artig å høre dine erfaringer. Selv har jeg hatt denne hobbyen til og fra siden sommeren 1972, da jeg debuterte på horehus. Nå er jeg nok mye mindre aktiv enn deg, og besøkene har vært mer sporadiske, men det blir ett og annet besøk fortsatt. Vi har en hobby som er dyr og ekstremt vanskelig å kutte ut. 3 3 Siter Lenke til kommentar
Gummislave Skrevet August 25, 2024 Share Skrevet August 25, 2024 På 24.8.2024 den 8.37, Tototre skrev: Langtidsplanlegging og gjennomtenkt logistikk kan være løsningen. Etter så mange år har du noen preferanser. Høres bare ut som om de mangler fast i Bergen? Bruk halve budsjettet på fly til andre byer, t/r på dagen, kun for sex. Ikke overnatting. Finn en fast sexarbeider. Etter to mnd avtaler du kvantumsrabatt og får flere turer. Da vil du ha 20 gode år foran deg! God plan, hvis man kan få det til å gå opp med en travel hverdag. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg